Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

NonPan Pan.

Aloittaja ma^ko, 23 marraskuu 13, 01:29:26

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Make - 30 toukokuu 14, 16:00:24
Muhkea takanakki ja siro etusellainen ovat aina toimiva yhdistelmä. +sprinkku, jäykkä perä jne. Tuotko näytille?

Tarkoitus oli, ei kyennyt...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ma^ko

Nyt se muuttui sit ajamattomaks kyttäpyöräks... tai jotain.

Etugummi kyl pitää päivittää Avonin Speedmasteriks jossain vaiheessa, toi gummi vaa o ruma.

No pari johtoa ja yks katkasija ni toi on tält erää valmis... jos vaik ajais välillä. Ai nii, kilpiki pitänee ripustaa tohon johonki(sissybaariin).

ma^ko

Tahtois kyttäkepin mopoon, tollasen:

mut uutta TaiwanTedin mokomaa ei raaskis ja kukaan haluu mulle myydä käytettyy mokomaa... pah.

Satula ei miellytä, ei kerta kaikkiaan millään, pitää saada muunlainen. Joku tollanen:

No noit saa kaupast jollei löydy sopivaa käytettyä.

Jotain muutakin toi viel kaipaa... tiädä vaa viel mitä...

Kapteeni sika

Ainakin Taiwaallisia miliisikeppejä myydään erilaisia, laatikon kannesta riippuen. Eli siis kolmea mallia.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 06 joulukuu 14, 23:51:04
Ainakin Taiwaallisia miliisikeppejä myydään erilaisia, laatikon kannesta riippuen. Eli siis kolmea mallia.

Tiedän, mut kuten totesin etten Taiwanin uutta raaskisi...

Kapteeni sika

Kaverille tuli orkkis keppi jonkin osaläjän mukana muutama vuos sitten. Setissä oli mukana laatikon kansi jossa vipu ei palaudu kun vaihteita vaihtaa, onkos se nyt sitten mallia "suora".  Olin jo silloin p.a kroonikko joten jäi pelastamati.

ma^ko

Sattumien kautta satulaksi on päivittymässä eräänmoinen K&Q, se ei vaan oikein pariudu mun olemassaolevan sissybarin kanssa...

Eli vaihtoehdot on joko laittaa se nykysissyn pariksi, vaikkei oikein osu silmään, tai nimenomaan osuu mut ei positiivisesti... toinen vaihtoehto on tinkiä joku tekemään mulle sopivampi sissybaari, ku ihtel ei ole oikein materiaalia tahi välineitä tehdä, tai sitten tehdä takalokarille tuki ja hyllyttää koko sissybar.

jamba

Ääni uudelle sissylle :)
pannun kanssa viha/rakkaus-suhteessa vuodesta -87

ma^ko

Joop, en mä tuota sissyä ja satulaa samanaikaisesti käytä, mutta voip olla et käytän iliman sissyä tuot satulaa, tai jopa ehkä todennäköisesti...

Kapteeni sika

Pysyykö satula ryhdissä ilman sissipaaria jos siihen nojaa, ettei kuulu hups, ja kuorma kevenee.

ma^ko

Satula pysyy kyl ryhdissään ilman sissyäkin ku pohjalevy jatkuu selkänojaan. Päädyin nyt olemaan käyttämättä ko satulaa kuitenkin, tämä kausi mennään asulla joka muotoitui, eli:

Eturengas pitää jossain kohtaa vaihtaa, kunhan ehtii ja jaksaa. Ulkoasu osuu kyl mun silmään aika täysin, tosin tämän päivän pienellä ja pikaisella kokeilulla totesin, etten ole vieläkään mitenkään erityisen vakuuttunut noista keskitapeista.

Pitkähkön seisonnan jälkeen työntää öljyä huohottimesta ja työntää sen pääosin takarenkaalle, liukasta.

Äänet on hiukan turhan räkäset sävyltään, mutta olkoon, ei ne pahan kovat ole. Jos vaikka yrittäis löytää aikaa ajella tolla....

Kapteeni sika

Veri nais.. Check ballin kopautus ja vaihto uuteen jousineen on vartin homma ja sillä voi päästä kerrasta eroon märkäsumpusta. Niin kun tiiät.
Räkäsiin ääniin auttaa korvatulpat. :)

Don Quijote

Se öljyn huohotus kyllä loppuu kun vaan ajat. Edes kerran viikossa pikku lenkki niin pysyy öljyt tankissa.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kapteeni sika

Mutta jos se kuula kusee niin se kusee. Mun mopeti roiski öljyä jo parinpäivän seisonnan jälkeen, ennen kopautusta.

ma^ko

Pitänee kopauttaa jossain vaiheessa, kunhan hakee kuulan ja jousen ensin. Huohotin letkullekin pitäis ehkä tehdä jotain koska huokasee ihka suoraan renkaalle. Mut jops ny vaikka yrittäis löytää aikaa ajella tolla.