Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Turbo BoBBerSter

Aloittaja jorttu, 10 maaliskuu 14, 11:15:15

« edellinen - seuraava »

jorttu

Mullaki oli puntaroitavana et teenkö pellistä vai tosta lasikuidusta. En osaa oikee perustella miksi valittin lasikuidun, ehkä siksi että jos jatkossa tarvii useemman tollasen niin on helppo tosta valmiista muotista tehä useampikin:D. Olihan tossa kans oma hommansa. Mutta varmasti näki vaivaa tuo pellistäkin vääntäminen, ei taida näissä hommissa helppoja ja nopeita ratkasuja ollakkaan!

jorttu

täytyy myöntää että kyl kannatti käyttää hiekkapuhalluksessa ku itse alkaa hiomaan tai pikkusella soodapyssyllä ja pienillä painella alkaa värkkään :D itse puhaltajakin kirvasi että oli vain tiukassa maali, taisi olla alkuperäinen pinta..

postissa tuli tilatut maalitkin runkoon, saa nähdä mitä noilla väreillä voi saaha aikaan;)

jorttu

jhassoo, saa nähdä kui tämä kirjotus onnistuu ku viikonlopun maalikopissa pyöriny..

Pohjamaalin päälle ei monta vaihtoehtoa jää kun candyväreistä on kyse, valitsin metallihohto hopean!

ennen lakkausta

ja lakkauksen jälkeen. Väri ei pääse ihan oikeuksiinsa tossa kuvassa kun eihän amerikkalaiset osaa tehä puhelimia, toisin ku motskareita! Pyörän teema ei varmaan jää arvailujen varaan ja värit ei varmasti miellytä kaikkia, mutta ittellehän näitä tehään:) itse kyllä tykkään, sillä ku ulkonäkö aloin suunnitteleen niin ajattelin että lähen toteuttaan kaikista hulluimpia ideoita ja lopussa sen näkee mitä siitä tulee, joskus näinkinpäin :D

Kiwi

Hieno runko! Hyvä että on välillä muutaki ku mustaa.

jorttu

thäänks! nimenomaan itekki sillä mielellä että välistä muutaki ku mustaa. vaikka kuinka se MUSTA hyvältä tuntuiski...

ezmo

Musta on susta, mutta punanen on musta.... ???  ;)

Ihan sikke hienon näkönen väritys.
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Hemuli

Hienohan se, mutta jääkö tuosta keltaisesta loppupelissä juuri mitään näkyviin?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jauhoparta

Melkosen veikeät värit  ;D Omaan silmään olis ehkä voinu värin vaihtumisen venyttää koko rungon mitalle. Toki ittekkin ruiskua heiluttaneena tiedän kuinka hankala sellanen liukuvärjäys on toteuttaa isommallekkin pinnalle, saatika tällaseen runkoon

jorttu

Muutama kaverikin sano että eihän tosta keltasta näy ollenkaan, mutta omasta mielestä oon erimieltä:D Se moottorin peräpään kiinnike varmaan pitää kans maalata tolla keltasella niin saa korostettua keltasta lisää, mut kyllä mie uskon että siitä saa keltasta näkyviin, kun varsinaisia pakoputkiahan mulla ei oo ja pitää parhaan mukaan raivata tilaa keltasta aluetta ajatellen.

Tossa maalaamisessa oli kyllä omat haasteensa, varsinkin ton candyn sävyttäminen jotta säästyis mahd vähillä sävyeroilla.

Tuusulan T-Bone

Kuuntelitko värejä miettiessäsi sitä "Sinä ja minä, liikennevaloissa..."? ;)
Long John Stroker

jorttu

Don Quijote

Tainnut lähinnä "Natural Mystic" soida taustalla ;)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jorttu

Oisko kellää hyviä ideoita millä ton pakosarjan käsittelis? hakisin lähinnä sellasta että ei pääsis ruostumaan..

vähän veikkaan että mikään maali ei taida kestää? ja siitä eristysnauhastaki oon kuullu että ei vissiin mikään paras vaihtoehto motskareiden putkistoihin?  ::) ::)