Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportsterin jäykistelyä

Aloittaja Mopopoika, 21 marraskuu 10, 16:12:54

« edellinen - seuraava »

Mopopoika

Lainaus käyttäjältä: tuuba - 09 joulukuu 10, 20:44:11
taitaa tulla komia tankki
terv. toinen takapihanharrastaja
Saattaa olla että tulee komia, saattaa olla ettei  ;D parin kuukauden päästä tiedetään

Tuusulan T-Bone

Mä oon varma, että tulee komia. Diggaan tuon muotoisista tankeista. Muistuttaa vähän suurrikollinen Billy Lanen tuotoksia... :)
Long John Stroker

Mopopoika

Viikon sotataival ohi ja taas oon päässyt tallissa käymään. Bensa- ja öljytankki edistyy vähän. Tankin tunnelin sain tehtyä eilen ja tänään vois koittaa sen asennusta.

hillbilly

Mitä! eiks sun pitäny tehdä jäykkäperä? vai olenko näkevinäni satulan alla jouset? :) toki sit tulee jäykkä jos jätät ton metrimitan jousten tilalle :D

Komia tullee!

Mopopoika

Sprigerikeula meni palasiksi. Viikon päästä käyn hakemassa Moorelta pitkät jalat. Sitä ennen pitäis jonkinlainen jigi tehdä keulan jatkamista varten.

Mopopoika

Tein pienen väritestauksen kilikalimaalilla, sävy ei näy kuvassa oikein.
Ja ennenkuin kukaan ehtii sitä mulle kertomaan niin pohjat on vähän huonosti (ei ollenkaan) tehty  :o

Mopopoika

Springerikeulan teko menossa. Moorelta +20 jalat keulaan. Kuva on paska koska kuvattu paskalla kännykkäkameralla (tilasin uuden kameran hajonneen tilalle eli kohta tulee parempia kuvia).

Mopopoika

Alkaa keulan hitsaukset olemaan valmiit.

Spöke

Todella hyvä stuuki! Siis niinku porsteriksi ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ma^ko

Mut tuost tulloo semmottinen sopperi eikä muorikkaast popperi.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Miikka

Eihän kukaan nyt muotia seuraa... ;D, hyvältä näyttää projekti.

Mutu

Nimenomaan..... Miikan kanssa samoilla linjoilla....hieno peli tulossa.
Hullu saa olla mut ei tyhmä!!!

Hemuli

Ai että kun silmää miellyttää kunnon chopperin muoto - tuollainen kun lähtee etuakselista tarpeeksi korkealle ja putoaa yhtä suorana linjana lähes samassa kulmassa taka-akselille. Siinä on yhtä hyvä meininki kuin hevimiesten äksasennossa ;D

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 18 helmikuu 11, 14:46:27
Ai että kun silmää miellyttää kunnon chopperin muoto - tuollainen kun lähtee etuakselista tarpeeksi korkealle ja putoaa yhtä suorana linjana lähes samassa kulmassa taka-akselille. Siinä on yhtä hyvä meininki kuin hevimiesten äksasennossa ;D

Hevimiehistä en tiiä, mutta toi edellinen virke antaa aiheen olettaa, ettei herra H sittenkään ole aivan toivoton tapaus... ;D ;D ;) :P

Ja takaisin asiaan: erinomaista tavaraa tulossa Mopopojan tallista!
Long John Stroker

tase

Totta, sopivan selkeälinjainen runko, ei turhaa kieroilua ;D