Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jälleen kerran tien vieressä!

Aloittaja Psycholasse, 18 heinäkuu 12, 23:19:01

« edellinen - seuraava »

Lapioukko

No varma merkki on tietysti kuski rähmällään ajokin vieressä niin että rekkamiehen hymy vaan paistaa.

Kohteliasta on aina kysäistä, että mikä hätänä. Ja yhtä kohteliasta pysähtyneen viittoa että eteenpäin vaan, jos hätää ei ole.

Viimekesänä näin mökille mennessä(autolla tosin) 4-tien varressa japsikyykän tienposkessa ilman kuskia. Muutama kilsa myöhemmin käveli kaveri kypärä kainalossa ajovermeet päällänsä. Ja oli kuuma keli. Toppasin, otin tyypin kyytiin ja vein huoltikselle menovettä hakemaan ja vielä takasin mopon luo. Tarjosi rahaa, ja ihmetteli että tommosiakin ihmisiä on. En ottanut rahaa vaan sanoin että kun seuraavan kerran näet jonkun samassa tilanteessa, niin tee samoin.

tyg

Lainaus käyttäjältä: Lapioukko - 13 elokuu 13, 15:38:14
No varma merkki on tietysti kuski rähmällään ajokin vieressä niin että rekkamiehen hymy vaan paistaa.

Tällä paidalla  saa sitten huomion kiinnitettyä.

Aparaatti

Ei jaksa koko ketjua läpi kahlata mutta... Oiskohan joku kenties samaa mieltä siitä että tämän "toverin" auttamisen vois laajentaa kaikkiin avuntarpeessa oleviin?.. Kulkupeliin katsomatta. Kyllä ainakin itellä on tapana pysähtyä jos näyttää siltä että joku hätä. Oli sitten liikkeellä autolla, mopolla, polkupyörällä, rollaattorilla, kävellen..tai millä tahansa!

Välillä myös huvittaa tää motoristi veljeys kun tullaan tien päällä kohdakkain niin ollaan niin kaveria ja lapa iloisesti tervehdyksessä, sitte kun näet saman moottorimiehen siellä esson baarissa 5 minuuttia myöhemmin niin sitte jurnutettaan siihe omaa kahvikuppii tiukasti ja veljeys unhottu samantien;)

En sano että aina näin, taikka että edes tarttis veljeillä ajoneuvon takia kenenkään kanssa, mutta tällainen huomio tullu joskus tehtyä ;)

FXD

"Välillä myös huvittaa tää motoristi veljeys kun tullaan tien päällä kohdakkain niin ollaan niin kaveria ja lapa iloisesti tervehdyksessä, sitte kun näet saman moottorimiehen siellä esson baarissa 5 minuuttia myöhemmin niin sitte jurnutettaan siihe omaa kahvikuppii tiukasti ja veljeys unhottu samantien;)"

Joo, samoja huomioita. Joskus kattonu että joku on samaan kuppilaan kaffelle eksyny ja kun saapastelet sisään niin se kaveri kyllä sut huomaa, mutta ei moikkausta, yleensä vaan kääntää pään pois. Eipä tuohon pöytään sitten viitsi ihteään alkaa tuppaamaan..
Brotherhoodia joo...

Mutta silti kyllä pysähdyn jos nään että kaveri stondaa penkereellä pyörän vieressä, vaikka olis japskipyörä ;) Sekös niitä korpeaa jos ajaa viereen toimivalla harrikalla ja tarjoaa apua ;D
M-B vikakoodien lukemisia/nollaamisia Kouvolan alueella

Lassi

Ihampa se on sama kun autolla liikkuu.

Menet kruisingeihin jollekkin parkkipaikalle, niin kukaan ei ennestään tuttu ei tervehdi. Sitten kun ajelet omia polkuja, kun letkassa ajelu ei kiinnosta. Niin johan vilkutellaan innossaan vastaan ajellessa. Sitten kun pysähyt jonnekkin, niin jo joku osaa paremmin tulla kertomaan mimmonen auto miula on ;D Toki eka pitää olla päivä kaljottelua alla..

Lyytinen

Miettikäähän nyt vielä kerran.

Ajatelkaa sitä niin, että kaupan kassalla myyjä arvostaa jos asiakas osaa tervehtiä, mutta voi kahtoa pitkään jos rupeat selittämään, että mitä kummin kaiman siskon mies teki eilen.

