Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Mä taas kallistuisin jättämään lokarin mustaksi. Vähän tietty tulee tehtaan neljäkasi mieleen mutta mun mielestä sopis hyvin ton primerin kanssa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mista

Mustaksi itekki jättäisin. Tulee hiukan palapelimäinen jos vetää punaiseksi.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

flhx

Näin teknologian aikakautena: Köyhän miehen photoshop eli MS Paint ohjelma kätöseen ja kuvaa muokkaamaan värillä...Näkee varmaan suht hyvin lopputuloksen. Varmaan joku guru tietää paremmankin (ilmaisenkin)ohjelman, mutta tuo kai lienee melkein kaikkien windows-koneilla.

Ja nyt kun mut on kivitetty vääräuskoisten ja liian teknologisten metodien takia niin ite jättäsin kans tuon mustaks...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

räkä

Lainaus käyttäjältä: flhx - 20 huhtikuu 12, 10:37:40
Varmaan joku guru tietää paremmankin (ilmaisenkin)ohjelman, mutta tuo kai lienee melkein kaikkien windows-koneilla.

http://www.sumopaint.com/start/

JPI666

Mulla on kyllä työnpuolesta Photoshopit ja muut vehkeet käytössä, silti yleensä mielen syövereissä mietityissä värisuunnitelmissa lopputulokset onnistuu paremmin kuin photoshopattujen mallien avulla.

Minäkin alan kallistumaan tuon mattamustan lokarin puoleen.
If you're losing your soul and you know it, then you've still got a soul left to lose
-Charles Bukow

Rezi

Minä maalaisin takalokarin mattamustalla. Keulan alaputket ja lamppu taitaa jo mustia ollakin, mattamusta niihinkin.

Hyvä väri tuossa tankissa. Jos sekin olis musta, niin vois luulla, että sulla on kamerassa mustavalkofilmi ;D

hazzinen

RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

ma^ko

Värimaailma hieman yllättävä, nappularenkaista en pidä. Muuten ihan asiallisen oloiinen laitos.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

-väiski-

Menevän näköinen laite, vähän liikaa väriä mun makuun...
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Kaaleppi

Näppää kuva vielä jakopäänpuolelta.
Rungonlinjat näyttävät ainakin tuolta takaviistosta mukavilta.
Väri on keväisen raikas. 8)

JPI666

Noniin, nyt on takalokari mattamusta, putket meinasin vielä vetää mustaksi vai jätänkö sittenkin kromit?

If you're losing your soul and you know it, then you've still got a soul left to lose
-Charles Bukow

sporttivartti

Yks peili, laiton peli ;) ...gyl tohon mustat putket sopis ja putken päät suoriks, wräpeistä sais myös lisää rähinähenkeä! Sul heijastimet keulan alaputkissa kine? Heti pois :) Jossain pitkäkeulassa ois heijastimet toisaalta kova sana kun keula näkyy kulman takaa ja kuski vasta puolessa välissä korttelia 8)