Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Blowfly, eli raatokärpänen

Aloittaja ezmo, 21 helmikuu 13, 20:30:37

« edellinen - seuraava »

ezmo

Onks tää vakavaa tulee näjemmä statorin takaa.....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Alluh

Riippuu tuleeko stefan läpi vai lohkossa olevan teräs insertin välistä..

Spöke

Älä Allu maalaile piruja... :o
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ezmo

#153
Alakerta on täysin remontoitu. Voiko tuo puskea öljyä käynnistysyrityksissä, joissa huohotusletkustakin lorahtaa öljyä lohkosta?

Seuraan ja puran statorin, jos lorauttaa uudestaan....

Oli muuten muikee 100m testilenkki. Tästä vuodosta jos selvitään, saattaa olla, että Shovelista tulee tallin ykköspyörä....

Minkäslaisilla vaimenninhuiluilla saa parhaat HD äänet, mutta vaimennusta kans, että menis muutoskatsaatuksesta läpi
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

Öljy voi tulla staattorin piuhaliittimen kiinnitysruuvien raosta, (löysällä?) ne reijät on läpi kampikammion puolelle. Jotain lukitetta/massaa ruuvien kierteille.

ezmo

#155
tuossa kuvia. ei vuoda piuhojen ruuvien reijistä (lukitetta on), mutta kostein alue on läpivientikumi. Teräsinsertin alaosa kostea. Stefa ei vuoda. Tuo käämihässäkkä on takapuolelta kostea kans... valumajälki tulee tiputuskohtaan läpivientikumilta, mutta se näyttää tulevan kumille teräsinsertistä. Koko montun sisäkehä kosteena, staattori viskelee näjemmä pitkin reunoja...

Mitä sanoo arvon raati, mistä toi vois tulla, tahtoo jatkaa sisäänajorutiinia??
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Alluh

Joskus muistan shovel forumilta lukeneeni tavan testata inserin vuoto. Paineistaa pienellä paineella kampikam;mion timerplugin kautta ja sitten saippuavettä sumuttaa insertin päälle. Tietenkin tuossa o vielä steeffanin tiivistys putkiprikkavirityksellä. Maalaamatta piruja tietenkin, täysin oletuspohjalta mennään. :D

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Alluh - 21 heinäkuu 13, 20:24:07
Joskus muistan shovel forumilta lukeneeni tavan testata inserin vuoto. Paineistaa pienellä paineella kampikam;mion timerplugin kautta ja sitten saippuavettä sumuttaa insertin päälle. Tietenkin tuossa o vielä steeffanin tiivistys putkiprikkavirityksellä. Maalaamatta piruja tietenkin, täysin oletuspohjalta mennään. :D


ketjulla ja enskakopilla totahan ei ees huomais tahi haittais... Mut kun se ei ole tahtotila... Ans kattoo ny, miten ja millä ton toteuttaisi....

jos vuotaa insertin saumasta, mikä on korjausmetodi??
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Alluh

#158
Uusi lohkopari tai sitten pelkkä uusi vetopuoli JarkkaV:ltä toijalasta.

ezmo

wutta vuk. eikö tota todellakaan voi muuten korjata?
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 21 heinäkuu 13, 20:46:14
wutta vuk. eikö tota todellakaan voi muuten korjata?

onhan niitä korjailtu, mutta ei kovinkaan menestyksekkäästi yleensä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

issakka

Itsekkin samaan asiaan törmänneennä totean, että taitaa olla vähän kuin tyyppivika. Tietämättömät ajaa tuhansia kilometrejä vaikka laakeriskooli on irti.

Välimäki onneksi minulle mainitsi ko. seikasta. Ajelin vielä 3000km ja tulihan sitä öljyä sieltä välistä. 

Minulle kerrottiin tarinoita miten kaikki menee paskaksi kun se lähtee irti kokonaan. Empä ole löytänyt linkkiä moiseen. Minä hankin uudet lohkot... s&s:ltä.

Paskojahan nää on... ei kerrota muille.
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

ezmo

Vitun vttu. Menee patinat reisille....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Hemuli

Mites kun tossa kuvassa se kampuran stefa on selkeesti siinä asennossa kuin sen kuuluu olla umpienskan kanssa eli huuli ulospäin? Silloinhan sen tehtävä on pitää paskaiset enskaöljyt poissa koneesta. Avoenskan kanssa toi stefa pitäis aina asentaa huuli sisäänpäin niin pysyy öljyt koneessa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 21 heinäkuu 13, 21:24:03
Mites kun tossa kuvassa se kampuran stefa on selkeesti siinä asennossa kuin sen kuuluu olla umpienskan kanssa eli huuli ulospäin? Silloinhan sen tehtävä on pitää paskaiset enskaöljyt poissa koneesta. Avoenskan kanssa toi stefa pitäis aina asentaa huuli sisäänpäin niin pysyy öljyt koneessa.

aah, ok. Mutta se stefa alue on ihan kuiva, eli tää vuoto ei tuu sieltä....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger