Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

street slugger pan/shovel

Aloittaja ManniMika, 27 elokuu 11, 19:48:02

« edellinen - seuraava »

ManniMika

Sitten pitikin odotella piiiitkä yö. että pääsi lakkaushommiin  ;D
Ensimmaisen lakkakerroksen vadin ensin tosi ohuena sumuna pelkkien kultausten päälle ja sen jälkeen 3kerrosta välihaihdutuksilla.....ja sitten näkyi pöljän kuva tankista ;)

ManniMika

Huolellinen kuivatus ja straippailemaan  :)
Tekstien rajauksen tein mack 169-2 tekstaussiveltimellä ja rajaukset mack 0 sword straipperilla.
Olisi vielä tarkoitus tehdä joitain detaljointeja jahka saan pyörän valmiiksi asti.
Takalokarin numero ja kirjainyhdistelmä varmaan kiinnostaa .?.?.?..
Löysin netistä ohjeet kuinka bonnevillessä luokitellaan kisapyörät ja nyt minun pyörä on luokiteltu jos sinne asti eksyis hurjasteleen :D
1340cc
M = Modifioitu
Vg = Vintage moottori

Tässäpäs nämä, seuraavaksi kasaileen :)

Kiwi

Aivan mahtava kiilto! Jes, vaikka oisin ite tyytyny siihe mattaukseen... ;)

Lexus

Kesän näyttelyiden pokaalirohmu  ;D

On se komia.
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Jensen

Hieno. Mahtavat tilat ja maalaamo.

Hemuli

On kyllä niin hienosti tehty että en edes kehtaa kysyä... Kysyn kuitenkin - toi on ilmeisesti ihan tarkoituksellista että noi kirjaimet on ns. "vapaalla kädellä" tehty eikä yhdenmukaisia? Ainoa mikä mua vähän tökkii, näyttää vähän liikaa itse tehdyltä. Jotenkin vaan sopis paremmin sellainen sabluunalla tehdyn näköinen teksti. Tai sitten mä en vaan ymmärrä - ei olis eka kerta :D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

No on ilmeisesti taputettu/naputettu lehtikullast pintaan, käsityös käsityön leima. Mun silmään se on postiivista, mutta sinällään noi tekstit ei, eli mun makuun pelkät värirajaus straippaukset olis ollut riittävää. Makuasioita jos jotkin.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ManniMika

Ite ku tekkee niin saa sen näkösen ku tullee ;)
Kyllähän straippauksen ideana on se, että siitä näkee että se on käsityönä tehty, eikä tarra :)

Tuusulan T-Bone

Käsittämättömän hieno! Ja Hemuli hei, sä et tosiaankaan nyt ymmärtäny tota straippauksen ideaa... ;D
Long John Stroker

Hemuli

Emmä siitä straippauksesta puhunutkaan, vaan siitä että kirjaimet on eri korkuisia, paksuisia jne. Jopa kaksi vierekkäin olevaa samaa kirjainta on kuin eri fonttia.

Siis jos tää on tarkoituskin niin silloinhan sen pitää olla niin. Mä vaan en ymmärrä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ManniMika

Joo tuossa slugger tekstissä on ainakin g kirjaimet hieman erilaisia, mutta minulla tarkoitus hifistellä niitä vielä. Ajattelin laittaa noihin kirjaimiin hiukan valkoista tuomaan syvyyttä.

Miihkali

Tuo kulta on tosi hieno, vois sopia omaan mopoonki ;). Hyvä oivallus tuo lokari teksti, piti jo pähkäillä mistä tuo tulee.

seppo

Voe sissos! Hemulin ymmärtämättömyyttä en ymmärrä ;), meikäläisen silmään istuu kyllä todella hyvin. Nää pitää nähdä livenä! 

Kiwi

Eipä siellä suola-aavikoillakaan noita kirjaimia sabluunoilla tehä... ei tosin lehtikullallakaa ;D

Don Quijote

Törkeän siisti!

Juurihan oli toisessa projektissa puhetta linjojen ja symmetrian rikkomisesta, tässä sitä nyt on ja vieläpä tyylikkäästi tehtynä. Ja sitten ei tykätä tai ymmärretä... ei ymmärrä...  ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.