Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Itse asiassa noi levemmät muovikuoriset stefat voi olla paremmat kun ne peltiset. Tuskin ne liikkeelle lähtee vaikka ne sokat on jätetty pois. Pääsis vähän vähemmällä nysväämisellä.

E:  Ja itse asiassa ne sokat ei pidä pelkästään stefoja paikoillaan vaan niiden päällä olevia prikkoja jotka taas pitää akseliholkit mukana. Vaikeeta.

Lyytinen

Viskaa mäkeen ne ja laita vaan uudet stefat ja uudet väliholkit, ihan kuin pienestä ainesputkesta leikatut ilman niitä ihme krumeluureja mitä alunperin on. Silleesti se uudemmissakin on ilman mitään prikkoja tai lukkorenkaita ja silleesti minä aion tuon uuden ajan vanteen timkeneille konvertoida.

Kapteeni sika

Kappas vaan, onkin tehty juur noin. Eli tasapaksut holkit löytyi stefojen sisältä.

Kapteeni sika

....eikä myöskään ole uraa niille lukkorenkaille eli ei ole mikään konversio vaan vanne on ilmeisesti  pykälää tuoreempaa mallia. Mahtaako olla muita eroja?

the dog

Terve.

Alkaisi olemaan Oulun mallin "Stage 1" viritys valmis.

S&S T124
Baker Od6

Spöke

Hippishovelia, Öölaria ja Helkama Raisua kevään muotiväreissä.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jauhoparta

Onko filleri tän kauden hittiväri, ja käykö ku mulla löytyy vaan mustaa hiomaväriä  ;D

Spöke

Epoksia alle, kittiä väliin ja hinkkaväriä päälle. Tällaiselle mielensäpahoittajalle harmaa on riittävän villi väri  ;D
-Spöke-

Spöke

Toiset ruiskut ja osat tänään työn alle. Pulverimaalatut runko ja sissy saivat mustaa väriä ja karkeaa helmiäiskidettä päällensä.

Nääkin periaatteella "Kit is shit, steel is real"
Jos loppuviikosta suttailis tankkia ja loksua. Niihin joutuu jo bondoakin laittamaan.
-Spöke-

Jauhoparta

Nehän tuikkii ku tähtitaivas... Pulverin päälle taitaa olla hyvä ruiskasta

Spöke

Samahan se kait on mihin sitä ruiskasee, mutta samansävyisenä on melkosen kestävä pohjamaali, kun tuohon pintaan niitä skraiduja käytössä tulee. Ei kurki se harmaa epoksi alta  ;)

-Disco-Spöke-

Jake

Jude

Ei oo mihinkään prokkikseen mutta Spöken disco päivityksen myötä kuittaan täältä peilipallon alta !  ;D

Kapteeni sika

Laitoin enskaan aateeähvät. Moottoriöljyjä en ole vielä edes ostanut koska itseni tuntien ottaisin savut samantien enkä tiedä onko se hyvä idea pakkasessa.

Mopeti pilttuussa:

eeko

Kilpi on kyllä hieno. Mitäs posliinisedät tykkää?  :D
-eeko