Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Rattaan vaihto taakse ja samalla laakerin välysten tsekkaus, pikkusen pyyhkäsin väliholkkia lyhyemmäksi.

Tsubakin Alphat tilattu, sit alkas oleen suurinpiirteinkokolaillamelkein pyörä paketissa.

Ja kuinka se takatassu näyttikin niin kuluneelta kun se oli alta pois.... eli sekin pitää vaihtaa kauden alkupuolella. 14K sillä on rullattu, jos vielä tonttupari.

Kun ostin pyörän niin siinä oli orggisvälitys, takana 51 edessä 23. Se oli passeli taajamassa mutta maantieajossa kiekat tarpeettoman korkealla.
Sit laitoin taakse 47:n ja se oli jo ehkä liiankin harva, nyt laitoin taakse 48:n. Ei sillä isoa muutosta saa mutta on se oikeaan suuntaan.

nostokurki

Pitkään kerkesi spora olemaan läjässä, kun alkoi väri kyllästyttämään... Ja samalla voikin ruuvailla nastakumit alle ;)
-99 fat boy evo, -08 xl883

hazzinen

Kesiö Kustomssi tekas astinlaudat raatopäähän, kun valmiita mieleisiä ja lähes ilmaisia ei ollut missää tyrkyllään.

vielä jäi pien pätkä vitjaa reserviin.

edittiä: no menee sitte pakoputketkii uusiks, ei näitä muuten saa järellisesti istumaan.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Kapteeni sika

Ketjuja pätkitty ja laitettu paikoilleen. Ketjulukon kanssa ollut aikasemmin snadisti ropuleemaa kun en oo saanut sitä lukon puoliskoo oikein uppoon paikoilleen, ikkään kun tiukat sovitukset. Piti tehä jonkinsortin puristintyökalu mut aloin selaan nettiä koska eiköhän sellasen oo joku jo tehnyt, ja oli.

Perskele tormilla 8.90â,¬, ketjulukon asennus kesti 2 min.

Nyt alkaa oleen tekniikka paketissa.

hazzinen

nii puhutkos sika ny tommotteesta niitattavasta lukosta? mää olen tähän saakka sen saannu ihaa hyvin kunhan on vain iso vasara sekä alasin.

Kapteeni sika

Ei kun siitä jossa on jousisokka. En oo saanu sitä reijällistä lappua niitten tappien päälle. Ja jos oon niin en tarpeeksi syvälle koska niitä sokkiakin oon onnistunut murjoon. Tunari. ;D

Tsubakin vitjojen mukana tuli niitattava lukko mut en mä sellasii, sokalliset on pysynyt ja jos pitää irrotella vitjoja niin voi käyttää samaa lukkoo. Heleppoo.

hazzinen

no johan ovat sitte tiukkoja ollu, en oo itte törmäänny semmosii iässää mistä ei se vastapuolen lappu ois menny hyvin paikalleensa. tietty jos oikeen tiukka nii jos hoonaten reikiä hieman suuremmiksi.

Kapteeni sika

Sen kuuluukin olla tiukka, paremmat mahkut että se pysyy kyydissä jos sokka irtoo.

Vois sellasen niittaustyökalunkin joskus ostaa.

nostokurki

Tuollainen motonetin myymä sikahintainen ketjutyökalu on muuten ollut ihan eto pätevä laite, luulin ettei sellaisella mitään tee vaan väärässä olin. Kolmet ketjut sillä on nyt tullut lyhennettyä ja niitattua kiinni, kyllä käypi helposti vaikka ketjut ois pyörässä kiinni. :)
-99 fat boy evo, -08 xl883

Evolution

Kasausta vähä aloteltu.....alkaa hahmottua mitä tulee

Evolution

hazzinen

kesiö kustoms turaa jälleen, ny alkais oleen oikia puoli kolvattu hyvin pitkältä, vielä toi pakopiipun loppu ois tehtävä ja siirrettävä myös vasemmalta puolelta pedaalihässäkkää taakke päin.

hazzinen

Kapteeni sika

Nykyisessä takavanteessa on vähän sanomista, kuten jarrulevyssä ja renkaassakin...

Voorumin kautta löytyi ehjä vanne, hyvällä renkaalla ja jarrulevyllä. Kolme kärpästä samalla shovelin huitasulla.

Ajan nykyisen renkaan loppuun keväällä, otan siitä rattaan tähän pakettiin ja matka jatkuu.  :)

Stefat näkyy olevan väärän malliset mut oli tarkotus ottaa ne auki enivei laakerin välysten tarkistuksen takia. Tää paketti tuli tarpeeseen. Kiitokset myyjälle!