Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Rezi

Kilvestä tulee mieleen Pudasjärven Harrikalla ajeleva taiteilija Tykkyläisen taannoinen tarinointi TV-ohjelmassa: "Poliisit vei mun Harrikasta kilven. Tein pahvista uuden, mutta ne vei senkin"s

Kapteeni sika

No pahvi on onneks halpaa. ;)

Kylmästä tallista puheenollen onkos joku käyttänyt jotain virityksiä millä saisi pidettyä mahdollisen kosteuden loitolla.

Ulkomaan voorumilla on mainittu kikka että pyörä peitetään "avaruuspeitteellä" tms ja sen alle laitetaan esim 40w hehkulamppu joka palaa koko talven. tai sit snadi lämmitin

Ideana on että pienen pieni lämpöero pitää kosteuden peitteen ulkopuolella.  En kyllä ole huomannut että kylmäsäilönnästä olisi muuta haittaa kuin se että pitää vaan pukea vähän enemmän kun käy tallissa tunaroimassa.

Spöke

Hippimopon maaluuta osa 2. Huomenna hiotaan ja lakataan lissee  ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Spöke

Loput lakat suhautettu. Ny eiku nippuun, josko HotRodRock- showhun mennessä ois valmista.
-Spöke-

leafhill

Lainaus käyttäjältä: Jude - 11 helmikuu 15, 09:39:55kuittaan täältä peilipallon alta !  ;D
Komia!
Tulee hyvällä tavalla mieleen Greenslade: bedside manners are extra, albumin kaupunki maisema.

Korte

https://www.dropbox.com/s/5lp8bxmx6b4jxi2/20150203_162938.jpg

Tallin vierestä hangen alta löyty tuo oma kötöstys. Nuo kusen keltaiset osat olisi tarkoitus maalata.. Melkein mikä tahansa väri olisi parempi :D

Mika_P

Spöke

Hippimopokin kasaantuu. Voi kun näille voiskin sanoo " Kokoa ittes!"
Tai voi, muttei tehoo...
-Spöke-

Rezi

Mika_P:n Rautis on siro ja kaunislinjainen. Onko tuo bensatankki omatekoinen vai jostakin hankittu? Montako litraa tilavuutta?

Mika_P

Tuo on ihan kaupasta ostettava wasseli joka on friscottu, näyttää himan sirommalta kun rungossa on "reziä" nelisen tuumaa.  ;D

Kapteeni sika

Heat Cycle kakkonen tehty. Kansien pulttien momenttien tarkistus ja tönärien säätö jäljellä.

Etupaon tönäri näemmä taipuu pikkasen kierteen kohdalta, sitä teki orggiskeppi niinkuin Cranekin. Ei notku paljoa mutta kun keppiä pyörittää niin pikku vipotuksen huomaa. Sehän on pisin tikku ja kulma on mitä on, olisko siihen vielä pitempää mallia jossa ei tarvis vetää säätöjä äärirajoille?  Sellanen vois pysyä suorana.

erakko

Olisi.
Ja kandee vaihtaa ennen ku nykyinen nyrjähtää.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

filtteri

mä laitoin jotkut alumiiniset ja saatanan paksut taiwan ted:in easy säätöiset tönärit kihveliin,poljin vehkeen käyntiin ni tönärien suojaputket väpätti melko huolellisesti.korjasin tilanteen heittämällä alutyönärit romukoppaan ja laitoin orkkikset takas..nyt on hjyvä.

Kapteeni sika

Vipotus on niin pieni että voishan sitä koittaa kolauttaa sorvissa suoraksi. Taitaa kauppiaat myydä vaan täysiä neljän settejä...

On tiedossa toi paksujen tönäreiden kolina onkelma. Alumiiniset vois olla jopa hiljaisemmat  kovien nostajien kanssa kun ne laajenee enemmän kun teräksiset lämmetessään.