Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jälleen kerran tien vieressä!

Aloittaja Psycholasse, 18 heinäkuu 12, 23:19:01

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Kuinkas toi Autoliiton jäsenyys, saako sillä laitteen kotipihaan kauempaakin vai kuinka se hoituu?

F.T.F.S

Ite rakennettu ja korjattu pyörä , ni eikös lähin korjaamo oo kotona
tai tallilla ;D

Miska

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 26 heinäkuu 14, 08:31:31
Kuinkas toi Autoliiton jäsenyys, saako sillä laitteen kotipihaan kauempaakin vai kuinka se hoituu?

Meillä levis lada Riihimäellä mennessämme Seutulaan ja sitä ei ainakaan saanut kuin "lähimpään" huoltamoon. Mutta jos vanhempia värkkejä harrastaa/käyttää, niin toi AL+ on kyllä erinomainen. Pari kertaa on auto tultu hakemaan pihasta huoltamoon. Ja jos on 50 tai 60km:n (en muista kumpi) päästä kotoa järjestää ne sijaisajoneuvon. Niin ja pitäs riittää, et sä oot kyydissä laitteessa joka laukee ja tulee hinuri ja tarvittaessa sijaisajoneuvo.

Mulla kanssa on sen ikänen rukki, ettei siihen mitään täyskaskoa saanut. Hyvä, että sai edes osakaskon. Vakuutusmyyjä kun tuumas, ettei moottoripyörät yleensä oo noin vanhoja, pitää kysyä pomolta. Meinasin tokasta jotain hänen pyörimisestään ihme piireissä, kun toihan on valmistunut vasta 1977, mutten uskonut sen edesauttavan vakuutuksen saamista ja pidin mölyt mahassa. Kerrankin.
-Just another guy on the lost highway-

Tuomo

AL muuten loistava, mutta ulkomailla ei jeesaa vanhoja pyöriä

Make

Off topic: Perussuomalaiseen tapaan toimiva edunvalvontajärjestö: räksyttää välillä kun autoilijaa kyykytetään, mutta mitään ei näytä tapahtuvan. Etuja, tuplabonuksia ja lauttalippuja halvalla toki irtoaa. Toki ymmärrän sen kannan, että autoilija on verokarhun rakkain lypsylehmä ja niiltä osin kellään ei vaikutusvaltaa ole.

Tyhjänpäiväisen jäsenmaksun sijaan mieluummin pidän vettä, wc-paperia ja pari myslipatukkaa matkatavaroissa ja luotan, että joku pysähtyy kohdalle kuten minäkin aina pysähdyn.

Moderoikaa pois, tämä voi taas lähteä lapasesta.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kapteeni sika

Siitä ei ole välttämättä apua jos joku kädetön tulee siihen suremaan seuraksi.

Make

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 26 heinäkuu 14, 12:20:42
Siitä ei ole välttämättä apua jos joku kädetön tulee siihen suremaan seuraksi.

Kyse on enemmänkin siitä onko halua auttaa tien poskeen jäänyttä, kuin että sattuuko sieltä kohdalle just mp-korjaamon road assistance. Been there, done that, both sides. Tossa toissa kesänä oli jääny rengasrikon takia virolainen pyörä tien varteen, soitin rengasliikkeeseen ja käskin odottelemaan vähän sulkemisajan yli, katottiin että sen verran rengas kantaa körötellä ettei mee vanne pilalle, tuupattiin pyörä edelliseen motarin ramppiin ja siitä opastin hiljaa körötellen kaverin rengasliikkeen pihaan. Tosiaan olin ihan kädetön siinä, ei ollu rengasta eikä rautoja edes mukana mutta kaveri pääsi jatkamaan matkaa. Sen verran maksoi minulle, että kyydissä odottaneille lapsilleni jouduin ostamaan jätskit kun odottivat kiltisti.

Spöke

Joo, autoliitto on jeesannut useesti, siinä on yks pieni mutta. Jos tykkää päästellä pitkin Eurooppaa näillä vanhemmillakin vehkeillä, ei turva ole voimassa ulkomailla yli 15- vuotiailla laitteilla. Ei se silti ole hillinnyt mun ulkomaan ajeluja. Ja noin satku vuodessa.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kapteeni sika

En mä Make tarkottanut et sun tapa väärä olis, mä tekisin sen mielummin niin että soitan avun paikalle, joko kaverin tai sit jonkun muun. Usein oon varotellutkin jompaa kumpaa kaveria liikkeelle lähtiessä että saattaa puhelin pärähtää. ;)

Ja mulla kun ei o kuljetuskalustoo eikä edes vetokoukkua ja 5 peukaloo keskellä kämmentä niin stoppaa siinä nyt niillä eväillä.

Make

Nykypäivänä tapa luottaa toiseen ihmiseen saattaa olla hyvinkin väärä.

Merimies-Toni

Minä en luota keneenkään, mutta monesti olen yllättynyt positiivisesti.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Kapteeni sika

Spöke

Kaverin ryssäkilpisestä hajos toissaviikolla nostajan säätöruuvi Pelloon. Soiteltiin kaikki tutut läpi, Jenseniäkin yritettiin tavoittaa. Nopeesti viidakkorumpu soi ja parin tunnin päästä meillä oli tiedossa, että Karun Tuopilta löytyy tarvittavat hilut. Karulla oli myös Tanskalaispariskunta neljättä päivää shovelin enskaremmin katkettua. Mä otin Panheadin päältä kantamukset veks ja paukutin Karulle 100+ kilometriä keskinopeudella 130km/h  :D. Oma vararemmi Danskeille, tönärit ja ruuvit taskuun ja takaisin Pelloon. Samaisella reissulla karavaanari kiilas mut katsomatta taustapeiliin kohti lepikkoa, mentiin pyörä pomppien pitkin piennarsoria. Hengissä pääsin Pelloon, romut kii, paksi huuleen ja baanalle.
Tätä kutsutaan meilläpäin brotherhoodiksi.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Merimies-Toni

Laittaisin sen peukun tähän jos osaisin.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

SOHVELI-76

Ai teilläkös ne jengat oli mennyt. Minuakin tavoittelitte, harmi vain kun olin olin töissä..
0405691644