Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 07 syyskuu 11, 16:07:24
On muodikasta haukkua DNA:n keulaa, mutta kyllähän springerikeulainen pyörä hyvältä näyttää, oli se sitten vaikka DNA.
Kyllä sen nyt vaan niin on, että DNA springerit pitäs kyllä saada täys kieltoon viimeistään APU2.1.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 09 syyskuu 11, 18:05:04
On muodikasta haukkua DNA:n keulaa, mutta kyllähän springerikeulainen pyörä hyvältä näyttää, oli se sitten vaikka DNA.
Kyllä sen nyt vaan niin on, että DNA springerit pitäs kyllä saada täys kieltoon viimeistään APU2.1.

Perustele väittämästi, Jarppi-san! ;D
Long John Stroker

ma^ko

Eihän DNA-springeri ol edes huono, hieman tökerön kulmikas ja ruma vaan... on se kuitenkin mekaaninen hässäkkä ja siten hienompi aina kuin teleforkki.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jesse

muakin on ihmetyttänyt dna vastaisuus?
johtuneeko se pettymykseen vastaavan nimisen puhelin operaattorin kanssa jonka tuotteet ei kyllä toimi  :o

jonkun olen kuullut väittävän dna:n olevan vetelä tai antavan periksi???
se mitä olen orkkis springereitä verranut omaan dna-projektiin niin en kyllä tuollaisia väittämiä lausuvien seuraavia lauseita edes viitsi kuunnella ::)
vai onko sekin orkkis homostelua  :P
kulmikas tuo on muotoilultaan mutta jatkojalostuksella saa parempaan suuntaan...
omani on vielä uudelleen muotoilun osalta aloittamatta...

toinen mikä ihmetyttää on nykyinen keskitappi ihannointi???
minun mielestäni se kuulostaa pussihousu touhulta  ;D

hernettä ei kannata nenään vetää kovinkaan syvälle  8)
kieliposkella täällä taas provosoida yritän  ;D
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Make

Ukko§ kummittelee taas!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: jesse - 09 syyskuu 11, 22:39:55...jonkun olen kuullut väittävän dna:n olevan vetelä tai antavan periksi???...

No ei ne ainakaan veteliä ole, kerran näin yhden joka saatiin keulimalla poikki - se oli umpijöötiä :o...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rezi

Seuraavaan projektiin laita DNA springerin ihan vaan sen vuoksi, että sitä halveksitaan. Ja myös siitä syystä, että se nyt vaan on ainoa järkevänhintainen risukeula.

Olishan tuo meikäläisenkin short chopper hienompi springerillä

Soikkeli

Joo springeri vaan tilalle mutta +24" pitkänä  ;D
C.O.G. 
Lifemember

jesse

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 09 syyskuu 11, 23:05:19
Lainaus käyttäjältä: jesse - 09 syyskuu 11, 22:39:55...jonkun olen kuullut väittävän dna:n olevan vetelä tai antavan periksi???...

No ei ne ainakaan veteliä ole, kerran näin yhden joka saatiin keulimalla poikki - se oli umpijöötiä :o...

veikkaan ettei mulla tuota keulimis ongelmaa kyllä tule  ;D
mutta mistä kohtaa meni poikki?
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 09 syyskuu 11, 20:06:22

Perustele väittämästi, Jarppi-san! ;D
Arigato gozaimasu. ??????????? T-Bone Sensei!
Koska se on ruma. Se neliskanttisuus ei vaan miellytä silmää. Ehkä se vielä just ja just menettelee jossain bobberissa. Mut silti se aina tökkää silmään, et miksi, miksi...?
Ja sitä olen joskus funtsannu, että miten mahtaa noissa DNA:n yli +8 pituisissa olla tuon jätön saaminen kohdalleen, kun ei niissä ole kulmaa ohjaus akselilla ja rokerit näyttää lyhkäsiltä. Käsittääkseni jo 3 astetta keulan ohjaus aksellin kulmaan auttais asiaan.
Mulla on pannussa +20 W&W:n (jopa TUV hyväksytty ja euroopassa valmistettu) springerissä on toi 3 astetta ja rokerit on pidemmät. Kyllä sitä Juhon kanssa tarkkaan mallailtiin että sen jätön sai järkeväksi.
Ja siitä järkevän hintaisuudesta ei kannata tässä harrastuksessa kuitenkaan hirveesti ottaa stressiä.
Eikös se kotimaisen DNA:n mainoslausekkin ollut, että "Elämä kallis, Dna halpa".  ;D

JPP

Tällainen -89 Softail tehtiin veljen kanssa viime vuonna. Aika paljon lähti kaikkea turhaa romua ympäriltä ja pyörä keveni jonkin verran.

JuhaP

DNA:n springerihän on melkein suora kopio muodoiltaan vanhasta Paughcon keulasta. En ole hirveästi kuullut että se olisi heikko, vaan lähinnä helvetin painava. Enemmän olen kuullut että niitä puolassa tehtyjä on mennyt paskaksi.

Jenkeissä näkee jopa alle 300 dollarilla myynnissä kromattua DNA:n springeriä, siihen hintaan jo ihan hyvä diili, jos on pakko saada pumppukeulan tilalle jotain mekaanisemman näköistä.
FXRT bagger '92 | FXSTC '95 jäykkäperä kopteri

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 09 syyskuu 11, 23:13:31
Joo springeri vaan tilalle mutta +24" pitkänä  ;D

Virhe. +32" pitkänä. ;D

Juu, ei se DNA kauneimmasta päästä ole. Oon muutaman jarruttanu tänä kesänä, en tosin yhtään kovin pitkää. Ihan kohtuudella pelasivat jarrutuksissa, DNA:n omilla jarrukilkkeillä tuli jopa ihan hyviä tuloksia. En laittaisi kuitenkaan itselleni moista, koska parempiakin on olemassa.
Long John Stroker

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 31 elokuu 11, 11:10:40
Tässä on mun rakkine. Ensi talvena mahdollisesti maalia pintaan, tai sitten ei... Muitakin pikkumuutoksia on tulossa, mm. magneettosytkä, mahdollisesti uudet putket, keula... Kattoo nyt miten ja mitä inspiroituu tekemään  ;D

Go a head and shoot!

Howdy Oisko DQ,lla kuvaa tuosta keulasta vas. Puolelta ? Kertoisitko mulle mita kaikkea piti kikkailla etta sait jarrun mahtumaan. Eli mulla olisi tuollainen samanlainen hydra keula jota aattelin 18cm leveisiin T-paloihin  ymppaa.
HOG Forever Forever HOG

streamliner

Lainaus käyttäjältä: JPP - 10 syyskuu 11, 09:26:54
Tällainen -89 Softail tehtiin veljen kanssa viime vuonna. Aika paljon lähti kaikkea turhaa romua ympäriltä ja pyörä keveni jonkin verran.

Tosi hillityn tyylikäs. Paljon toi painaa? Mun shoveli on 215kg kun katsastajasetä punnitsi.

Ketjun otsikko uusiks: Foorumilaisten DNA-springerit hakuttavaksi...