Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kiikalaan testaamaan teoriaa käytännössä!

Aloittaja Kiiski, 05 maaliskuu 10, 13:08:29

« edellinen - seuraava »

Smokie

2011, eikö?

BTW RR, Kawasakin loppunopeudet on noussut sitten viimenäkemän 205 -> 230! Nyt myös kytkin pitää, kyllä syljeskelee etukumia taivasta kohti ja tiedonkeruu näyttää aika usein ruskeaa ;D

Smokie

Hahaa, keksin oikein tosi nero säädöt moottorinohjaus masiinaan, onneksi sentään ahtopaineita pystyy säätämään tavanomaisin konstein = vittupihdeillä! Teho nousi 138 -> 162 ja runko on enempi sportimpi kuin ikinä. Vähän mä vedän täysiä.

Mä varaan puuhaboksiini pari uskonnollista flaieria, tulkaa hakemaan = näyttämään naamaa. Tuo kawa onkin jo nähty ja minä olen partainen jeesus HD paita päällä.

Kokkonen

;D ;D ;D

Selvää edistystä yön myöhäisinä tunteina. 20% tehonnousu virittämällä ei ole huono. :)
Sori, mut täälä ulkomailla putoo suomen kielen kehityksestä, mikä on "vittupihti"?

(PS laita käyttämistäsi piristeistä mulle kans resepti  :)  )
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Huhupuheet kertoivat että epätoivoinen "vitunpaskan" mekaanikkorakentaja on nähty Kiikalassa - tosin uuden mantereen tuotteella. Piditkö perinteitä yllä? Saitko mitään rikki? ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Joo, ihan hyvin meni.. Täällä jotain avautumista:

http://www.bomber.fi/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=59965

Täälleen näin. Ketä oli se pannu / rysty pariskunta, olin kokoajan tulossa kysymään miten menee mutta sekin jäi... Meni vähän penkin alle koko kisa.

Kiiski

No mähän siellä kävin pokkaamassa HD Street "pokaalit" muijan pannarilla. Laitisen Pete yritti taas kunniakkaasti panna hanttiin Knucklella. Että se on vissiin pojat niin että tänä vuonna on pannari suomen nopein katu-HD. Repikää siitä. Etteköhän ala virittelee että voitte olla testaamatta enski kesänä!

Smokie

Kokkonen - vittupihdit = siirtoleukapihdit jotka aika puristaessa lipsahtaa murskaten väliin jääneet sormet, siitä nimitys vittu, saatana, ristus, pässinleukakives, ämpäri tai mitä muu ekana mieleen juolahtaa. Mulla on vain Knipex vittupihtejä niin alkaa tuo nimityskin unohtumaan, Knipexit kun ei lipsu.

Vaiså notta Kiiski se ajoi suomen nopeinta HD:tä, oliko se toinen sitten suomen toisiksi nopein vai suomen hitain? Mä jopa vaahtosin 5 metrin päässä ja kokoajan aattelin että pakkohan mun on mennä kysymään mutta mä vaan vaahtosin.

Hemuli

Ja mä vaan selittelen kun piti ajaa Kiikalan ohi Turkuun asti hoitamaan velvollisuuksia - oisin mä muuten käyny ajamassa teidät kaikki suohon ;D...

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 22 elokuu 10, 23:51:33
Ja mä vaan selittelen kun piti ajaa Kiikalan ohi Turkuun asti hoitamaan velvollisuuksia - oisin mä muuten käyny ajamassa teidät kaikki suohon ;D...
Niin voi olla että jotain jakoo olis voinu olla, mutta se nyt jäi ikuiseksi arvoitukseksi !??

Natking

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 23 elokuu 10, 10:12:08
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 22 elokuu 10, 23:51:33
Niin voi olla että jotain jakoo olis voinu olla, mutta se nyt jäi ikuiseksi arvoitukseksi !??

Niin sita piti kanssa tulla paikalle mutta Topo tuli J-kylasta ja alettiin kasaamaan Niro-Sikaa. No se(kin) meni reisille ettei kylla finaaleisiin kereta, jollei sitten Buellilla menis street bikeen.

B.S. Oonko maa sitten Norjan nopein kun paasin siella 12.29? Kohtuu vaikee ajettava noilla ameriikan valityksilla, liki liippas etten menny selalleen tossa yhdessa lahdossa.
Just trying to be different (like everyone else)

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 23 elokuu 10, 10:12:08...Niin voi olla että jotain jakoo olis voinu olla, mutta se nyt jäi ikuiseksi arvoitukseksi !??

Ikuiseksi... Näyttää siltä että Buell pysyy perheessä mutta ensi talvena siihen rakennetaan paremmin kiihdyttelyyn sopiva runko...

Kiiski

Johan taas alko hirvee keulittelu heti kun kisat on käyty. Äijillä vaan tuntu kaikilla olevan parempaa tekemistä kisojen aikana  ja kaikille Buell miehille jotka haaveilevat pieksevänsä vanhaa rautaa oikein olan takaa yks neuvo tulkaa paikalle.
Pro Hd:ssa oli yks aika vakuuttava Buell 100cid S&S mekaanisesti ahdettu etanoli peli orgis-rungossa ja kilpi kiinni.

Natking

Kommee Bulu! Mimmosta aikaa se meni?

Erikoismiehet on tehny nyt muutaman noita XB malleja turbolla. Tehot muistaakseni XB9sta 129hp ja XB12sta 149hp, toi siis orkkis ruiskulla ja kevyilla 0.7bar ahdoilla, ja renkaalta mitattuna.
Noita ei viela kait oo nakyny radoilla?
Just trying to be different (like everyone else)

Raimo-Raato

Mistäs tota kisakäyttöön tarkoitettua alkomahoolia muuten pystyy hankkimaan?
A.K.A. Rambe

Kiiski

Mulla ilmenee vähän kuuroutta ja sokeutta kun puhutaan noista evopohjaisista laitteista ja aina ei jaksa silleen innostua (koskaan). Mut joku hajotti vehkeen ja sotki radan niin tuli vähän höpistyä siinä lineupissa, joku veto muistaakseni puolikaasulla 11 jotain ja varmaan tehotkin mainittiin, mutta en kyllä muista yhtään tai itsesuojelu vaisto sulki korvat. Kaikenlaisia ongelmia ja kehitys työtä oli tehty helvetisti ja vehje oli kaikin puolin asiallisen oloinen ja remmiahtimen veto oli lähes korunomainen(siro ja siisti). Se etanoli puhe sai vasta meikäläisen heräämään nyt olis kysymyksiä vaikka millä mitalla, silloin kun oli tilanne päällä aivo kykeni vaan tuottamaan kiinnostuneen "jaa" lausahduksen.
No mitä opin tästä, silloin kun joku on tehnyt jotain mistä itsellä ei ole hajuakaan kannattaisi kuunnella vois vaikka oppia jotain. Mutta hieno oli peli.