Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Blowfly, eli raatokärpänen

Aloittaja ezmo, 21 helmikuu 13, 20:30:37

« edellinen - seuraava »

Lyytinen

Nuo pitkät neulathan on vaan yksi tapa yrittää saada BT:n kytkin toimimaan, "big fix" hakukoneeseen.

Jack

noitten kanssa Tamer siihen ja näyttäs olevan 5 pulttinen, tarkista kytkimen tappien paikallaan olo, ettei oo yhtäkään löysällä. Mulla aikoinaan sai tollaseen vaihtaa parissa kesässä kai kaikki tapit...
Flatheads!!!

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Jack - 03 heinäkuu 13, 14:35:45
noitten kanssa Tamer siihen ja näyttäs olevan 5 pulttinen, tarkista kytkimen tappien paikallaan olo, ettei oo yhtäkään löysällä. Mulla aikoinaan sai tollaseen vaihtaa parissa kesässä kai kaikki tapit...

onko se tamer se mikälie levy jossa lukee A B C ja RETAINER? Mistäs tohon sais ohjeita, miten toi pitää niputtaa (toleranssit yms speksit)

?
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jack

ny ei muista, mut jos se on sellanen muovikäikäle ni se on se mitä mä tarkotan.

Oli tamer tai ei.

Siinä muovikäikäleessä on kolmen syvysiä poteroita joihin lukkoremkaat laitetaan. niin syviin kuin menee. Aikoinaan mä sain vain kahteen lukkorenkaat ....
Flatheads!!!

ezmo

Ok, näin teen. Entäs kytkinlevyt, mikä levy menee alimmaksi teräslevy, vai kitkalevy?

-94 Sportster Hugger

Spöke

Kitka ekana ja vikana. 5 kitkaa ja neljä pelliä. Voi sen viidennenkin pellin laittaa sinne pohjimmaiseksi, mikäli rummun pohja on urainen.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ezmo

Kiitos arvon raati. Olen pitkällä jo, teidän ansiostanne!

-94 Sportster Hugger

ezmo

Kumpaisiako kytkinlevyjä kannattaa käyttää beltin kanssa ja millä esikäsittelyllä? Rusehtavat tuli mopon mukana, mustat enskakitissä.

Onko toi musta kevlarlevy?

Voiko levyjä sekoittaa? Yksi ruskea on nimittäin jostainsyystä kadonnut....

-94 Sportster Hugger

Don Quijote

Mulla oii aikoinaan tommoset ruskeat avobeltin kanssa ja ihan kuivana. Uudet levyt toimivat hyvin, vanhat toimivat aina jonkun aikaa kun ne ensin putsasi hyvin sinolilla.

Osa porukasta uittaa levyt kai enskaöljyssä tms. ennen käyttöä, mulla ei ole siitä kokemusta, kuivilla toimi hyvin. Toki oli myös uusi piikkisika, pitkät laakerit ja tamer kytkimen hyvää toimintaa avittamassa.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ezmo

Ok danks

Sit seuraavaan. Kytkinvaijerin klunssi kahvan päässä liian pitkä. Voiko sitä lyhentää, vai irtooko vaijeri klunssista? Ei mahu kustom techin kahvan sisällä asentumaan nuot keskenään, kun klunssi on tiellä. Se klunssi on samoin hiuga liian paksu

-94 Sportster Hugger

ma^ko

Eikö kaffaan saa porattua klunssille lisää asennussyvyyttä?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ezmo

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 05 heinäkuu 13, 20:45:33
Eikö kaffaan saa porattua klunssille lisää asennussyvyyttä?

Soon minusta kairattu ihan maksimiinsa. Helpointa ois pätkästä klunssi, jos se pysyy sittenkin vaijerissa tai sit mulla on väärän mallinen pää tohon kahvaan

-94 Sportster Hugger

ezmo

Ja mikäs on HD mattaoranssin värikoodi, jos sellasta on?

Ohjauslukko kaulaputkeen, jää todela ruma pötkylä kaulaputkeen....  Nuonko se todellakin asennetaan?

-94 Sportster Hugger

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ezmo

Thx

Siis tuota dump luckin oranssin värikoodia metsästän. On nimittäin yks söpöimmistä knuckleista. Tulee ihan kastepiste kalsareihin, kun näkee ton.

-94 Sportster Hugger