Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Twin Camin öljypumpun ja jakopään päivitys

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:40:23

« edellinen - seuraava »

atco

Pikku äherryksen jälkeen ois uusi kalikka paikoillaan, vieressä äkkihätäseen tehdyt laahurinvaihtotyökalut :P
Uusia sopivia lukkoprikkoja tuohon laahurin akselin päähän ei täältä poronhoitoalueelta löytynyt mistään, tilaukseen meni. Jos sitten vaikka maanantaina pääsis jatkaan projektia.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02

atco

Kiitokset vain Loimaan suuntaan, eilen tilatut lukkorinkulat oli aamusta jo Kemissä..nopeaa toimintaa :)
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02

ss454

Ohi aiheen täysin, mutta tuossa kuvassa hiton hyvä fiilis. Onko sitten tahattomasti vai tarkoituksella onnistuttu noin hyvin. Piti vielä koneella tarkistaa että oliko pädillä nähty näkymä oikein. Kateellisena katsoo kun osaisi omatkin touhut noin jälkipolville tallentaa.

mopo-ukko

Lukitetta nokkalevyn ja öljypumpun pultteihin vai ei ??

Sgt.Hole

Riippuu ohjeesta, varmaan ehkä osistakin. Esim. Feulingin pumpun ja nokkalevyn ohjeessa nimenomaan kiellettiin käyttämästä lukitetta. Harleyn omassa ohjeessa lukitetta taas kehotetaan käyttämään.
Itsellä Feulingin romut olleet kiinni pari vuotta ilman lukitetta, eivätkä ainakaan vielä ole tielle pudonneet. 

ranze

Oon laittanut vähintäin sinistä lukkoliimaa joka paikkaan, poikkeuksena kuitenkin bensatankin korkki.  :D
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

TNy

Täällä myöskin viime ajokausi lähes kokonaan menty Feulingin levyllä ja öljypumpulla ohjeen mukaisesti ilman liimaa - osat toistaiseksi pysyneet paikoillaan ...

mopo-ukko

Orkkis rojut,taidan laittaa sitä sinistä...

Merimies-Toni

#128
Tulipa leivottua cam plate irti, kun toi takimmaisen laahurin tarkistus on vähän epämääräistä hommaa. Olishan näillä vielä useamman kesän ajellut vaikka reilu 70000 jo menty.
Sisempi on kyllä pinnaltaan melkoista reikäjuustoa vaikkei yli milliä kulumaa olekkaan
URL=http://aijaa.com/CZ8Xgg][/URL]


.
Lähes Kamasa laatua olevalla työkalulla vaihto työ sujui vaivatta


Vanhat ja uudet muodoltaan hieman erilaisia. Onkohan tuolla käytännön kulutus kestävyyteen mitään eroa?




Pikkuvikoja, heleppo korjata

mopo-ukko

Aika samassa kunnossa mulla,75tkm ajettu.

Merimies-Toni

Vieläköhän ton vanhan pumpun arvaa laittaa?



Pahimmat naarmut ovat pumpun keulan puolella, että olisko ollut vähän huonosti keskitetty?
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

#131
Minkäköhän laatuinen tuo store housen stock replacement pumppu on. Hinta ei ole paha. Noin puoltoista sataa.
www.motorcyclestorehouse.com/product/921164
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Pikkuvikoja, heleppo korjata

ranze

Eipä noita kukaan oo erikseen haukkunutkaan, lie silloin vähintäin toimivia.  ;D

Omia kokemuksia orkkiksesta, SE:n versiosta ja S&S TC3 pumpusta. Sössö on kallis mutta onhan se omaa luokkaansa. Mm. paineventtiili on säädettävä, toki muitakin voi shimmata tai vaihtaa ns. Baisley jousi. Paras hyöty sössön pumpusta kuitenkin omalla tukilevyllään. Sössöllä on myös em. kokonaisuudelle omat nokkaversiot, tavallisetkin kyllä käyvät.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Merimies-Toni


Reilu 70tkm ajettu takimmainen nokka. Etummainen vielä ihan ok. Toi kulunut rantu  n.160 asteen matkalta.
Laakeritkin tuntuisi olevan ihan kunnossa.
Pikkuvikoja, heleppo korjata