Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Japsi

Aloittaja Kokkonen, 26 maaliskuu 10, 09:51:28

« edellinen - seuraava »

twinspeed

Mitäs tuumaatte?





Ei ehkä varsinaisesti japsi, mutta tuo konhe on. Vois olla hauska kokeilla ajaa tolla.
(oon kyllä postannu aiemminki tän, mutta mutta...)
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

mikira

Tuossa on kaikki osat vääriä, mutta silti ihan helvetin hieno.

Poser Ana

Tässä oli monocokkia viety vähän classisempaan suuntaan. Tuli tossa mietittyä näitä, kun kesällä oli Harrin kaverina uudempi sportti Suikkanen, mutta onneksi se ostettiin pois.
+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

twinspeed

Mainio 305cc kaffikuppikilpuri Honda Super Hawk CB77





Voi olla aika näppärä kulkine kaupunkimiljöössä.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

013

Takahaarukka 10cm liian pitkä
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: 013 - 20 lokakuu 16, 22:06:20
Takahaarukka 10cm liian pitkä

Tai 15cm liian lyhyt, pidempi tois hillclimpper lookin...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Poser Ana

Transuapinan kasvojen kohotus 8)
+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

twinspeed

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

twinspeed

Ja tässä sitten enempi bobberlinjoja noudatteleva jaappaninihme



oisko tää SR tai joku sellanen... voi olla tietty mikä tahansa sinkku (tai tällasen aihioksi kävis). Hienoja sano... jaappanissa kait tämäkin tehty (siis rakennettu alkuperäsestä tähän kuosiin ;))

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Valiantman

Hieno on! Väliin tuntuu, että keskivertobikerille (mikähän sellainenkin on?) rakennettu japsipyörä on aina jotenkin vähempiarvoinen kuin se kromimuoviosilla tuunattu perus-raitiovaunu. Ilahduttavaa on se, että täällä foorumilla näitä nenänvarttakatsojia on aika vähän tai ei lainkaan. Anteeksi avautuminen.  :-[

Tuomo

eräs yhtye on tehnyt yleispätevän analyysin nenänvartta pitkin katsomisesta kappaleessaan "Jeesus oli mutakuono"
https://www.youtube.com/watch?v=KXzsTzmCT8A

Jack

Lainaus käyttäjältä: Valiantman - 06 tammikuu 17, 13:46:34
Hieno on! Väliin tuntuu, että keskivertobikerille (mikähän sellainenkin on?) rakennettu japsipyörä on aina jotenkin vähempiarvoinen kuin se kromimuoviosilla tuunattu perus-raitiovaunu. Ilahduttavaa on se, että täällä foorumilla näitä nenänvarttakatsojia on aika vähän tai ei lainkaan. Anteeksi avautuminen.  :-[

täällä rakennellaan pyöriä. kromikäikäle virago on yhtä hirvee ku paksupersekromikäikäle softtaili
Flatheads!!!

Motomatti

Siinä suhteessa olen itse melkoinen pervo ottaen muokkauskohteekseni 1400 Guzzin. Paljon en ole tehnyt vielä ja pyörässä on takuuta jäljellä toista vuotta joten, käytännön syistä, en ole alkanut kulmahiomakoneeseen kajoamaan. Lähinnä olen varustellut baggersuuntaan. Varusteet olen valmistanut itse.
Onneksi on noita muitakin räplättäviä laitteita. Laskin että nyt enää vain kuusi kpl.

Valiantman

Ahaa! Täällä siis loukkaannuttiin ja siksi halutaan myös loukata.

Pyydän anteeksi, jos loukkasin kuvan japsipyörää kehuvalla kommentillani ja sen jatkona olevalla ihmettelyllä japsi (ja muiden kuin kuin HD ja Indian) pyöriin ja niiden rakentajiin toisinaan kohdistuvasta dissaamisesta. Olen ihan samaa mieltä siitä, että muovikromi on yhtä feikkiä viragossa kuin softassa, ja oivaltava rakentaminen yhtä hienoa savagessa kuin pannupäässä. Jatketaan rakentelua ja rakentavaa suhtautumista toisiimme!

Ps. Foorumin softa muuten käänsi s-p-o-r-a-n raitiovaunuksi (mitä se tietysti onkin ;-)