Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Pietari - 01 joulukuu 11, 08:44:22
Tässä paremman puoliskon Rautapää.Iso tankki, levee keula...kaikki kliseet sporsterissa... ;D

Ja taas yksi MPD enskakoppa :o - paljonko näitä oikein on Suomeen siunaantunut?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Pietari

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 01 joulukuu 11, 09:06:28
Lainaus käyttäjältä: Pietari - 01 joulukuu 11, 08:44:22
Tässä paremman puoliskon Rautapää.Iso tankki, levee keula...kaikki kliseet sporsterissa... ;D

Ja taas yksi MPD enskakoppa :o - paljonko näitä oikein on Suomeen siunaantunut?

Noitahan on nurkat väärällään, mullakin on pari elukoitten syömäkuppina ja yks tallin tuhkiksena... ;D

mikira

Tämmäset kuvan löysin käyttö mopostani jota yritin kovasti myydä koko kesän täällä Ruottissa. Tais tulla liian ruma kun ei ketään kiinnostanu.

Karvanaama

Tämmäset kuvan löysin käyttö mopostani jota yritin kovasti myydä koko kesän täällä Ruottissa. Tais tulla liian ruma kun ei ketään kiinnostanu.

No onhan nuo sarvet ja takavalohässäkkä hieman mauttoman näköset  ;D.
Mutta ittellehän näitä tehdään. Ja mikäpä minä olen mauttomuudesta puhumaan, Välly julistikin mun sovelista: "ruma mutta mauton".  :o ;D

Edit: takavalo systeemi voisi oikeastaan toimia jossain enempi rottahenkisessä laitteessa..

jokerpoint

Lainaus käyttäjältä: jerppe - 30 marraskuu 11, 10:07:40
Vielä ois lokasuoja, öljysäiliö ja penkki vaiheessa. Onhan tässä vielä aikaa hiplailla kaikki kuntoon.

joo eritoten muistat laittaa bensatankin sille kuuluvalle paikalleen ennen ku vedät pultit kii.. ::)

Jake

Periaatteessa mun pyärästä kai sais projekti-topicinki aikaseksi, mut oon niin laiska.. Putket ny kumminkin kehittelin:

Vasen puoli ei ole vielä valmiiksi hitsattu ja takakiinnikkeet puuttuu molemmista. Pakarit on siis modattu vakioista (prossat  ;)) Viranomainen tykkää äänäreistä..

Jälkimmäiset kuvat kännyllä. Kommentit jälleen tervetulleita!

Spöke

Muuten joo, mut mä en tykkää noista alakoukautuksista. Miksi? Muuten kyllä kahta puolta tulevat putket tuo jotenkin mukavasti ilmettä, mutta noin sirossa pyörässä saisivat kulkea ylempää. IMO. Ai niin, se takakyyditettävä...
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jake

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 21 joulukuu 11, 17:03:08
Muuten joo, mut mä en tykkää noista alakoukautuksista. Miksi? Muuten kyllä kahta puolta tulevat putket tuo jotenkin mukavasti ilmettä, mutta noin sirossa pyörässä saisivat kulkea ylempää. IMO. Ai niin, se takakyyditettävä...
-Spöke-

No se kyydittävä nii..  :-\ Sillä ku kestää 13/16v. ennen ku saa oman..

Tämmönen oli viimeviikolla ja olisin kyl tykänny:

Redneck

Oot Jake tehnyt paljon työtä tämän pyörän outfittiin ja minä en arvaa kommentteja enää sanoa.
Se kannattaa pitää mielessä että kompromisseja on aina syytä välttää.
Linjojen tulisi olla selkeitä ja tarkoituksenmukaisia, toimivia. Vanhan raudan ystävänä minua miellyttää erityisesti tuo pyöräsi etupää.
Tsemppiä että löydät osiot kohdalleen t. Redneck. 
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Jake

Kiitos Punaniska kommentistasi. Parhaani koitan :)

Ei mulla tee ollenkaan pahaa myöntää, että oma "rakentelusilmä" on aika hukassa vielä. Kompromissiton laite olisi vallan mahtava tehdä, mutta kun ajaminenkin on kauhean kivaa (ja se tyttären kyyditseminen ;) )

Onneksi nää laitteet voidaan aina tehdä uuteen kuosiin.

ma^ko

Olisit ennen vienyt takatapit ylös kuin putket alas...

Tämä putken tulo:

On vain about äärettömän paljon fiksumman näköinen kuin nuo alasviedyt, ainakin mun silmässä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Make

^^^ Juuri näin. Matkustajan tappien paikkahan on jäykkäperässä tossa heti kuskin perseen jälkeen. Se ei oo ees kompromissi.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Tuukka

Tolla takaputken disainilla pysyy ainakin kesäkuumalla kassit lämpimänä... ;D
Mut tosiaan tapit ylös ja putket tohon ekaan versioon.
C.O.G.

Make

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 21 joulukuu 11, 20:22:06
Tolla takaputken disainilla pysyy ainakin kesäkuumalla kassit lämpimänä... ;D

Melkoset vitjat! Ei ajella shortsit jalassa!  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Tuukka

C.O.G.