Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jälleen kerran tien vieressä!

Aloittaja Psycholasse, 18 heinäkuu 12, 23:19:01

« edellinen - seuraava »

99wideglide

Joo enpä oo aikaisemmin tänne kirjoitellut, mutta tähän osioon tuli asiaa, loppuipa laulu tuolla Jumalan selän takana, ja omaan tyhmyyteen menee se etten edellisellä kylällä hommannut lisää juotavaa. No lopulta yhden matkailuauton sain pysäytettyä niin sain pari "pikaria" raikasta vettä.
1,5 tuntia odottelin ratsuväkeä ja sinä aikana ei paljon kyselijöitä ollut, yks StreetBobi? vähän himmas, mutta vinkkasin vaan, että anna palaa, eipä siinä enää paljon apuja tarvinnut. Jotain meni tod. näköisesti pytty/kansi sektorilta, nyt rukki tuolla serkun tallissa odottaa kotimaisemiin kuskaamista, itse lähden saunaan, jotain hyvää lomalla olemisesta, eipä tarvii olla tikkana aamulla.

mutta semmonen ajatus vain että jos on tuolla jossain välillä joskus joku oudossa paikassa "parkissa" (tien vieressä ilman mitään levikettä) ja lämpöä niinkuin tänään, niin silloin pitäisi jokaisen velvollisuuksiin kysyä voisko auttaa jotenkin, itse oisin tarvinnut vain alkoholitonta juotavaa tuolla hetkellä..

Smokie

Lainaus käyttäjältä: JaV - 10 heinäkuu 14, 22:33:36Mistäs meinasit saivarrella..

Lainaus käyttäjältä: JaV - 08 heinäkuu 14, 00:00:23Matkaa kotiin 460m, mikäs nyt eteen

No lähinnä siitä etten mä alle puolen kilometrin päähän jäisi itkemään ;D Ja on typerää takertua kirjoitusvirheisiin...

Merimies-Toni

Tulee kyllä stoppailtua, jos kerkiää hitailla hoksottimilla tajuta, että kyse on muustakin kuin tupakkitauosta. Tosta saa vielä jopa numeron, jos sattuu härvelit hyytumään porin ja merikarvian välille. 050-3477142 , Toni.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Siis jos pystyn jeesaamaan. Shovelin koneremppa jää kyllä kylmiltään tekemättä... ;D

JaV

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 24 heinäkuu 14, 16:35:38
Lainaus käyttäjältä: JaV - 10 heinäkuu 14, 22:33:36Mistäs meinasit saivarrella..

Lainaus käyttäjältä: JaV - 08 heinäkuu 14, 00:00:23Matkaa kotiin 460m, mikäs nyt eteen

No lähinnä siitä etten mä alle puolen kilometrin päähän jäisi itkemään ;D Ja on typerää takertua kirjoitusvirheisiin...

Katos, koo unohtunut matkasta,  niin sokee sitä on omiin kirjoituksiin etten tuota huomannut vaikka yritin oikein etsiä että mikä siellä nyt on, ois sillä kelillä kyllä ollut haastetta jo tollakin matkalla työnnellessä.
Padasta muuten oli mennyt etupytystä molemmat venttiilit poikki, männässä iso reikä, sylinteri vaihtokunnossa, kansi ihan hajalla, etupytyn pakoventtiili löytyi takapytyn imuventtiilin välistä.., veivin laakerit menee vaihtoon, ehkä veivitkin, lohkosta saa vielä jotain mutta ylikokohuohotin pitää ainakin laittaa, venttiilin kiilat kahdessa kappaleessa, retainerit sököt. Takapytystä mäntä ja venttiilit + ohjurit menee vaihtoon. Joutuu silti ehkä tosta vielä tekemään kun uuteenkaan ei taida olla varaa ja eihän siinä mitään hauskuuttakaan olis, liian helppoa muuten tää harrastaminen.. Mistähän sais STD:n etukannen tuplatulpilla ja 3 5/8 porauksella...

Jake

Veljen piti lainata fillaria viikonlopuksi, kun itse olen tiettömillä teillä. Lainasikin. Tunti lainaamisen jälkeen tuli puhelu, että etujarru hävisi. Onneksi ei ollut kaukana ja laitettiin kuntoon. Meni tunti ja tuli puhelu, että joku kolisee pahasti. Ei ollut broidi kaukana, ajoi takaisin ja kiristin enskaketjun. Meni tunti ja tuli puhelu, että "kytkin luistaa tai jotain" :D Arvasin jo, että joko etuhihnapyörän rihlat, taikka vetoakseli on tsökö. Enää ei saanut ajamalla pyörää kotiin. Itsellä ei ole kuljetuskalustoa, mutta sain kaverin jeesimään ja hetken tienposkessa notkumisen jälkeen saatiin pyörä pajalle. Isot kiitokset Terolle!

