Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Moulinex XLCH

Aloittaja Smokie, 17 toukokuu 09, 11:28:02

« edellinen - seuraava »

Jensen

Mulla Shovel pelittää erinomaisesti. Pane syksyllä rautis myyntiin niin joku "hullu" ;D ostaa sen jäykkäperä bobber projektiksi. ;) Mie olen vähän kyllästynyt ajeleen kun jotain 8000km ajellut jo tälle kesälle niin ei vai enää huvita. 

Kokkonen

Oletko kattonut venttiilien ajoituksen astelevyllä ja sytkän strobolla? Ei tuo maamoottori edes ole kovin tarkkaa sädöistään, jotta käyntiin lähtis, joten jotain isoa siellä pitää olla.... 15 asteen heitoilla olen itte ajellut ja muutaman tonnin (kilometrin) jälkeen vasta havainnu. Tai joku muu on sen huomannu.  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Smokie

Nokkia en oo ajoittanut sen tieteellisemmin, merkkien mukaan oon ne aina kasannut eikä ennen ole ollut ongelmia. Sytkän kattelin strobolla, se oli OK. Sehän tässä ahistaa kun kaikki on olevinaan OK mutta silti ei meinaa skulata. SU pitää olla ihan järjettömän rikkaalla että käy edes jotenkin sinnepäin, mustaa pöllyyttää ja tulpat on ihan nokisia mutta moottorin mielestä on vieläkin vähän laihalla. Mä en tajua enää mistään mitään ???

Kokkonen

Aika outo tapaus....mä lähtisin kokeilemaan sytkää aikaisemmalle. Jos vaikka soosit kipinä tulis liian myöhään palotilaan... :-\

(Edit: mulla on sytytys kroonisesti myöhäsellä  ;D )
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Jensen

Heippa.. Tsemppiä. Mulla oli aikoinaan Shovelissa SS super b kiihdytyspumpulla. En saanut sitä toimiin millään säädöllä ja kokeilin siihen super e kaasaria niin johan alkoi pelittää.
          Minun Shovel sotkee tulpat vieläkin pikku talvi käyttelyssä  kun tulpan itsepuhdistus ei ala toimia mutta kun pääsee baanalle niin alkaa pelittää ja ei enää sottaa niitä.
            Mulla oli kerran pikku 350cc Honda ja syttö oli aikasella niin piru kun lämpisi mutta kun vähän pyöräytin kärkien pohjalevyä myöhäsemmälle niin alkoi kulkea ja pelittää eikä kuumunut enää. Joo vanhat mopot on pirullisia. Mulla oli nuorena miehenä yksi joka toimi aina työvaatteet päällä mutta kun ajovehkeet sai päälle ja muka nautiskeleen niin ei päässyt minnekkään.
          Meikä sääti ja sääti loputtomasti ja sain kyllä toimiin mutta kyllästyin koko romuun ja hävitin. En tiedä kauanko pysy kunnossa se romu mutta jotain kuulin että paljon olivat ajaneet ennen kuin levisi taas. ;) Kuvaava oli että kun myin se ikävän mopon ja ostin Hondan Cb 350 ja kun paukahteli ja säätelin tuossa pihalla niin naapurin rouva kovalla äänellä sanoi ukolleen että voi ei nyt se taas alko. ;D

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jensen - 11 elokuu 11, 20:21:44
Kuvaava oli että kun myin se ikävän mopon ja ostin Hondan Cb 350 ja kun paukahteli ja säätelin tuossa pihalla niin naapurin rouva kovalla äänellä sanoi ukolleen että voi ei nyt se taas alko. ;D

Tästä muistuukin mieleeni, kun kaveri sääti porsteria rivitalon pihalla. Naapurin mummo tuli sitten aidan takaa kurkistelemaan, että mitäs siellä puuhastellaan. Kaverin vaimo kiiruhti komentamaan, että sammuta nyt se rakkine, naapurit häiriintyy. Siihen mummo vaimoa torumaan, että pidähän nyt tyttö pienempää suuta, minä kuuntelen noita saundeja...
Long John Stroker

tuuba

tässä mietiskelly että kuinkahan kauan mun naapurit mahtaa jaksaa kuunnella noita meijän muija rautiksen saundeja kun tossa kadulla sahaa eestaas
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...