Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kiikalaan testaamaan teoriaa käytännössä!

Aloittaja Kiiski, 05 maaliskuu 10, 13:08:29

« edellinen - seuraava »

Smokie

Toi on kyllä suunnattoman siisti. Se käy E85:lla jota saa bensa-asemilta jossain Helsingissä. Puolella kaasulla se ajeli kun bensapumpusta loppui tuotto kesken ja bensapaineet tipahti. Jotain 200hv tehoista se taisi puhua, paljon jokatapauksessa.

Raimo-Raato

Pienellä Bomberien palstan kaivamisella selvis että laite tosiaan sama Hillbilly motorsin rotrex sarjalla ahdettu bulu josta lueskelin pari vuotta sitten. (edit: Näkyy tuosta vierähtäneen jo 4 vuotta ;D ) Silloin motti oli vielä vakio. Pitääpä hankkia lisää tietoo tuosta laitteesta.

Tiedä näkyykö muilla NÄMÄ videot. Mul ei näkyneet.
A.K.A. Rambe

annek

People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both.
-Be

Smokie

Mä onnistuin parhaiten, mä hajotin kaikki!!! Saatana!

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 28 elokuu 10, 01:55:02
Mä onnistuin parhaiten, mä hajotin kaikki!!! Saatana!

Vieläkö Kwaka elvytetään? Varaosiahan sulla siihen taitaa ihan hyvin löytyä jo hyllystä?
A.K.A. Rambe

Smokie

Joo, seuraava moottori tulee olemaan sisukaluiltaan on vähän parempi kuin tuo lervahtanut. Ei vaan enää näille sulille ehdi..

Soikkeli

Mikäs vaihteisto oli siinä kylän nopeimmassa pannussa? Löytyykö tukilaakeria ja millä välityksillä loota?
C.O.G. 
Lifemember

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 07 lokakuu 10, 20:11:54
Mikäs vaihteisto oli siinä kylän nopeimmassa pannussa? Löytyykö tukilaakeria ja millä välityksillä loota?

Tietenki alkuperäinen. Ei tukilaakeria sehän tuli vasta -65. Rumpu 51 ja eturatas 24, enska 1,5" beltti.

Hemuli

Jaahas, taitaa Kiikalan sudittelut taas lähestyä - ei kai ne taas ole päällekkäin Turun näyttelyn kanssa? Nyt vois alkaa voimakin riittämään, viimeisin veto Proboostin liikuteltavassa dynossa tuotti 110 heppaa takarenkaalta - videolla Karun Tuoppi demoaa voimaa...

110 rwhp 88cid Buell S1
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mista

Pyörien dynovedot on kyl niin mitäänsanomattomia.. Tai onhan ne autojenkin noilla tehoilla. Jotenkin jää aina odottamaan sitä repäisyä.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod