500 sr tölskäämistä.

Aloittaja wartzenkekkeri, 23 huhtikuu 13, 22:22:25

« edellinen - seuraava »

Spöke

Lainaus käyttäjältä: V-8 - 03 maaliskuu 14, 20:24:07
Jos laittais p*llupallin ja istuis osittain sen päällä? Tai korkeemman ja nojais siihen?
Tälle ääni. Tai sit koko sitsi uusiksi.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

wartzenkekkeri

Penkkiä sai onneks siirrettyä taaksepäin. Tuon hoijakan resun otin irti ja lyhensin lokasuojaa. Jos huomenna ehtis tehä uuven kiinnityksen ja kilpitelineen sivulle. Joskus tuo vehe savuttaa pirusti ku on seisonu useammanpäivän, mutta ei lähellekkään aina?

Kaaleppi

Tuollaiseen tänä talvena konerempan tehneenä sanoisin että venttiilin ohjuri hivenen kulunut.
Venan varren kumikin mahdollinen syyllinen.
Tuolta: http://www.kedo.de saa helposti ja saksalaisella tehokkuudella vara-osaa.
Ovatpa usein jopa orkkis palikkaa.

wartzenkekkeri

Tuli tuo hoijakka otettua pois ja omasta mielestä tuli paremman näkönen. Samalla lyhensin lokasuojaa 10cm, pistin kilven sivulle ja takavalo vaihtu. Lokasuoja pitäs kiikuttaa vielä maalarille. Jonku verran on tullu ajettua ja onhan tuo ihmeenki mukava värkki ajaa. :D



Kuvat on taas kerran paskoja känykällä otettuja. Jospa nuista nyt jottain selvää muutoksista saa.

Don Quijote

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

wartzenkekkeri

Ossaako kukaan sannoo minkätakia tuo lykkää ölijyt välillä koneesta ulos? Seiso tuossa pitemmän ajan ja kun lähin ajamaan niin koneen huohotinreijästä tuli öljyt pois. Ihimettelin ekassa mutkassa, että ompa tehot kasvanu ku takarengas liiras.  :) Lykkäsin takas pihalle ja lisäsin ölijyvä sitte ei ollu mittään ongelmia. Tänään lähin ajaan tarkistin ölijyt tikku oli kuiva. Kunnes tajusin, että ne ölijyt on valunu taas koneeseen ja pihallehan ne tuli ku käynnisti.

Sen verran oon kumminki muuttanu pyörää, että tein uuven pakoputken. Perseestä tuommonen 1 pyttynen ku tuota pakoputkea ei saa näyttään hyvältä mitenkään.

Jensen

Minkälainen on huohottimen suodatin? Jos on liian tiukka niin tursuaa öljyt ulos.

Spöke

Kait tossakin on samantapainen kuulaventtiili, kuin HD:ssa, joka estää öljyn valumisen koneeseen seisonnan aikana? Ei tarvii kaksista röpöä tai roskaa, niin jo tyhjenee säiliö kampikammioon...
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jensen

Eihän näissä ole erillistä öljysäiliötä vaan öljy silmä tai tikku ja öljyt on lohkoissa joissa reijät.

ma^ko

Eiks SR ole kuivasumppukone ja öljytankki rungon yläputkessa... ei kaikki Nipponit ole märkämoottoreita vaikka Jensenin mielest niin kuuluu olla. Osassa on ihan öljytankkikin(tuutissakin).
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jensen

Näkyi olevan pikku öljytankki...Mulla on japseihin mielenkiinto tyrehtynyt. Ei monessa näe öljytankkia. En meinaa enää yhtään japsia ikinä ostaa..GPZ pyörän ajan pukeille ja myyn romuna kun laukeaa. Ainakin romun hinnan saan.. Ei paljon käytetyllä japsiosalla ole arvoa...

wartzenkekkeri

Saapasen nähä mitä tästäki tullee muuta ku sanottavaa. Jos sais parit osat jossaki sorvattua tänään niin sais tuon perän paikoilleen. Ihme kyllä tuo perä sopi paikoilleen vaikka irrallaan tein.


wartzenkekkeri

Siinä ois runko hepattuna kiinni. Kuvat on vaan taas huonoja.


rodchop

Jätätkö öljyt runkoot ,vai teetkö erillisen öljytankin?
HOG Forever Forever HOG

wartzenkekkeri

Öljyt jää runkoon ei viittiny tehä erillistä säiliöö. Loppu vaan putki kesken niin jäi tuo runko vielä vähän kesken.