Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Jake - 21 joulukuu 11, 16:38:55
Periaatteessa mun pyärästä kai sais projekti-topicinki aikaseksi, mut oon niin laiska..

Kerro projektillesi nimi, vaikka privalla, niin minäpa avaan sen sulle ja siirrän tästä topikista aineistoa siihen.
Kyllä, ehdottomasti oma projekti.  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Kokkonen - 22 joulukuu 11, 08:54:23
Lainaus käyttäjältä: Jake - 21 joulukuu 11, 16:38:55
Periaatteessa mun pyärästä kai sais projekti-topicinki aikaseksi, mut oon niin laiska..

Kerro projektillesi nimi, vaikka privalla, niin minäpa avaan sen sulle ja siirrän tästä topikista aineistoa siihen.
Kyllä, ehdottomasti oma projekti.  :)
Pitäiskö täällä "Yleistä höpinää" tai "Projektialbumit"osastolla olla "Talleissa tapahtuu" topic, jonka alle porukat vois laitta projektikuvia? Siis just tällaisia projekteja varten, joista ei omaa projektijuttua haluta, ehditä tai viitsitä ylläpitää.  Varmasti on monia, joita haluaisivat postata yksittäisen projektikuvan tai kuvia silloin tällöin, mutta oman projektijutun ylläpito ei innosta.

En tiedä... Tuli vain tällainen ehdotus mieleen.

Miska

-Just another guy on the lost highway-

Hemuli

Kuka aloittaa? Voi ihan hyvin pistää tonne projektialbumeihin sellaisen "sekalaiset" -osion johon jokainen voi halutessaan laittaa tuokiokuvia pajaltaan. Tietysti kannustamme laadukkaiden projektialbumien laatimiseen, niistä on iloa niin itselle kuin muille. Mutta ymmärrän myös että ihan jokaisesta pikku jutusta ei viitsi omaa stooria aloittaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jake

Hyvä idea Rezi! Ja kiitos Kokkonen tarjouksesta, mutta ehkäpä mä jossain vaiheessa (vaikkapa alkaneella lomalla) voisin ihan tarinankin väsäillä.

Pohdiskelin uudelleen noita pakareita ja ehkäpä matkustaja kumminkin joutuu hiukan koukistamaan polviaan :D

Pannaas vielä kuva kassienlämmittimestä:

Kiwi

Pysyy öljykki lämpösinä, vaikka ne ei kiertäiskää ;D

Vois ittekki ruveta kohta kasaamaa ens kesäks rautista... XR:ä olis tallissa paloina, ny ku tuli toi uus aluekki tonne...

JVa

Lainaus käyttäjältä: Jude - 22 marraskuu 11, 13:52:51
:D Heh , meinasinkin tohon edelliseen laittaa että : Eiks niin että jotain Arlen Nessin rungolla ja tankilla, tietty alkuperäisillä kulli maalauksilla....Hyvälle kuulostaa !!!

http://righteousmachinecorp.blogspot.com/?zx=c4922f5989591a6c

^^  Sulle varmaan tuttu sivusto ? Joitain kanttiputken läpi survottuja luomuksia vuosien varrelta.

Laitetaan nyt jotain pientä "teaseria"..

Nii ja tohon aiempaan, ei ollu sentään alkuperäsiä kulli maalauksia mut ne on kyl tulossa.
Jep tuttu sivusto, kovia pelejä! I dig a lot..

Jude

Ihan fiddu JEE JEE !!

Samoilla suunnitelmilla mennään tossa omassa diggerissä, lehtikultaa ja killotusta, samoin kopion ton nessin rocket tankin muotoja tulevaan öljytankkiin joka nyt frendillä pillin alla liimauksessa, rosterista. Laittelen tohon omaan projekti albumiin päivitystä kuhan kerkee.

Pitää vielä kysyä että meinaatko itse hoitaa maalauspuolen ?
Parit kultaukset on tullu tehtyä ja just oli yks työn-alla ns. viimeistelyssä kunnes hion välihionnassa kullin ruttuun sinne lakkojen väliin, joutu hiomaan koko edellisen lakkakerroksen pois ettei tuu hirveet porrastukset ja niiden hionnassa vielä candyt pahimmassa tapauksessa puhki, seivasin homman psykedeelisellä panelilla. Alla siis fleikkiä ja candyä.

Tekosessa olevat stongatkin on aika identtiset noihin sulla oleviin, no ei näit diggereit suomessa silti liikaa ole...

Kiwi

JVa

Lainaus käyttäjältä: Jude - 28 joulukuu 11, 13:33:03
Ihan fiddu JEE JEE !!

Samoilla suunnitelmilla mennään tossa omassa diggerissä, lehtikultaa ja killotusta, samoin kopion ton nessin rocket tankin muotoja tulevaan öljytankkiin joka nyt frendillä pillin alla liimauksessa, rosterista. Laittelen tohon omaan projekti albumiin päivitystä kuhan kerkee.

Pitää vielä kysyä että meinaatko itse hoitaa maalauspuolen ?
Parit kultaukset on tullu tehtyä ja just oli yks työn-alla ns. viimeistelyssä kunnes hion välihionnassa kullin ruttuun sinne lakkojen väliin, joutu hiomaan koko edellisen lakkakerroksen pois ettei tuu hirveet porrastukset ja niiden hionnassa vielä candyt pahimmassa tapauksessa puhki, seivasin homman psykedeelisellä panelilla. Alla siis fleikkiä ja candyä.

Tekosessa olevat stongatkin on aika identtiset noihin sulla oleviin, no ei näit diggereit suomessa silti liikaa ole...

Joo kattelin tota sun projektivihkoo, Viimesen päälle hyvältä näyttää! linjat on enemmän ku kohillaan, ja miten se nyt meni KKK "kapea ja kulmikas on kaunista"  ::) ..tai jotain..
Laita ihmees kuvaa tulee ku saat otettuu.

Tarkotus olis hoidella maalauspuoli ite/kaverin avustuksella ja vehkeillä, On noissa joo hommaa, fleikki, candy ja kullitukset + miljoonat kerrokset lakkaa ja hiontaa..uh..

Ei oo todellakaan diggereitä liikaa! ja vaik tulee samanlaiset stongat sehän kertoo vaa et on hemmetin hyvä tyylitaju  ;D

Pitäis tossa ruveta tinailee tankkia. Paljastu noin 5mm maalikerroksen alta muutamia reikiä, oli päässy vähä kulmat ruostuu puhki. Ja sitten takalokarin kimppuun..

Tossa vielä pientä maistiaista.
Magneetto ei oo päässy viel kuvaan, mutta se siihen kuitenkin vaihtuu.

JVa

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: JVa - 28 joulukuu 11, 21:16:04...ja vaik tulee samanlaiset stongat sehän kertoo vaa et on hemmetin hyvä tyylitaju  ;D

Stongista pisteet... ;D No okei, vähän muustakin! :)
Long John Stroker

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Spöke

I´m in Love! Tahtoo diggerin. Heti. Mulle.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Mike LeCoq

Todella lupaavan näköstä teaseria!