Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Tuna - 01 syyskuu 11, 21:11:43
Vähän on huono kuva. Keväällä oli viä apet paikallaan. En sitten tiedä oliko ne paremmat  ::)

Näyttävä ja erikoinen pyörä. Ja hieno väri. Mutta vaihda takas tuo kulmikas ape. Istuu nimittäin hienosti tankkien kulmikkaisiin muotoihin, kun taas tuo leveä tanko ei kyllä istu tähän pyörään ollenkaan.

ma^ko

Vähän on huono kuva. Keväällä oli viä apet paikallaan. En sitten tiedä oliko ne paremmat  ::)

Mä tykkään, aika retro. Edustaa tyylillisesti hienosti mun nuoruuden suomi-chopperia, tosin nehän oli pääosin brittei mut yleisilme on kliffa. Mä en diggaa tuost kulmikkaast apesta, mut en mä ole varma tyost flyeristakaan, joku hieman apea matalampi Z-bar tms vois olla mun ratkasu tollaseen.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

PK-67

Pstetääs täältäkin  meidän "jorma" ja "Irma"

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: PK-67 - 01 syyskuu 11, 22:47:16
  Pstetääs täältäkin  meidän "jorma" ja "Irma"

Irma on estottomasti hienompi, IMHO.

Tuukka

Vähän on huono kuva. Keväällä oli viä apet paikallaan. En sitten tiedä oliko ne paremmat  ::)

Sulata kilon köntiksi ja heitä järveen toi stonga. Vaikka tangon pitää olla törkeä, pitää sen myös istua. Joku ihan perus ape kiinni ja avot  :o nih..
C.O.G.

sporttivartti

Elä sulata, minä ihan rahaa vastaan voin kerätä talteen, jos jostain syystä kadottamassa. 14" toi pysty osa? Jos lyhyempää Zetaa haussa niin löytyis yks tuttu tekijä rosterista taikomaan! Takaloksu on jo ihan tarpeeksi vastaeetosta pyörän muuhun kubismiin nähden :)

Tuna

Apet on muuten hyvät, mutta en yltä oikeen ajamaan niillä jos ne on eteenpäin kallistettu niinkun kuuluukin. Ja typerältähän ne näyttää jos ne on taaksepäin kallellaan. No ensi talvi on taas aikaa sovitella erilaisia tankoja.

Jude

Tällänen oli ostaessa, kokeilin jo miltä näyttäs jos tankkia korottelis.
Tälläsenä on nyt ja ei ole suunnitelmissa muuttaa enään mitään.
Omille mitoille aika passeli. Muijaki on mahtunu kyytiin, siitä toi takarenkaan löysä paine :)

msp

Spöke

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 01 syyskuu 11, 20:52:20
Lainaus käyttäjältä: Spöke - 01 syyskuu 11, 20:46:38
Tää mun -59 nauta saa kirvestä ja Pannarin kannet ens talvena. Tälle kesälle onkin rullattu jo päälle 8tkm 8)

Kirvestä? Miks svatussa? Pannun kannet jymmärrän kylli.

Miksei? Vai oisko rautasaha tai rälläkkä parempi?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 02 syyskuu 11, 11:42:08
Miksei? Vai oisko rautasaha tai rälläkkä parempi?
-Spöke-

Ei sitä kansien vaihdon takia tarvitse silpoa...

Titus

Mun mielestä Spöken peli näyttää siltä kuin kulkis 100 mph paikallaankin . Hieno ja tyylikäs pyörä, no jos sitten ne kannet vielä niin täydellinen tuollaisenaan.

KvL

Noh, uskaltaudutaan, tuon näköinen tällä hetkellä.

Kaaleppi

Sori en osaa. tuolta se kuiteskin löytyy...kiitos Rezin. ;D

Miikka

Tällaisella customilla mennään, itselle tehty oman maun mukaan... ;D