Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

street slugger pan/shovel

Aloittaja ManniMika, 27 elokuu 11, 19:48:02

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Jos ite tekisin, nii ehottomasti symmetrisesti, tai siis putket menis yhtä pitkälle. Siis jos vetää molemmille puolille.

mane

Meikä tykkää tuosta putkiratkaisusta, en ookkaa tainnu vielä tuommoista nähdä..saapa nähä sitten ku kilpiki on paikoillaan,että miltä sitte näyttää...saattaa pian tehdä sen että ei oo nii perkeleen ahtaan näköinen se puoli missä kilpi,remmi ja putki on, kun on tuommoinen ratkaisu tehtynä.

ManniMika

Joo kyllä minä puntaroin noita vaimentimia jokasuunnalta, mutta kyllä tuo ratkaisu oli parempi kuin yhtäpitkät, koska tuo pyörä on tosi kapee takaapäin ja jos ne vaimentimet ois laittanu samaan kohtaan olisi takapää ollut yhtä änkkäriä.
Mutta katellaan noita nyt vähän aikaa ja tehdään sitten uudet  ;D

filtteri

meikä tykkää tuossa pyörässä kaikesta 8)

ManniMika

seppo

Älä muuta mitään noissa putkissa, on kauhian komiat!!! Jos oltaisiin feisbuukissa niin nyt vois laittaa tähän että tykkää. Mutta kun ei olla. Ja mää en mene.

- Seppo

Titus

Jotenkin tulee sellainen fiilis että tuolla kerätään jokunen pokaalikin . Erottuu kyllä bobberimassasta , ja edukseen.

filtteri

Lainaus käyttäjältä: Titus - 30 joulukuu 11, 19:07:56
Jotenkin tulee sellainen fiilis että tuolla kerätään jokunen pokaalikin . Erottuu kyllä bobberimassasta , ja edukseen.
jep!!selkee pokaalirohmu 2012 8)

Tony

Sopivan mittainen etulokkari istuis tohon v''''un hienosti ;)

..korjataan: takalokarin mittainen eteen istuis tohon kun herpes huulessa

makkepuu

komia pyörä ja epäilemättä pysti tai useampi tulossa kevään ja kesän aikana. tykkään bensatankista ja renkaista ja molemminpuolisista pakoputkista. itse laittaisin putkenpäät samalle tasalle ja nimenomaan tuollai miten vasemmalla puolella ettei taakse saakka

ManniMika

Kiitos kannustavista kehuista ;D

Titus

Putket on just siistit noin. Ilmeisesti yhtä pitkät jolloin pakokaasujen virtaukset ja vastukset aika lailla vissiin optimoitu. Ja mun mielestä lisää race henkisyyttä sopivasti. Tanko kanssa ihan nappi sprinkkukeulan kans , mut eikö se sellaiseen ole tarkoitettukin. Vai onko peräti itse tehty ? Mun on kyllä vaikea kuvitella sopivan mallista loksua eteen. Ettei kävis niin että rupeaa näyttään cross bonesilta. Sopiiko kysyä millä värjäsit pytyt ?

ma^ko

Ei munkaan silmä noissa putkissa juuri muutettavaa näe, takapytys jos olis lyhyempi ni näyttäis väkisin pätkästyltä ja etupytyn jos pidempi ni näyttäis jatketulta, ihan hyvä. Tuost kehittyy kyl hävyttömän hieno verme.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jyrggä

Tää on kyllä ehdottomasti ollut ja tulee olemaan Spöken, Rodchopin ja Juden prokkisten rinnalla tän palstan parhautta.

Lainaus käyttäjältä: Titus - 30 joulukuu 11, 22:15:30
Ettei kävis niin että rupeaa näyttään cross bonesilta.

Ehkä vähän typerä kysymys, mutta mitä tuo tarkottaa? ?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Kaitsu61

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 31 joulukuu 11, 01:00:31
Lainaus käyttäjältä: Titus - 30 joulukuu 11, 22:15:30
Ettei kävis niin että rupeaa näyttään cross bonesilta.

Ehkä vähän typerä kysymys, mutta mitä tuo tarkottaa? ?