Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Noissa kustomeissa tahi koptereissa on tuollaisenaan jo etupyörä liian etäällä että sinne asti jatketun keulan loiva kulma saisi mistään taspainoisen näköistä. Makuasia toki, mut tuollaisen loivapitkäkeulan ku vielä keltaseks ja sit vaik virtsarakon koneella ni sit olis mopo about niin svituillaan kuin mun silmissä hooree vois olla, joku varmasti diggailisi kyllä mokomastakin. Toi umpilevytakapyörä on kyllä ihan jees ja ainahan kaikenlaiset valuvanteet nimenomaan toimii, keskimäärin huomattavasti pinnapyörää paremmin ku ei ole löystyviä ja katkeilevia pinnoja ja yleensä toimivat fiinisti sisäkumittominakin.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Alf

Lainaus käyttäjältä: Miikka - 02 syyskuu 11, 20:38:55
Ja toiselta puolelta...
Hieno pyörä, mut en oo koskaan tykänny tosta orggis sähköstartti enskakopasta, jotenkin liian massiivinen muuten siroon ja kevyen näköseen pyörään. Sen takia poistin sen omastakin.
Täytyy joskus laittaa tosta omasta kuvia haukuttavaks...

Puuseppä

Mjoo, sportsterini ei ole bobberi eikä tsopperi vaan aika perus kulkine. Varsinainen ykköspeli ja ylpeyteni on Tunturi vuodelta 1973  ;D

Make

Lainaus käyttäjältä: Puuseppä - 04 syyskuu 11, 16:32:05
Mjoo, sportsterini ei ole bobberi eikä tsopperi vaan aika perus kulkine. Varsinainen ykköspeli ja ylpeyteni on Tunturi vuodelta 1973  ;D

No mutta tuossa kuosissa olevan Spårtsterin saa tehtyä paljon rumemmaksi. Itseasiassa toi drag bar häiritsee silmää tossa yllättävän vähän.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Leksa

Sun kannattais ehdottomasti istuttaa toi drag bar tuohon tunturiin ;)

akrapu

Täs taitaa näkyä kuski enemmän kuin pyörä. Jokuhan vois aloittaa ketjun 'foorumilaisten naamat haukuttavaksi'  :P. Olen pyöränrakennushommissa sen verran tumpelo, että tämän(kin) laitteet ovat tehneet muut sepät. Mun taidot rajoittuu siihen, että huollan ja korjaan sen verran, että aina luotettava soveli pysyy ajokunnossa. Hyvinhän se pelaa. Viime viikonloppunakin n. 700 km ja tarvi vain pensaa tankkiin  ;D. Mut paita on hieno !
- akr

Karvanaama

Nyt löytyi ketju, johon mun vekotin kelpaa.
Olisiko tällainen stonga tarpeeksi törkeä?  ;D

trumpetti

jäsen karvanaaman sohvi on kerrassaan upea ja sarvet kruunna koko kauneuden,oma mopo näyttää aika lailla samanlaiselta muutamia eroja kyllä on jotka johtuu perseen totaalisesta aukeamisesta.

ma^ko

Toi Karvanaaman kihveli on muutoin vallan mainio mut tuo stonga on suoraan saatanasta, siinä ei ole pienintäkään hyvää pointtia, ei voi olla koska tuollaisella henkarilla mä en ylettyisi ajamaan mopoa lainkaan ku ehkä tapeilla seisten joten mokoma on ruma turhake, ehdottoman kielletty esine...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

tase

Jos kerta apet täytyy olla niin miks ei sitten reilusti törkeet ;D

trumpetti

eihän ne oo mitkään apet jos on liian matalat tuommoset on omassa ja justiin passelit paitsi niitten mielestä jotkä ei ole koskaan millään kakspyöräsellä koskaan ajaneet

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: akrapu - 04 syyskuu 11, 18:42:45
Täs taitaa näkyä kuski enemmän kuin pyörä. Jokuhan vois aloittaa ketjun 'foorumilaisten naamat haukuttavaksi'  :P.

Erittäin hyvä idea! ;D

Hieno on pyörä - olkoon sen tehnyt kuka hyvänsä.
Long John Stroker

janne63

Eihän tää nyt mikään ihmeellinen oo mut tällä mennään. 1985 FLHT alunperin.

valkama

Oooo las palmas, ooo las palmas ja rip jeremy lusk