Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Twin Camin öljypumpun ja jakopään päivitys

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:40:23

« edellinen - seuraava »

Merimies-Toni

#135
Melkeen väittäisin että perus ongelma ei ole Inan laakerissa,  vaan paskassa nokan laadussa jota sitten kompensoidaan Torringtonin laakereilla.
Mitäs nyt Torringtoniin vaihtaneet sanoo? Onko se ilo ja autuus vakio nenän kanssa?
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Kovasti tekisi mieleni kokeilla ehjää stanu nokkaa noihin vanhoihin lääkäreihin. Varsinkin kun tuntuu Timkenin torrington olevan kiven alla Suomessa. KOYO:N vastaavaa sais Tampereen laakerikeskuksesta hintaan 12,43e, mutta ainakaan Paikallinen laakerikauppias ei ks.merkkiä suositellut.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

seppo

Torrington on eri yrityskauppojen johdosta päätynyt Koyon omistukseen ja Torrington merkillä olevia laakereita ei käsittääkseni saa enää mistään tai ne on vanhaa varastoa.

En ole noissa Koyon laakereissa kertaakaan nähnyt mitään huonoon laatuun viittaavaa.

Merimies-Toni

Ok. Tälläista kuulin vähän muualtakin. Taidanpa laittaa Koyo:t tilaukseen.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Olisko  jollain antaa noihin ulompiin jotain numeroita, niin kattelen niitä samalla tuolta Tampereen laakerikeskuksesta. Olikos näihin jotain orggista parempaa olemassa?
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: seppo - 06 huhtikuu 18, 17:11:23
Torrington on eri yrityskauppojen johdosta päätynyt Koyon omistukseen ja Torrington merkillä olevia laakereita ei käsittääkseni saa enää mistään tai ne on vanhaa varastoa.

Justiinsa näin on asianlaita.

Mä olen kanssa asentanut Koyon laakereita - tosin evolaisiin tai vanhempiin - ties kuinka monta, enkä ole kuullut minkään valtakunnan ongelmista niiden kanssa.
Long John Stroker

Merimies-Toni

#141
Ulompaan kuulalaakeriin löysin jotain malli numeroita, mutta onko todella niin että ulompaa rullaa ei saa kuin H-D:n alkuperäis osana???
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Mauri H.

Ihan ei laakerikeskusteluun kuulu, mutta miksi ihmeessä kukaan halusi käyttää vakionokkaa kun jakopää on jo auki?

Nokat ei ole kalliita ja järkevä vääntönokkakin tarjoaa selvän parannuksen vakioon jokaisella osa-alueella.
Fat Bob 2008
XR1200 2009

Merimies-Toni

#143
Lainaus käyttäjältä: Mauri H. - 08 huhtikuu 18, 10:06:37
Ihan ei laakerikeskusteluun kuulu, mutta miksi ihmeessä kukaan halusi käyttää vakionokkaa kun jakopää on jo auki?

Nokat ei ole kalliita ja järkevä vääntönokkakin tarjoaa selvän parannuksen vakioon jokaisella osa-alueella.
Mä olen ihan tyytyväinen vakio tehoon ja vääntöön. Tärkeintä on, että kone pysyy kasassa.
Tollasta Andrew TW 26a nokkaa tohon harkitsin. Se tulisi maksamaan Andrew:n omien ketjuveto rattaiden kanssa vajaa 600 euroo, jota pidän kyllä Amerikan V-8:n kanssa pelanneena saatanan kalliina. Päälle vielä penkitys ja Powercommanderin säätö. Tulisiko siitä abaut 400,- lisää? Eli abaut tonnin paukku suorituskyvystä jota en kaipaa.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Sen verran noista Andrew nokistakin on ollut ristiriitaista tietoa, että jossain ilmoitetaan vain -99 (hammas kiinnityksellä) vaativan noi Andrewin omat ketjurattaat ja toisaalla että kaikkiin malleihin laitettava.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Mauri H.

Ko Andrewsit eka hitti eBayssa uudet nokat rattailla 208â,¬ eli ei ne nyt niiiiin kalliita ole. Dynojetin sivuilta löytyy varmasti karttoja noille nokille niin että dynoaika hienosäätöön jää kohtuulliseksi, eikä ole aivan pakollista ollenkaan.

Mutta totta tosiaan, omien tarpeiden mukaan.
Fat Bob 2008
XR1200 2009

Merimies-Toni

Parisataa on kyllä jo ihan kohtuullista. Andrewsin nokille en kyllä karttaa löytänyt.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Enkä kyllä löytänyt tohon hintaan rattaineen e-baystäkään :o.
Laita Mauri linkki jos viittit.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Ja jos nyt ulosantini oli hiukan epäselvää, niin rattaista puhuessani tarkoitin ulomman ketjuvedon rattaita jotka mainospuheiden mukaan on vaihdettava Andrew:n omiin. En sitten tiedä miksei orggikset käy, koska Andrew:n rattaat käy kyllä orggis nokkien kanssa.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Mauri H.

Jaa nyt ymmärrän, tarkoitat siis kampiakselin ja taaemman nokan rattaita. En ole kuullut että niitä pitäisi vaihtaa.

Pikainen googletus kertoo että 1999-malleissa on "keyed" sprocket, ja vaativat Andrewsin rattaan. Muihin malleihin ei tarvitse.
Fat Bob 2008
XR1200 2009