Luultavasti tän kesän kilometrit siinä.

filtteri

Jessica

Tänään sai pyörän kuntoon ja päätin mennä kesäiselle koeajolle!
Noh eka lenkki meni hyvin! Ja toka lenkki meni puoleen väliin ja alko takapää voblaamaan ja sit bussipysäkille kattoo et mitä hittoa..
Rengas sit tyhjänä..
Nooh sinne kehäkolmosen varteen se nyt jäi kun ei henkilöautolla siitä liiku mihinkään ja meni vikat rahat bensatankkii...

Ehkä mä jotain keksin tässä illan kuluksi
I'm with Ratz

Merimies-Toni

Tulee ite aina pidettyä vaahtopaikkapulloa matkassa pidemmillä reissuilla. Oon tähän asti sen kanssa pärjännyt

Pekka äL

Täytyy kyl tähänkin mainostaa sitä Autoliiton +jäsenyyttä! Ei muuta kuin soitto, niin noutaja saapuu. ;-) Itsellä viimeks pyörä kuskattiin muutoskatsastuksesta takas talliin, kun pääsulake teki jekun!  ;D
HD Electra Glide M8

ezmo

Ifin kaskoon kuuluu hinausvakuutus.
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jessica

Noniin, saatiin pyörä pois Ma^kon avustuksella!
Ihan vaan kompressorilla heitettiin ilmaa renkaaseen ja katottiinn pysyykö ilma! Hyvin se pysy tuon lyhkäsen matkan kotiin, nyt löytyy myös sitä sponsoroitua paikkausvaahtoa sivulaukusta.

Edessä on sisäkumin vaihto kunhan saan palautettua vähän pulloja että varaa moisiin yleellisyyksiin!

Eikös siinä ifin hinaus kaskossa ollut sellanen juju että se piti ite maksaa eka ja sit sai hakee korvausta? Vai olenko ihan väärässä?
Ja oliko tota hinaus juttua osa kaskossa?
I'm with Ratz

Kapteeni sika

Se tais olla Ifissä nimellä Autopalvelu +, ja kattaa lavettikyydin lähimmälle korjaamolle, tai vastaavaan, vaikka kotipihaan jos se ei ole juur sitä korjaamoo kauempana. Ja merkkiliikettä voi pitää verrokkina. Kysyin hinausautokuskilta asiaa kun oma pulkka oli lavetilla pariviikkoo sit. Soitin suoraan hinurille ja se hakee korvauksen vakuutusyhtiöltä suoraan, pistin vaan puumerkin papruun. Tarkisti kyl et onko vakuutusta, ilmeisesti pääsee rekisteriin tsekkaan.

Eli jos tuutti jättää sut hevonkuuseen niin vakuutusyhtiön kyydillä sitä et kotipihaan saa, mainitulla vakuutuksella ainakaan. Mullakin on se vakuutus pyörässä mut siis aika turha jos ei ihan nurkissa sit satu mopo hyytyyn. Se sisällytettiin kaskoon, olkoon siinä. Mä oon tunari joten tarvin kaskon. ;D

Hirvipalovarkausvakuutukseen ei muistaakseni saa tota plussaa, voin olla väärässä.

filtteri

+ sitä hinauspalvelua ei saa jos vehje on vanha mutta kuinka vanha sitä en tiedä,mun -51 luokiteltiin liian gamlaksi mikä on perseestä sehän sitä vakuutusta just tarttis eikä mikään 2014 mallin ultra :-[
lisätään vielä vakuutusyhtiönä juurikin if muiden yhtiöiden toiminta tavoista en tiedä ja mulla ei ole ultraa eikä viiksiä.

Pekka äL

En sitten saa Autoliitolta provikkaa, mutta:

Just se hyvä puoli tossa +jäsenyydessä on, ettei siinä oo ikärajaa. Ja se kattaa kaikki laitteet millä ajat, oli ne sitten sun tai luvallisesti lainassa. Tai oot vaikka vaan kyydissä jossain keksinnössä joka laukee...
HD Electra Glide M8