Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Turbo BoBBerSter

Aloittaja jorttu, 10 maaliskuu 14, 11:15:15

« edellinen - seuraava »

jorttu

Oon joskus kuullu että ku jäteöjyssä uittaa tai jotain vastaavaa niin ei pääsis nii helposti ruostuun, onko tollasessa mitää perää?  ;D

Kapteeni sika

Joskus peruskoulussa käsiteltiin jäteöljyssä käikäleitä, zipale pillillä punaseks ja upotus jäteöljyyn. Mut ei se pinnotus kyllä kuumaa kestä.

Jauhoparta

Olen kuullu noista keraamisista ihan hyviä juoruja. Jäteöljykin toimii jollain tavalla, ainakin valuraudan kanssa, kunhan muistaa, että esim. Moottoriöljy syövyttää metallia. Pistää vaikka hypoidia mieluummin

jorttu

Suorat kohdat on rosteria ja mutkat ihan vaa normi rautamutkia, mulla kiinnostas se öljyssä uittaminen. Mutta se ei kyl aja asiaa jos ei kestä kuumuutta:/

Wii

En tiedä että mitä vikaa eristysnauhassa on mutta tuohan se aika eri lookin putkeen.

013

Marteliuksen kama toimii ja kestää, vaimon mopossa cermachrome pinnoite. Mustanpystyy vissiin tekee kotioloissa.

Termotekki hapattaa putken jollain aikavälillä.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

-väiski-

Muutamia putkia olen nähnyt missä marteliuksen pinnoitteet ei ole kestänyt, kumpikaan, ei musta eikä cermachrome. Ensimmäisen kymmenen sentin matkalta kärynnyt irti, en uskalla arvioida onko syy ollut pinnoitteessa, putken materiaalissa vaiko kuskin kaasukädessä. Yleisesti kyllä positiivisia kommentteja noista pinnoitteista kuulee.
Taitaa kromi olla ainoa pinnoite joka oikeasti pysyy kiinni.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

013

No toi on vakio rautapää pl. Kaasari ja putket ajo on nättiä, mutta lämpee kai ihan normaalisti... Pinnoite on laitettu marteliuksella
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

shawela

kyllä se kone turbon kanssa ainaki mulla kuumenee roimasti enemmän. Kevyelläkin ajolla putkisto todella kuuma. Mulla on mustaa lämpökäärettä putkissa ja muuten on kestäny paitsi vähitellen vaalenee.

Smokie

Mulla turbopyörän pakosarja loimottaa pidemmän vedon jälkeen iloisesti punaisena kuin joulupukin poskipäät. Eikö niitä mutkia voisi vaihtaa? Mikä koko? Voisin huomenna kattoa työmaalta löytyiskö. Tai sotkee sen rosterinkin raudalla ja ruostuttaa koko paskan ;D

Niin tai tota noin, tuppaa toi rosteri lämpövärjäytymään ja ajan mittaan tulee mieleen suonikohjut. Lasikuulapuhallus autto aika hyvin mutta vittumaista väriä ottaa silti.

jorttu

jannu

Tuosta verkkokaupasta tuli juuri aika laatikollinen J-käyriä ym. eikä maksa paljon  ;)

http://www.martelius.com/verkkokauppa/index.php?type=1001&pageid=8

jorttu

Vaikka tässä ei paljoa olla päiviteltu kuvia niin ei oo onneksi peukaloita pyörittäessä menny aika. Oon kasaillu pyörää mitä voi kasailla.. Vanteet alkaa olee pikkuhiljaa jo kasassa! Häätyy varmaan alkaa maalaa tankkia seuraavaksi. Paljon on hommaa, ja tarkotus oli vaa laittaa muutama kuva et missä mennään :)

tohon lämpönauhaan päädyin lopulta, mielestäni sopii hyvin!

Jauhoparta

Runkohan näyttää varsin maukkaalta  ;D Innolla odotan tankin väriä...

jorttu

Tankille on jo aika selkeät suunnitelmat, eiköhän ensviikolla pääse sen kimppuun!