Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportsterin jäykistelyä

Aloittaja Mopopoika, 21 marraskuu 10, 16:12:54

« edellinen - seuraava »

Mopopoika

Runko on maalattu ja koska vaimo kertoi mulle  :o että minä en ole tyytyväinen rungon maalaukseen niin maalasin sen uusiksi. Itse luulin olevani tyytyväinen ensimäiseen maalauskertaan.

Keula tuli kromaamosta

Ensiviikolla pyörä nippuun, otin sitä varten viikon loman.

Hemuli

Vaimot on kyllä tolla tavalla viisaita, ne tietää mitä me tiedetään vaikka me itse ei sitä tiedettäisikään :D...

Mites kromauskeikka meni?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Mopopoika - 02 heinäkuu 11, 08:50:01
Poistin eloksoinnin Kodin putkimiehellä. Vituiks meni. Olkaa varovaisia sen aineen kanssa !! Onnksi en suoraan lykännyt koko jarrukahvaa siihen liemeen.

Sori vanha lainaus, lueskelin albumiasi taaksepäin ihan silkasta mielenkiinnosta. Tuli vaan tosta kuvasta mieleen että eihän H-D:n kahvat oo koskaan olleet eloksoituja vaan ihan maalattuja? Siinäkö syy että kodin putkimies vei alumiinit ennen kuin värin?

Mopopoika

Toi ei ole HD:n kahvasta vaan joku japsi kahvan osa.
En muuten edes koittanut tohon maalinpoistoainetta.

Hemuli

Maalattuja nekin on mun mielestä ollut, voin toki olla väärässä.

Mopopoika

Tuntui se kodinputkimies homma niin helpolta että en ajatellut asiaa loppuun asti. Onneksi en sitä koko kahvaa sinne upottanut, jotain oon matkanvarrella oppinut.

Mopopoika

polt on eli niputus käynnissä

Teetin paikallisessa HI-Flexissä jarruletkut eteen ja taakse lisäksi tuli yksi painekytkin, yhteensä 97 â,¬ ei paha. Ja loistava palvelu kaupan päälle. Mulla oli keula mukana koska pujotin letkun sen sisään ennen kuin päät puristettiin. Suosittelen Porin Hi-Flexiä!

Mopopoika

Vähän päivitystä

Lampulle ja vilkuille tein kannakkeen. EI oiken ollut rosteria tallilla joten jouduin tekemaan osan palasista.

Sitten annoin sille vähän hiomakonetta ja huopalaikkaa.

Mielestäni vilkut istuu sopivan huomaamattomasti tossa.

Etuhihnapyörälle suojan suunnittelua. Meinasin tehdä sen orkkis suojasta.

Vähän "koneistetaan" vauhtiuraa.

Hioin pikaisesti maalia pois ja sitten sovitus. En tykännyt :(

Romukopasta löytyi rosteritankoa joten väänsin siitä vähän mutkaa. Muutama tanko lisää tigillä kiinni ja sitten taas huopalaikkaa.

Nyt tuli sopivasti keveyttä.

akrapu

10 pistettä keskitapeista !
- akr

Mopopoika

Pyörä alkaa olemaan nipussa. Ensiviikonloppuna sen voi bongata Tampereella Hot Rod & Rock Show:ssa, samalla näet tankin maalauksen (omistaja halusi että se esitellään vasta näyttelyssä)

Spöke

Hiano muuten, mut tee noille putkille "jotain"  :(
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Mopopoika

Putket tulee muuttumaan mutta ei taida ehtiä tähän lähtöön  :(
Onko ideoita?

senaattori

Eikös se jo muuttuis kovasti toisen näköiseksi kun pyöräytät valkoista rättiä ympärille..?

Kiwi

Oisit lykänny pyörää hiukan etiäppäin nii olis noi tikkaat näyttäny asiallisilta ;)

Komee tulee, kyllä viikossa putket tekee, ei noihin auta bilteman nauhatkaa.

Mopopoika

Nyt kun on nukkunut yön yli niin alkaa olemaan putkistoon ideoita. Katsotaan saanko mitään kunnollista aikaiseksi.
Kiitos Spökelle että avasit mun silmät noille putkille, kun yksinään tallissa häärii niin saattaa joku ruma kohta jäädä huomaamatta (tai laiskuus iskee).
Ideoita (esim linkkejä kauniisiin sportyn putkiin) otetetaan vastaan edelleen