Joku voisi sanoa hyvistä tavoista. Brotherhoodeista en tiedä tarkemmin, mutta se johtuu siitä kun minulla on ikkuna mehtään päin.

FXD

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 13 elokuu 13, 22:26:41
Joku voisi sanoa hyvistä tavoista. Brotherhoodeista en tiedä tarkemmin, mutta se johtuu siitä kun minulla on ikkuna mehtään päin.

Minäkään tiedä, mut joskus oon kuullu että tommonen porukka kuulemma pitää yhtä. Jos jollain jotai vikaa ni kaverii jesataan. Vähemmän on nykyään nähny, lieneekö sit nykyaikaa ku foorumilla kirjotellaan että sillä ja sillä parkkiksella oli joku motomies mun en menny juttusille ku oli kiire jonneki..

Täälpäi o ennempiki ihme jos kaupan kassa nostaa katseensa siintä kassakoneesta ja sanoo moro, sehän olis 8.ihme jos oikkee kahtos öögaan ja morjestais..

Smokie

Kyllä se veljeys unohtuu silloinkin kun on tien poskessa "pyöräteline" pystyssä. Silloin tosi brother tsekkaa olisko vastakkaisella puolella tietä siilinpoikasia.

Aparaatti

Tosi veljeyttä on oli sekin kun yhden (ennestään tuntemattoman) jäbän matka katkes kulmille ja minä hain peräkärryn ja raahasin  Mopon tontille jossa se oli pari päivää.
Annoin tallin, varaosat ja työkalut vapaaseen käyttöön ja olin apuna aina kun kerkesin. Purettii ja irroteltiin osia mun vehkeistä, mopo tuli kuntoon muttei kunnon kiitosta edes kuulunut.
Voi se näinkin mennä.

Smokie

No juu, tuollaistakin oon kuullut. Joku kertoi että oli lähtenyt hakemaan tavarata niin paikalle palatessa oli vittuiltu että mikä kesti. Kaikenlaista sakkia se leipä elättää.

_Juha_

haarli miehet ja naiset vois morjenstella kyykkämiehilleki

ylimielinen asenne ei edesauta avun saantia kun joutuu kyykkimään tienvieressä

onneksi poikkeuksiakin löytyy.
too fast to live    too young to die

FXD

Lainaus käyttäjältä: _Juha_ - 14 elokuu 13, 17:54:24

On se vähän turhauttavaa kun harvemmin sieltä saa vastamorotuksen..  Poikkeuksia kyllä tässäkin löytyy

Spöke

Perkele mä moikkailen kaikille kakspyöräsille; mopoille, skootgereille, puutarhajyrsimille sun muille.
-Spöke-

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

enempää asiaa avaamatta  ;D läksin männälauantaina pikku häppeninkiin.

kesti 8 tuntia ennekuin pääsin Sipoonlahden Nestettä pitemmälle, siis epsoosta. Tähän sisältyi 2 kpl 2 eri pyörän kärrillä lähtöpisteeseen haalaamista  :o

4llä kerrella kun läksin, ei tarvinnu takasin palata ku vasta rallit rallattua.

Kiitoksia vaan sitkeelle ajokaverille....
Flatheads!!!

HillyMan

Lainaus käyttäjältä: FXD - 14 elokuu 13, 18:37:58
Lainaus käyttäjältä: _Juha_ - 14 elokuu 13, 17:54:24

On se vähän turhauttavaa kun harvemmin sieltä saa vastamorotuksen..  Poikkeuksia kyllä tässäkin löytyy

Kyllä täältä räpylä nousee mutta mitä enempi vastaantulijalla perse pystyssä niin sitä harvemmin saa vastamorjestusta. Ja kun noista kyykkäpyöristä kun ei taajamassa erota vauhdistakaan että mikä on piikki ja mikä isompi niin morjestelen välillä piikkejäkin vaikka ei vastausta tulekkaan, paitsi kerran ja se piru kerkes ensin  :o

Ja muuten sellasen huomion tehny että kyykkäpyörästä ei näemmä uskalla kättä irrottaa kun vaan sormet oikaisten morjestaavat mutta kustomikuskit heilauttaa reippaammin ja HD kuskit olkapäästä astin reippaasti, se on hienoa se.