Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

NonPan Pan.

Aloittaja ma^ko, 23 marraskuu 13, 01:29:26

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 03 joulukuu 13, 10:27:41
Olenko näkevinäni tuolla taka-alalla jotain Stockholm-styleen viittaavaa?

Sä näät tukholmaa varmaan melko kaikkialla...  ;D
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Yleensä Tukholmaosastoa näkyy vain Tuusulassa päin sillointällöin. Siksipä kysyinkin, ku joku keula ja ruohonleikkuri/kottikärrystonga sieltä nurkasta pilkisti.
Long John Stroker

Don Quijote

Ääni bobeille!

Pätkäisty orggislokari ilman häntää toimisi, mutta satun tietämään että menee tuolla muhkulla renkaalla levityshommiksi.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 03 joulukuu 13, 12:31:53
Pätkäisty orggislokari ilman häntää toimisi, mutta satun tietämään että menee tuolla muhkulla renkaalla levityshommiksi.

Vanhan springerin etulokari ilmeisestikin mahtuisi(ainakin jos mittakuvan tiedot pitää paikkansa) ja olis mun silmään paremman näköinenkin, mutta en ole lainkaan varma haluanko lokkarille reunahelmoja.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 03 joulukuu 13, 12:20:55
ruohonleikkuri/kottikärrystonga sieltä nurkasta pilkisti.

Tähän vois todeta et käynti optikolla saattaa tuoda avun, ruohonleikkaaja tankoa ei tuol ole. Haaveissaan hallusinoi hän...

Tuusulan T-Bone

Tähän vois todeta, että ei mun mitään tartte hallusinoida, mulla on tossa tallissa ihan reaalinen versio aiheesta ruohonleikkaajastonga.

On noissa sun kuvissa toi pitkäkeula niin kaukana taka-alalla, ettei oikeen taho nähdä mitä siinä on. Kunhan kysyin. Jatkakaa.
Long John Stroker

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 03 joulukuu 13, 22:57:21
Tähän vois todeta, että ei mun mitään tartte hallusinoida, mulla on tossa tallissa ihan reaalinen versio aiheesta ruohonleikkaajastonga.

On noissa sun kuvissa toi pitkäkeula niin kaukana taka-alalla, ettei oikeen taho nähdä mitä siinä on. Kunhan kysyin. Jatkakaa.

Meinasinkin että haaveena on ruohonleikkaajastongia joka puolella ni ruppee hallusoimaan sit niit jokapuolelle... en siis et sult puuttuis mokoma ja siks haaveilet.  :P

Siin taka-alan pitkäkeulassa ei ole juurikaan muuta ku se keula ja kenties läänin rumin sissybar, stongaa(tai tekniikkaa tai muuta epäolennaista) siin ei ole lainkaan...

ma^ko

Päätin tämän saavuttaneen lakipisteen, eli nyt se on tämän talven osalta tarpeeks purettu, seuraavaks ruveta kiinnitteleen kilkkeit takasin päin, kuhan keksii mitä kilkkeit ja mist ne kaikki haalii ja väriäkin se kai kaipaa ja ja ja...

Tämän talven osalta tarpeeksi perattuna...

ma^ko

Tallilla eilen kotvan pitkäst aikaa, aikaseks sai lähinnä sommittelua, tuleva stuuki rupee kuitenki hahmottumaan(mä lienen jumissa '80-luvulla).

Väri ei ole lopullineen, siit mikä väriks tulee ja tuleeko, mul ei viel ole hajuakaan. Sit havainnekuvat wanhan mallin läskitankkien helppoasennuksesta runkoon josta puuttuu läskitankkien kiinnikkeet, vastaavaa rautaa saa kyllä uudemman mallisille(=softail) tankeillekin.

Eli valmis tarvikerauta rungonpäälle ja parilla ruostumattomalla klemmarilla kiinni. Itse laitoin ihqa "no more nails" kakspuolista asennusteippiä pätkät viel väliin ettei liikkunut klemmarei asentaessa. Etualakiinnike tankeille täytyy liimata viel rautaliimaimella runkoon.

Stongaks tulee leveä(= about 80cm) dragbar, tuon kaltainen mut pitää löytää ilman noita uudeman mallin kaffojen kuoppia/reikiä ja ilman noit riseri-karhennuksia kun ne ei osu kuitenkaan oikein springerin riseri-väliin.

Seuraavia hommia on tilata tohon pakoputket ku en jaksa edes harkita mokomien tekemistä, duunata satulajousituksen ja sen tankkien alakiinnikkeen asentaa runkoon migliimalla ja sitten se haastavin... mikä väritys... ku jos tää ei olis nyt kuitenkaan ivory.

Make

Kasari=punainen keltaisilla liekeillä. Ainakin mun perioidisen hahmotuskyvyn mukaan.  :D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Jack

punanen ja keltane motskarissa on varattu mulle  ;D

joku hieno matallihihto jolla vedetään kaikki runkoo myöten olis aika kasarii/ysäri alkua...

Günther mallin stongasta miinuksia. laita vielä kellermanit päihin... :D
Flatheads!!!

ma^ko

En maalaa runkoa mikskään, paikkamaalaan tankkien etualakiinnikkeen, ei jaksa ja on about kevät, siks toisekseen musta runko o ihan hyvä, edelliset neljä vuotta oli sininen runko. Keltasta ja punasta ei tule kuin korkeintaan liekkeihin jos joku sellaset tahtoo mulle maalata. Kellermaneja ei tule ja en tiiä tuleeks stongasta ihan noin leveä, mutku hankkii tarpeen leveen ni voi kaventaa jos ahistaa.

ma^ko

Svitut mä maalaa mitään, maalauksia ei tueta, kampean ezmon tontille...

(Jaksoin mä hioa lamellilaikal maalit veks jopa toisest tankinpuolikkaast, mut kyl tos taitaa olla kuitenki kauden '14 väritys.)

filtteri

shine on you crazy diamond 8)

ezmo

Mites takaloksun väri?
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger