Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Jack

en tiiä mitä noi lakiasiat sanoo, mutta mä saattasin laittaa noin kliiniin perään kahdennetut takavalot. Eli jonnekkin alas pari bullettia tms. kummallekkin puolelle, punanen ja keltanen, olis sit vilkutkin....

Eikos noita mitä sulla on etuvilkkuina saa sekä, että lasilla?
Flatheads!!!

Jake

Lainaus käyttäjältä: Jack - 01 helmikuu 12, 21:57:31
en tiiä mitä noi lakiasiat sanoo, mutta mä saattasin laittaa noin kliiniin perään kahdennetut takavalot. Eli jonnekkin alas pari bullettia tms. kummallekkin puolelle, punanen ja keltanen, olis sit vilkutkin....

Eikos noita mitä sulla on etuvilkkuina saa sekä, että lasilla?

Mulla oli Kellermanin pienet tuikut takavaloina/jarruvaloina/vilkkuina viime kesänä.

Enää ei vaan sovi silmään.. Näistä bulleteista tykkään vilkkuina (tällä hetkellä). Katsotaan miten "maku kehittyy"..

Etuvilkut mulla oli nämä:

Kiwi

Jos vilkut meinaa häiritä, nii hommaa semmoset mini pienet ledivilkut. Mulla on yks pari semmosia 10 sentin kolikon kokosia, jos joskus sais rakentelukohteen mihin ne laittais kiinnikki. On semmoset vilkut että helppo piilottaa, eikä loista viien metrin päästä silmään ;)

sirmain

tällänen kapistus   ;D.. kevään ensinmäinen pieni lenkki ajettu

Karvanaama

Koppavan näköinen laitos!
Korkeat apet toimii aina ja jockey shifteri!!!!
Sotki nuo kiiltävät osat jollain tökötillä pois häirimästä

Greasemonkey jake

oma ajokausi on aloitettu tänään...takana 600metriä märkää pikitietä...pidemmälle ei tohtinut,kun poliisilaitos on muuttanut naapuriin(oikea mesta remontissa) ja jardinen rööristä ulos pursuava äänimaailma ei heitä varmasti saa onnen kyyneliin...ex omistajalle terveisiä,että hienosti toimii...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Greasemonkey jake - 29 maaliskuu 12, 19:56:09...ex omistajalle terveisiä,että hienosti toimii...

Ai toi meni sulle. Siis onko tää se XB12ScG johon oli laitettu 12Ss:n takaswingi ja kaikkea muuta pientä kivaa? Kattelin tota kun oli myynnissä ja hetken aikaa mietin että "mitäs jos?" ;)

Helkkarin siistin näköinen laitos oli myyntikuvissa ja omistaja tuntui panostaneen siihen kovasti.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mista

Lainaus käyttäjältä: sirmain - 28 maaliskuu 12, 20:26:28

Maillaistas on ajella ilman etujarrua?
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Make

Lainaus käyttäjältä: mista - 30 maaliskuu 12, 13:58:20
Lainaus käyttäjältä: sirmain - 28 maaliskuu 12, 20:26:28

Maillaistas on ajella ilman etujarrua?

se on coolia!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Greasemonkey jake

LainaaSiis onko tää se XB12ScG johon oli laitettu 12Ss:n takaswingi ja kaikkea muuta pientä kivaa?
tämä on se...ex-omista laittoi "kakun makiaksi ja minä vain koristelin"...JD teki kynäruiskulla ihmeitä ja http://www.speedwheels.fi/ maalasi muutamat osat sillä ainualla oikealla värillä...

sirmain

Tomppa68

Mie käin just ajelemas täl miun endurolla niiet loska lens kaaressa...

velsuk

Liukasta oli täälläkin, Rautapää kun on raaka laitos.

Greasemonkey jake

kuvissa buluset odottamassa lentoon lähtöä,vaikka ajokauden avajaisiin(hetikohta juhannuksen jälkeen)on vielä aikaa...

JPI666

Sanokaas vedänkö takalokarin samalla värillä kuin tankki, vai mattamustaksi kuten akku ja öljytankin suojan?

If you're losing your soul and you know it, then you've still got a soul left to lose
-Charles Bukow