Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

KariFS

Jäi tässä tuoksinassa JPP:n laukkupyörä vallan haukkumatta :D

Hieno väri. Minkälainen tuollainen satula on istua? Vettä se taitaa ainakin kerätä jos sade sattuu :P

Itse olen riisutumpien mallien ystävä, mutta on noissa matkamalleissa puolensa, varmasti mukava kyyti vähän pidemmilläkin matkoilla. Sportsterissahan ei ole tehtaan puolesta paikkaa edes rekisteriotteelle saati millekään työkaluille, joita toki ei pitäisi matkalla tarvita mutta kyllä ne mielenrauhaa tuo. Sikäli nuo kiinteästi asennetut vettäpitävät askit kyllä puoltavat paikkaansa.

1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

JPP

Lainaus käyttäjältä: KariFS - 23 marraskuu 19, 20:36:20
Jäi tässä tuoksinassa JPP:n laukkupyörä vallan haukkumatta :D

Hieno väri. Minkälainen tuollainen satula on istua? Vettä se taitaa ainakin kerätä jos sade sattuu :P

Itse olen riisutumpien mallien ystävä, mutta on noissa matkamalleissa puolensa, varmasti mukava kyyti vähän pidemmilläkin matkoilla. Sportsterissahan ei ole tehtaan puolesta paikkaa edes rekisteriotteelle saati millekään työkaluille, joita toki ei pitäisi matkalla tarvita mutta kyllä ne mielenrauhaa tuo. Sikäli nuo kiinteästi asennetut vettäpitävät askit kyllä puoltavat paikkaansa.

Corbinin valmistama on tuo penkki. Ihan hyvä istua, mutta omaan makuun jää istumakorkeus vähän liian ylös. Hankala liikutella paikallaan.

Entinen omistaja Floridasta lupas lähettää saman valmistajan solo penkin. Toivottavasti ois vähän matalampi  :D