Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kiikalaan testaamaan teoriaa käytännössä!

Aloittaja Kiiski, 05 maaliskuu 10, 13:08:29

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Ei tässä mitään täyttä sarjaa kannata ruveta ajamaan. Elokuun puoliväli just passeli aika ajaa vehkeet paskaks saa vähän niinku varaslähdön tulevalle rakentelukaudelle. Ja ketä enää niin syksyllä muutenkaan huvittaa ajella?

Lyytinen

Eiköhän lie kuitenkin Smokiella vähän se hätäilyn aihe, että ennättää tuohon mennessä jokaikisen rassin ajaa tuusan paskaksi. Siis ne mitkä nyt ylipäätään jaksoi kursia kasaan.

Kiiski

No toihan on itsestään selvää. Tiedän tapauksia jotka on tehnyt kauden tokaa koneen täysremppaa jo vappuna.  Toi elokuun puoliväli on vaan vähän niinku lupa luovuttaa kuluvalla kaudella. Vähän niinku "vittuuks tässä talvi aikaa" yleensä sitten näyttää näihin aikoihin runko aika tyhjältä jos nyt näkyy runkoakaan. Mutta kyllä se siitä kun saa pari onnistumisen elämystä tai edes yhden tai joku homma onnistuu melkein. Smokiella on vaan suoritus paineita, enkä ihmettele yhtään.

Smokie

Jätkät on ihan ytimessä. Kauhajoella suhailu alkaa jo toukokuun alussa. Aion olla mukana heti ensimmäisissä kinkereissä ja voitto tai kuolema periaatteella vaikkei ees oo kilpailua! Saas nähdä vaan millä oon liikentees, Rautis varmaan joutuu vähän odottelemaan kesämpää. Tai emmä tierä, onhan täs kato vielä talvi aikaa!

Natking

29.5 paasee Porissa ajamaan. ja myos 31.7. Saa ajella milla pareilla tykkaa, kunhan muistaa olla lineupissa vierekkain ;)
Saloon en varmaan paase, nayttas tyokuviot silta etta taalla lusitaan syksyyn asti. Lomat koitan saada Porin kisojen aikaan.

-98 meni uusi (200km ajettu) taysin vakio S1W 12.01 Alastarossa ja sitten supertrapin ja ilmaputsarin laiton jalkeen 12.40 ;D  Josta siirryttiin kaasarin ru(n)kkaukseen ja sitten paastiinkin 12.18.
Etta ei ne virityksen aina huonoja ole, yleensa kyllakin.

Nyt kun sain samallaisen rukin taas hommattua niin kylla VARMAAN vedan 11.99 kun oon 15kg vanhempi(viisaampi??).

B.S. En muuten ajatellut laittaa enaan SuperTrappia ;D
Just trying to be different (like everyone else)

akrapu

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 24 maaliskuu 10, 20:40:58
Jätkät on ihan ytimessä. Kauhajoella suhailu alkaa jo toukokuun alussa. Aion olla mukana heti ensimmäisissä kinkereissä ja voitto tai kuolema periaatteella vaikkei ees oo kilpailua! Saas nähdä vaan millä oon liikentees, Rautis varmaan joutuu vähän odottelemaan kesämpää. Tai emmä tierä, onhan täs kato vielä talvi aikaa!

Jep. Jos työmatkalta kotio kerkiän, niin 7.5. Kauhajoen lentokentällä olis tarkoitus kokeilla sovelia. Tavoitteena alittaa 20 sek.  ;D
- akr

Smokie

Nostellaas! Missäs vaiheessa väestön pyörät on? Kas kummaa - rautis kokee edelleen alakuloa. En oo vissiin tehnyt sille mitään sitten viime viestien. Vähän ihmetyttää ehdinkökään enää, Kiikala olis JO elokuun lopussa!!!

Kiiski

Mä olen vääntäny Trumppaa (meillä päin sitä kutsutaan nykyään hellittelynimellä VITUNPASKA) niska limassa koko ajan ja näyttää vahvasti että siitä tulee täysin ajokelvoton. Että voi whitworth! Ostakaa hyvä Trumppa ja päästäkää mut pahasta. Ruvetkaa ajaa vaikka kilpaa  ;D.

Hemuli

Bigborebuelli on nähnyt maantietä jo parin tonnin verran, kohta pitäis varmaan käyttää penkissä että saadaan Kiiski sotkemaan brittivekottimensa lopullisesti suohon ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rieska

Mä voin tulla mukaan suomen paskimmin toimivalla hitek sportilla, laitan noi huonoimmat säädöt niin takanakilla on huikeat 36 pollea, eipähän jää mikään muu viimeseks :D
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Smokie

Ehkä mulla on vielä toiveita. Viimeaikoina olen halunnut työstää Rautista, mutta toistaiseksi olen vain halunnut. Kaikki muutkin vekottimet on pieninä paloina pitkin tallia, joitain en ole edes halunnut ruuvata. Että kait tuo positiiviseltä näyttää. Olikos sinne Kiikalaan muuten tarkoitus mennä tänä vuonna? ;D

Raimo-Raato

Eipä taida meikälläkään valmistua rautis näille sulille ollenkaan. Osat ois suunnilleen hyllyssä mut pitäis nyt alkuun lähtee limppujen höyläyttämisestä liikenteeseen että sais ees kampuran kasaan jne.
A.K.A. Rambe

Smokie

Näinhän siinä kävi, rautikselle ei oo tapahtunut juurikaan mitään sitten kevään uhoilun ??? Turbopärrän kanssa aprikoin tullakko vai ei.

Onko kuinka porukkaa lähdössä?

Hemuli

Tuli lupauduttua Turun näyttelyyn maffin ständiä pitämään, menee pahasti päällekkäin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Raimo-Raato

Eipä oo enää ehjää motskaria jonka vois tulla sinne rikkomaan... Puhuttiinkos tässä ketjussa muuten vuoden 2010 vai 2011 tapahtumasta?  ::)
A.K.A. Rambe