Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

jyrggä

tuo kätkäläisen soveli on kyllä aistikas :)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

smicce77

Uutena foorumilaisena piti laittaa omasta kulkuvälineestä kuva tänne muiden naureskeltavaksi. Tälläisellä on menty tämä kesä  :-[. Täytyy katsoa mitä kivaa sitä keksisi talven aikana pyörään... ::)

rieska

Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

filtteri

hyvähyvä mä jo säikähdin et tää topicci tyrehty :)

Hemuli

Rieskan pyörä alkaa pikku hiljaa olemaan alueella, vielä kun vaihdat ton takalokarin ja etupyörän niin... ;)
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rieska

Lainaavielä kun vaihdat ton takalokarin ja etupyörän niin... ;)
Ihan kuin olisin kuullut tuon ennenkin :D
Mun silmää toi loksu kyl miellyttää, kai se on tätä keskisuomalaista kierosilmäisyyttä sitte ;D
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Jake

Tallikausi alko tänään  :-\  Ajoin pyörän aamulla säilytyspaikkaan. Ehdin hiukan mallailemaan tankkia ja testasin englishwheeliä ja shrinkeriä ja tein jonkun kaarenplätkän. Sovituspalikoihin spray-mustaa niskaan..

Candy-osat siirrettiin arkistoon  ;D

DX

Redneck

Hieno Pappa !  Oikeastaan joka Bikerilla pitäisi olla myös mopo; näkisi joskus maisemiakin  ;)
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Kiiski

^ Joka jätkällä pitäis olla mopo. Siistii kun voi polttaa tunti tolkulla kaasu pohjassa himasta pois päin ja muija tulee hakee puolessa tunnissa takas, kun tulee koti-ikävä/ onkelmia.
Mun mopo, nyt tosin telakalla, kun lamppu palanut. :'(

ma^ko

Kiiskel on seiskafemma kovapylly-Apina, mul on samanlainen, orkkis-Sininen tosin, ollu mul uudesta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiiski

^ 73:nenpas! Ja totta kai sul on en mä muuta kuvitellukkaan!

Jack

poijjaat....jos tarkkaan tutkitaan numeroita ni pitäs olla -72 vika jäykkä apina. Ainakin jenkkivienneissä.  Ne "75'set"  mitkä tänne on tullu on jotain kummia jäännöksiä joita Saksasta tänne rahdattiin.

Kiisken apinaa katsoessa huomaa, ettei siinä ole jalkajarrua käsikahvojen lisäksi, joka olisi vm.72 apinassa.
Veikkaan vanhempaa, ainakin rungon osalta.
Flatheads!!!

Kiiski

Jack olet aivan oikeassa! Otteen mukaan mulla 73:nen.

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: kätkäläinen - 01 lokakuu 11, 15:30:39
Shoveli haukuttavaksi..

Toivottavasti en pahasti hauku, mutta omaan silmään aivan liian korkee runko...