Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

NonPan Pan.

Aloittaja ma^ko, 23 marraskuu 13, 01:29:26

« edellinen - seuraava »

flhx

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 25 marraskuu 13, 12:59:59
Olet herkkä sit tai ei, jos olis pannu vielä...

Tsih! (vai miten se fingerpori hihittikaan) Krhm, jatkakaa.....
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 25 marraskuu 13, 13:25:56
Hyvä siitä tulee, stongan vaihtaisin tuumaiseen ja hieman kapeampaan. Mutta eipä mennä asioiden edelle  ;)

Tuo stonga tuskin jää tuohon, ehkä mä laitan springeriin kliponit... Muuten ihan hyvä toiki stonga, mut noi kaffa-alueet ei toimi iliman nykypyörän kaffoja, johtourineen/reikineen ja ohennettuine alueineen, pitää ainaki holkitella tuota jos käyttää, eli tuskin. Mopoo on kuitenki kohtuu paljo helepompi liikutella jos siin o joku stonga jost tarttuu kii.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Erppa

" Tulen kohta Zun Tsuhun... -Tirsk"  

Räyhäkkä Pannu!

-E

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Erppa - 27 marraskuu 13, 14:06:14
Räyhäkkä Pannu!

Täs tapaukses oikea muoto lienee:

Räyhäkkä Pannuton Pannu tai Räyhäkkä Kihvelöity Pannu... mut joo...

Joku vois kertoo et paljonko kapealla XL/FX/FXR/FXD-navalla ja normaalilla FL/WideGlide navalla on leveyseroa tai paljonko mokomien akseleilla on pituuseroa tai jonkin järkevän mitan mil vois hankkii sopivanmittaista akseliholkkia. Akselilla siis aiemmin kaponen aluvalu ja siihen mul o holkit, mut niil pelaten ei saa istumaan tuota ykslaippasta teräsnapaa ja mittaamallahan tuo toki selviäis, mutku ajattelin hankkia ratkaisn ongelmaan ennenkuin on tilaisuus käydä mittaamassa. Toki asian voi ratkaista myös hakemalla nipun prikkoja...

ma^ko

Etufillarin holkkionkelma ratkes olemassaolevilla holkeilla ja kolmella 2mm prikalla.

Sit pääsi sovitteleen, ekaks sovittelus oli wanha dragoni-tankki.

Mut ei se ainakaan tolleen oikein...

Eikä kyl oikkee tolleenkaan ja pitäis muokata koko tunneli uusiks et sais taaemmas ja ettei tunneli ole metrin runkoputken pääl tyhjänä... ei tule dragoni-tankki tähän mopoon.

Seuraavana sit sovitusvuorossa FatBobit, viidel kallonalla...

Ja FatBobit kyllä istuu edelleenkin mun silmään ihan hyvin. Hmnnn... no onneks täs on akaa harkita mopon tulevan kesän ulkoasua ja onhan tuplat vaihtovaatteetkin yksi vaihtoehto.

Kokkonen

Täältä tulee kannatusääni FatBobeille, eikä ole kyse siitä että olisi oma lehmä ojassa  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

ma^ko

Joop, kyl mä luulen et läskikannuilla mennään, nyt vaan pohdinnassa pitäiskö niille joku oma takalokarinsa et tuon punaisen vois jättää värissä olevana parina king-sporty tankille vaiko unohtaa ko outfit kokonaan.

Kapteeni sika

Fatpopit on siistit, mäkin harkitsin vaihtoa kolmepuolikkaista vitosiin mut ne on ehkä liian isot. Mun makuun.

Spöke

3.5gla tankit ois just. Mut mopo on sun.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 02 joulukuu 13, 23:34:26
3.5gla tankit ois just. Mut mopo on sun.

Mä pidän läskitankeist enempi, oikeasti... ehkä omast ruumiin rakenteest johtuen... kolmepuolkeist olis ainoa käsivaihdetankit ja sit taas pitäis jockey laittaa sifterille ja sit sen oikeestaan pitäs olla suoral kannel jajaja ja mä en halua suoraa lootankantta, been there, didn't like. Noi vitoset o about saman levyiset ku toi ronsunkorva, kolmepuokit olis ujosti kapeemmat.

Jack

just siks,

3,5 gal., K-mallin soolojakkara, ja orkkilokari ilman häntää, ja katso, klassikko on syntynyt...

Ja kyllä sen kasikepin voi jättää pois siitä tankin kyljestä...vaikka sille paikka oliskin
Flatheads!!!

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jack - 03 joulukuu 13, 08:43:12
3,5 gal., K-mallin soolojakkara, ja orkkilokari ilman häntää, ja katso, klassikko on syntynyt...

5gal, flatfender, ronsunkorva, niin se oli jo '80-luvullakin... kelpaa mulle edelleen.

Jack

your bike, your style.. ;D
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Olenko näkevinäni tuolla taka-alalla jotain Stockholm-styleen viittaavaa?
Long John Stroker

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 03 joulukuu 13, 10:27:41
Olenko näkevinäni tuolla taka-alalla jotain Stockholm-styleen viittaavaa?

Meinaatko noita autonrenkaita hyllyn alla ;D?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957