Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

välly

Karvanaaman stonga on livenä vielä törkeempi!  ;D
Nopeat moottoripyörät ovat vain ohimenevä ilmiö!

välly

Jotta "äänioikeus" säilyis, laitan kans oman näkemykseni bobberista.  8)
Nopeat moottoripyörät ovat vain ohimenevä ilmiö!

Jack

Flatheads!!!

Karvanaama

Välly kerkesi laittaa omansa tänne, mää olisin laittanut viikon sportster-osioon.

ma^ko

Tykkään tuost vällyn sportista ja en oikeasti oikein ymmärrä keskitappimaniaa...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Rezi

Tyylikäs on Vällyn Spora. Evokoneinen ja vilkuilla varustettu pyörä voi näyttää mukavasti retrolta. Maltilliset keskitapit tosiaankin tois lisää tyyliä ajoasentoon, mutta noilla putkilla niitä voi olla vaikea toteuttaa. Toisaalta mua ei haittais vaikka noita putkia vähän uudelleenlinjais ;)

Mutta kaiken kaikkiaan hieno on prätkä!

Hemuli

Janne63:n baggerissa on kyllä jotain mikä sytyttää - ja kuitenkin muutoksia on varsin vähän. Loppuun asti viety monokromaattisuus on kyllä hienoa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 05 syyskuu 11, 23:06:37
Janne63:n baggerissa on kyllä jotain mikä sytyttää - ja kuitenkin muutoksia on varsin vähän. Loppuun asti viety monokromaattisuus on kyllä hienoa.

Tuota Janne63:n pyörää näkee usein liikenteessä. Matala, mattamusta ja möhkälemäinen pyörä reilulla apella on kyllä makea ilmestys.

JaZZo

Hauska topikki, laitanpa korteni kekoon sit minäkin. Yllä ex ja alla nyx!  ::)

Shovelpiä

mielikuva

Tässä meidän rautis. Ensi talvena vaihtuu keula kokonaisuudessaan, "sissy" tehdään itse ja penkki tehdään uusiksi. Keskitappeja ei edes harkita.

Santtu

streamliner

Tässä mun eka ja nykyinen rakennettu pyörä. Ostettu välittäjän kautta vähän kärähtäneenä jenkeistä. (Eka kuvasta rajattu pois joutavaa tauhkaa).

petejiiii

Toi on kyllä hieno shoveli, mutta olisko keula vähän turhan pitkä?

streamliner

Menee jo nyt loivatkin mutkat raapien, niin en lähde tiputtamaan maavaraa. Riittänee mulle, kun en vie näyttelyyn ja ajelen vain snagariajot (Norrtäljessäkin on snagari). Reissupyörä on sit erikseen.

petejiiii

Kuvakulma varmaan hämää, toihan taitaa olla ihan tavis 35 mm toi keula (samahan mullakin on)