Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Leksa

Streamlinerin shoveli on erittäin tyylikäs . Varsinkin toi hopeinen tankki .

jerppe

Eipä ole tullut tälle foorumille hirveästi kirjoiteltua mutta seurattu on kyllä aktiivisesti varsinkin muutamaa projektia. Mutta sitten asiaan eli kuva omasta shovelista.

Flathead.

sporttivartti

Hiano tötterö! Hotrodmeisinki ja tuplastraippi-Shinko rules! Etulamppu näyttää jännittävän mystiseltä, tosin muotokieli on sama DNA-keulan kanssa ;)

Hemuli

Puhumattakaan tosta plunger-rungosta. Harvemmin enää moisia näkee edes maailmanlaajuisesti.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Mulle myöskin ensimmäisenä sattui(auts) silmään tuo plungeri runko. Kovin harvoin niit näkee nykyään. Pakoputkiaan lukuunottamatta erittäin hyvin mun silmään osuva laite.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuna

Lainaus käyttäjältä: jerppe - 07 syyskuu 11, 15:10:11
Eipä ole tullut tälle foorumille hirveästi kirjoiteltua mutta seurattu on kyllä aktiivisesti varsinkin muutamaa projektia. Mutta sitten asiaan eli kuva omasta shovelista.

Isäukon rakentama pyörä.

Rezi

Lampun, ilmanputsarin ja pakarit vaihtaisin, mutta kaiken kaikkiaan hieno pyörä.

On muodikasta haukkua DNA:n keulaa, mutta kyllähän springerikeulainen pyörä hyvältä näyttää, oli se sitten vaikka DNA.

jerppe

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 07 syyskuu 11, 16:07:24
Lampun, ilmanputsarin ja pakarit vaihtaisin, mutta kaiken kaikkiaan hieno pyörä.

On muodikasta haukkua DNA:n keulaa, mutta kyllähän springerikeulainen pyörä hyvältä näyttää, oli se sitten vaikka DNA.

Kyllähän tuohon ois paljon kehitysideoita mielessä mutta saa nähdä mitkä niistä saadaan talven aikana toteutettua... keula, tanko, lamppu on ainakin ollut mielessä vaihtaa... ja mankkua tekis kans mieli ;)
Flathead.

Tuusulan T-Bone

;D

Tää oli jotenki hyvin sanottu!
Long John Stroker

petejiiii

ton rungon parina oli aikaisemmassa versiossa pitkähkö girderi - se oli hieno (kaverin vaimon shovel- "sopperi")

JaZZo

Lainaus käyttäjältä: petejiiii - 07 syyskuu 11, 19:15:00
ton rungon parina oli aikaisemmassa versiossa pitkähkö girderi - se oli hieno (kaverin vaimon shovel- "sopperi")

Tämmösen määki muistan nähneeni, ja hieno oli!
Shovelpiä

sporttivartti

Ei ollut haukku, samanmoinen omalla keulalla pomppii kunnes I-beam kohtuuhintaan eteen sattuu... ;) Oma keula lyhennetty ylimittaisesta uudesta. Olipa tarpeeksi hommaa siinäkin. Silleenhän noi "DeNA"-keulat on hauskoja että niitä liikkuu edullisesti ja jos muotokieli ei pyörää palvele/miellytä, niin personointi on suht helppoa. Jännittävä perspektiivi by ylämäkiparkki. Jaggara pitäisi olla lähempän loksua, mutta olen persjalkainen puutarhatonttu niin ajoasento on noin hollillaan, stongaahan ei tietenkään tuosta taaemmaksi käännetä :P

streamliner

Sporttivartti, onko toi putsari Sprintfilter? Tollasta mä oon aina halunnu...

sporttivartti

Sepä se, hankin tosin jo astetta härskimmän K&N:n "aamupalapöydän" ralleihin, pitäis saada happeva tarpeeksi :)

streamliner