Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

NonPan Pan.

Aloittaja ma^ko, 23 marraskuu 13, 01:29:26

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 23 maaliskuu 14, 09:55:59
Mites takaloksun väri?

Eiköhän sieltäki metalli löydy ku näyttää lamellilaikkaa... alapinta ja öljytankin takana oleva osa saa jäädä maalille ku niiden rättipyyhkäsyt jää hankaluuden takii kuitenki tekemättä... kuten tankin pohjiin ja rungonpuolelle myös maali jätän.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ezmo

Eiku ruosteläjäletkassa kohti kihvelirallia.... ;)
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Don Quijote

Paljaassa metallipinnassa on jotain vaarallisen tuttua...
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 23 maaliskuu 14, 13:33:51
Eiku ruosteläjäletkassa kohti kihvelirallia.... ;)

Plääh, mitää ruostu, oikeesti hankala saada ruostumaan, en ajatellut suolaliuos uittaa ja saunottaa mopoa...

ma^ko

Ulkon on kesä ja mä en ole tolle ehtiny tekeen mitään... Tänään totesin et mul o väärä nopeusmittarin vaijeri tai väärä mittari, ei ne ainakaan keskenään naitu. Sit mä totesin et tarvitsen pakoputkien lisäksi satulan, ei tuo ruskea norsunkorva nyt sit kuitenkaan oikein istu mun silmään, muuten ulkoasu alkaa olla muo miellyttävä.

Pakoputket, virtalukko, DOT 5 jarrunestettä, seisontatuen jousi, peili, kaasukahva ja tupet, oikea nopeusmittarin vaijeri/adapteriholkki/oikea mittari ja joku satula joka sopii sekä silmille et perseelle tai sit ton ronsunkorvan uudelleen asemointi ja hyväksyminen... aikaa viettää tallilla jokunen timma ni pääsis jopa ajaanki.

Takalokkari päätyi nyt kuitenki puolihimmeeks mustaks eikä pellille...

Don Quijote

Jos päätät luopua norsunkorvasta niin tallkaveri saattaisi olla kiinnostunut... ;)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

twinspeed

Ei se pahan näkönen ole, tuo norsunkorva, sais vaan mun silmään olla hiukan tummempi. Tietty se tummuu ajan kanssa, mutta hiukan jos jotain tummempaa sipasisit...
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

ma^ko

Emmä tost ole luopumassa, se vaan saattaa jäädä odottaan hyppykeppiä... tai sit se nyt tulee tohon joka tapauksessa, pitää vaan sen petaamist miettiä vielä....

selectedgrub

näyttää hienolta

ma^ko

Asemoin satulaa uusiks ja päätin hyväksyä tulosteen. Sain stongan helyineen  ja etuvalon kuten tulevat olemaan ja pakoputket sain omaan silmään hyväks ratkasuks tekemäl etuputkelle jatkeen ja koktailisheikkerit. Pari johtoo, pari letkuu, sheikkereille tukiraudat, takavalo ja kilpi kiinni johonkin. Eiköhän tuo ole huomenna(tai tänään, mut päiväl/illalla) "valmis".

Nyt mun prätkä rupee mun silmis näyttään kuitenki ihan mun prätkält.

Don Quijote

Hyvä tulee, kohta jo baanalla.

Eikös siinä ollut hyvä kilpiteline/takavalo jo valmiiksi, vai haluatko laittaa kilven muualle kuin sivulle?

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 30 toukokuu 14, 11:01:51
Hyvä tulee, kohta jo baanalla.

Eikös siinä ollut hyvä kilpiteline/takavalo jo valmiiksi, vai haluatko laittaa kilven muualle kuin sivulle?

Kilpiteline o väärän malliselle kilvelle ku hain mustan suoran kilven tohon ja en erityisesti pidä sivukilvistä.

Matchless

Räyhäkkään olonen,peukku.
Onko nuo "pesäpallomaila" -putket HD-alkuperää? 

ma^ko

Noup, ihan Taiwaallista tai Kiinalaista tarvikekamaa, ei edes HD-osa putiikista.

Make

Muhkea takanakki ja siro etusellainen ovat aina toimiva yhdistelmä. +sprinkku, jäykkä perä jne. Tuotko näytille?
Greatest enemy of freedom is satisfied slave