Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Moulinex XLCH

Aloittaja Smokie, 17 toukokuu 09, 11:28:02

« edellinen - seuraava »

awi

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 07 maaliskuu 10, 21:15:24
Ja paljonko tuo nyt penkissä kiekaisee, edes aasivoimia?
[/quote]

kuinkas se maailmoja avartava lause menikään..."tärkeintä ei ole päämäärä, vaan matkalla oleminen"  ;D

Smokie

Mulle tulis mieleen sellainenkin viisaus notta herroille ja hulluille ei saisi keskeneräistä näyttää ;D

awi

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 29 maaliskuu 10, 11:18:59
Mulle tulis mieleen sellainenkin viisaus notta herroille ja hulluille ei saisi keskeneräistä näyttää ;D

näinhän se on.Täytyy kyllä pipoa nostaa ennakkoluulottomasta sepittämisestä.Mukava lukee ja seurata projektia, jossa on sitä oman käden jälkee ja hämäriäkin visioita. Ei varmasti ois monelle tullu mieleen laittaa tuo ahtimen ketjuveto tuosta, minustakin ahdin kuuluu olla noin päin  ;D (vaikkakin ketju saattaa joskus ranteille räpätä, n.10.000rpm lasissa, mutta sitä mietitään sitten... ;D )

Smokie

Huh, onpa ollut kauhee täpinä kun alkaa asfalttia näkymään! Pyörä on koottu taas perinteikkäästi "nopeasti" eli viimeistelyä riittää vielä lähes joka osassa, bensatankki nyt ehkä suurimpana. Samaten ahtimen remmi jäi laittamatta, piti päästä testaamaan niin laitoin vielä vanhan ketjuvedon. Kampuran päästä vaihdoin 13 hampaisen rattaan 16 hampaiseksi ja pöhinää alkoi olla jo ihan eri malliin!! Tiellä vähän körööttelin ja sitten dynoon koittamaan seoksia. En tietenkään voinut olla kokeilematta tehoja, mutta ajoin pienellä vaihteella ihan silleen nopeasti kun tuo sisäänajo on vähän vaiheessa ;D Hyvin syljeskelee!! Tuo yläkierrosten puutuminen on näköjään edelleen läsnä, loppuukohan ahtimesta tuotto vai mikä vaivaa. No eiköhän tolla brittipyörien edellä pysy!

Jake

Laitahan vielä kuva pyörästäkin. Ainakin minä olen mielenkiinnolla odotellu..

Hemuli

Voin kuvitella meininkiä dynokopissa... 60 heppaa :)... 70 :D... 80 ;D... 81 :o... vieläkö tulis... kilikolipauks ??? >:(

;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Hahhahahhahöhöhö. Tuo on aprillipäivän special tune jonka tein tietokoneella tos tupakkia poltellessa. KX500 käyrä x 2.5 ::) Itse rautis kokee alemmuustilaa eikä siinä oikeasti ole edes moottoria vielä.

Kiiski

Just S.....na! Ja mä menin tilaamaan 34mm Mikunit noista sun käyristä säikähtäneenä! Kiitti!
No parasta voimaa on ylivoima!

Smokie

Ei se Kiiski hukkaan mee, häviät vaan vähän vähemmän ;D

Kiiski

Emmä oikeesti niitä ostanu, annoin vain samalla mitalla takasin? Vai annoinko? ::) Sitä paitsi mä en pidä Mikuneista yhtään.
Mulle tulee 930 Amalit ne on aivan helvetin hyvät ja pelkoa herättävät, kuhan ei kiristä liikaa ettei rungot mene kieroiks ja sliidit jää jumiin? Ne on valmistettu jostain silumiinin ja muovailuvahan seoksesta ! Kevyttä !

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 01 huhtikuu 10, 14:53:16
Tuo on aprillipäivän special tune jonka tein tietokoneella tos tupakkia poltellessa. KX500 käyrä x 2.5 ::)

Eli kuvasta tarkkasilmäiset huomaa että CF (Cusetus Factori) on 2,5  ;D
Ja ens kesänä molemmilla oltava todellisten vetojen käyränä toi sama kerroin 0,5 ettei muut tuu liian kateellisiksi ja virkavalta kiinnostu liikaa...  ::)

Tosin enpä mä oo omaan rautikseen saanut vieläkään aikaiseksi tilattua mitään vaikka se mulle nykyään olisikin äärettömän helppoa...
A.K.A. Rambe

Smokie

Hommasta katoaa harrastamisen ilo kun menee liian helpoksi!! Mä oon sikäli onnellisessa tilanteessa että mä en tarvi enää kuin työn iloa mutta se onkin jo liian vaikeaa >:( Itseasiassa mahdotonta, sattui lähtemään toinen rojekti lapasesta, hupsista saatana...

Ajellaan vaan ihan normaalisti, sitten korjauskertoimeksi vähintään 2 joka tosin tietokoneella kumitetaan 0,5:ksi nettielvistelyä varten ;D

Smokie

Nonniin, alkoi pyörättömyys risomaan niin HD sai vähän huomiota osakseen. Kaikki rojektit tuntuu olevan ihan toivottomassa vaiheessa ja tämä vaikutti lupaavimmalta = nopein saada ajoon. Harmi että idioottina myin puoli pyörää pois talven aikana ja nyt talousongelmien saattelemana saa rakentaa vain parhaista & valikoiduista roskiksista löytyneistä osista. Avaruussuurvaltojen teknologialla mennään toistaiseksi, mutta kovasti japaninromukasa jo houkuttaa.

Puutteita = valot, hallintalaitteet, jalkatapit kaikkine lisukkeineen, letkut, johdot ynnä muuta. Joku 21 tai 22 eturataskin pitäis löytää.

Rupes toi nättipyöräily risomaan niin ajattelin tehdä jotain todella rumaa ja vastenmielistä ;D Ahdin jää hyllylle toistaiseksi, joskus pitäis päästä ajamaankin...

Edit: siis nättipyöräilyllä viittaan Kawasakiini jota oon yrittänyt tehdä niin nätiksi ettei se varmaan valmistu koskaan.

jesse

minäkin projektin ollessa pahasti kesken epätoivossa hain 350cc hondan jossa sähköt sekaisin... jospa sillä edes pääsis vähän päristelemään  ???
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Smokie

Tämäkin etenee jättiharppauksin. Hain Motonetistä 5l jerrykannun öljytankin aihioksi, kaivelin roskiksista jotain japsin kahvoja ja hain traktorikaupasta valon sun muuta. Näyttää tulevan tosi vastenmielinen keksintö ;D Vielä tankin pohja hitsattavana, jalkatapit, sähköt ja letkut niin eiköhän se tästä. Eli joskus elokuussa vissiin >:( Vähän keskittymiskykykin on heikoilla, ovelasti rupesin samalla vaihtamaan ex. Rambe Suburbaniin moottoria. Nyt hypin projektien välillä sen mukaan kumpi vituttaa enenbi.

Ja MakeH:lle kiitoksia osista!