Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

NonPan Pan.

Aloittaja ma^ko, 23 marraskuu 13, 01:29:26

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Letkunpää esim pitkittäiseen runkoputkeen laatikon alla nippusiteellä kiinni, siitä se sumu suuntautuu sivulle. Olen ymmärtänyt (jos olen) että osa öljynkulutuksesta on huohottimesta ulos pukkaavaa, tosin hentoa sumua mut pitkäs juoksus siitäkin loraus tulee. Siitä syystä sen suuntaus voi olla hyvä tehdä sivulle, vaikka märkäsumppuonkelman korjaisikin.

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 10 kesäkuu 15, 08:49:50
Mutta jos se kuula kusee niin se kusee. Mun mopeti roiski öljyä jo parinpäivän seisonnan jälkeen, ennen kopautusta.

Toi on mun vanha pyörä ja siksi tiedän kusee kyllä, mutta vasta kun aikansa seisottaa. Jos suht säännöllisesti ajaa tai edes käyttää konetta niin ei ongelmaa. Se huohotuskin oli ennen suunnattu pois renkaalta mutta systeemithän muuttuu kun rakennellaan  ;D Itse pistin kevään ekoissa käynnistyksissä aina astian alle niin ei tarvinnut siivoilla paikkoja.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 10 kesäkuu 15, 10:47:50
Se huohotuskin oli ennen suunnattu pois renkaalta mutta systeemithän muuttuu kun rakennellaan.

En mä siihen huohottimeen ole kajonnut... ja kyl se pääosin renkaalle työntää kevätöljyt. Mä en muistanut et noi osaa toiset oksentaa, ei astiaa, mä siivoilin.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jack

vaihdoin kuulan ja pistin sössön pumpun jousen joka oli pitempi paikoilleen, en napauttanut, ku ei mahtunut,kaikenlaista tiellä...

ei oksuile enää
Flatheads!!!

Jack

Flatheads!!!

ma^ko

Seuraavana vaiheena näillä näkymisin springeri pois ja ainakin noi helevetin midcontrollit lähtee ja samalla lähtee suicide & jockey...

ma^ko

Keula vaihtui ja keskikontrollit poistui.

Don Quijote

Meinaatko pitää hydraulisen kytkimen vielä? Mulla saattaa olla sopiva kahva vielä jossain jemmassa..
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Meinaan ja mulla on kaffakin....

Kapteeni sika

Onkos noi vaimentajat Stormilta? Kuinka pitkät ja kuinka pihisee? (kysely-iässä)

Jack

Mulla oli Pannussa aikoinaan Stormin coctailshakerit. Hyvin pöhisee ;-)

en tiä millanen vaimenninosa noissa on nykyään, silloin oli pitkä, päästä päähän ulottuva. Sen kun katkas ton kavennuksen mittaseksi ja siihen villat, ni oli mukavan matala ja miellyttävä ääni, mut sit kun anto happea rääky huolella  (siinä huilussa oli kolme laippaa...)
Flatheads!!!

ma^ko

On Stormilta, on huilut sisällä jotka olikin, reikäputki ja reijällinen päätylaippa, pitää suht ikävänsävyistä älämölöä heti jos antaa happea, aika vastaava ku sykkelishäkit jotka pekonilla o.

ma^ko

Tulevan kuosin mallailua... stonga vain korkeuskokeilu, se on kiero ja ruma, ei ole tulossa käyttöön koeistusta enempää.

Keula/satula/etufillari/stonga-muutos... Joo, ei...

Takapää miellyttää muo, satula miellyttää, keula miellyttää, stonga vain mallinne, ei ehkä ihan noin korkeaa, paluu pyörässä aiemmin esiintyneeseen tankkiin... ei paha mutta vaikka kingi ni se o sporty-tankki... täytyy maistella ajatusta.

ma^ko

Ja ton hypermoternin eturenkaan tilalle vaihtuu 5.00-16 retromalli ni nouseekin pikkuisen keulimaan.

ma^ko

Hidasta ihmettelyvoittoista on tuon mopon pakerrus... silloin harvoin ku tallil edes käväsee. Stongast tuli korkee ja levee ja kyllä, se o hyvä, mut toi sporty tankki o ihan nounou ja nou... vaan ku tietäis mikä tilalle...