Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Blowfly, eli raatokärpänen

Aloittaja ezmo, 21 helmikuu 13, 20:30:37

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Sit jos oikein haluaa hifistellä niin HD-tarvikeliikkeistä löytyy tällaisia kromikuorisia katkaisijoita - kuvat pöllitty Hotbiken verkkokaupasta.

Tai tällainen missä pitkien/pätkien lisäksi tappokatkaisijan ja äänimerkin painikkeet:

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ezmo

Woutsi. Toi tappokatkaisin on aika påp, sillä kösivaihteeseen siirryttäessä se tuo turvallisuuden tunteen ;).

-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 25 heinäkuu 13, 10:34:19
Woutsi. Toi tappokatkaisin on aika påp, sillä kösivaihteeseen siirryttäessä se tuo turvallisuuden tunteen ;).

KISS... Etujarru ja huolimaton kytkimenkäyttö riittää koneen sammutukseen jalkakytkimen kanssa, ei siihen mitään tappokytkimiä tarvita....  ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ezmo

Thx. Kokemus puhuu.

mutta mutta, miten kytken nyt takajarrun johdot jarrulerkun välissä olevan jarruvalokytkimen kanssa? Valolta tulee 2 johtoa. Lampussa 2 lankaa.

-94 Sportster Hugger

Vette427

jarruvalo ja takavalo ei liity toisiinsa mitenkään kytknnän osalta.
suora syöttö akulta/jostain jarruvalokatkaisimelle (miel sulakkeen takaa) ja siitä lampulle.
jos valojen kaa yhessä pelaa vain kun valot päällä ja ku ne joskus  ::) tuppaa jäämään pois.
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

ezmo

"Valmis", tai miten ikuisuusprojekti vois olla valmis. No siis vaihe 1 saavutettu. Kaikki toimii ja rokkaa ja hyvin rokkaakin.

Tästä Esponialais (ei Japonais) on hyvä jatkojalostaa... Kaunistella rekkaritelinettä jne jne jne... Väsäsin koko viime yön ajokuntoon. Tuskin nukuin ollenkaan...

Noi 1 3/4 putket on kyllä aika mid tone voittoset. Miten sais hieman enemmän botnea tohon saundiin, onko putken pituudella siihen vaikutusta? Sahaan kohta putket poikki, ja isken jotku paksummat mufflerit, joihin mahtuu fylliä... Ellei jollakulla ole parempaa ideaa...

-94 Sportster Hugger

j

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 26 heinäkuu 13, 20:25:07
Ellei jollakulla ole parempaa ideaa...

Mulla on: mee ajeleen!

jussi

Don Quijote

Joo, nyt hanaa! Rouhean näköinen laite siitä tuli  8)

Onko niissä putkissa mitään sisällä? Jos ei, niin joku huilu voisi auttaa asiaa, sekä väännön että soundien suhteen. Näillä (kuva) tiettävästi on positiivinen vaikutus molempiin edellämainittuihin, eli HP-Plus Drag Pipe Baffles. Ystävällinen lähikauppias tilaa sulle moiset tai tilaat itse vaikka W&W:ltä. Tai jostain muualta...

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ezmo

Nuot just on mulla. Silti miun mielestä aika kovat saundit, tai sit toi mid tone taajuus on just epämiellyttävällä tasolla. Pistehitsasin noihin vielä koekuuntelun jälkeen puolipallon muotoiset palat parin sentin välein. Hiljensi hieman, mutta taajuus nousi entisestään... Naapurit oli todella "ilosia" uudesta ohikulkijasta. Sormet korvilla hymyilivät Litmasen tyyliin....

Tilasin rätit putkiin, ne oli suunnitteilla jo alusta asti.... Ne muuttaa soundia kans jonni verran..

tossa vielä eestä ja takkaa...

Stongaa kavennan vielä ja mahd modaan ton vaakaosan siten, että taitto osuu pystyputkien kohdalle.... Skinny bar is påp.

Mustaksi tuo ei jää

-94 Sportster Hugger

Rezi

Stongaa tosiaankin vois kaventaa ja tuohon stuukkiin keskitapit istuis paremmin kuin hyvin.

Mukavan näköinen prätkä siitä tulee!!!!

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 27 heinäkuu 13, 22:54:06
Stongaa tosiaankin vois kaventaa ja tuohon stuukkiin keskitapit istuis paremmin kuin hyvin.

Mukavan näköinen prätkä siitä tulee!!!!

Juu, keskarit tulee, talvella. Ny ei riitä aika väkertää ;)..

-94 Sportster Hugger

mielikuva

Mun mielestä noilla em. Bafleilla ei tee mitään ainakaan äänen vaimentamisessa. Mä osti epspoon motonetista reikäputkea, jonka toinen pää hieman kartion muotoon ja tukkoon. Toiseen päähän ja keskelle ulkopuolelle putkeen tiukqsti menevät laipat. Laippojen väliin motonetin villaa. Tukittu pää edellä putkiin. Villa paloi varmaan heti. Äänet on ajokierroksilla rautiksessa oikein ok, samoin matalilla. Kiihdyttäessä ja kierriksilla ääni nousee. Olen tyytyväinen.

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

ezmo

Lainaus käyttäjältä: mielikuva - 27 heinäkuu 13, 23:16:53
Mun mielestä noilla em. Bafleilla ei tee mitään ainakaan äänen vaimentamisessa. Mä osti epspoon motonetista reikäputkea, jonka toinen pää hieman kartion muotoon ja tukkoon. Toiseen päähän ja keskelle ulkopuolelle putkeen tiukqsti menevät laipat. Laippojen väliin motonetin villaa. Tukittu pää edellä putkiin. Villa paloi varmaan heti. Äänet on ajokierroksilla rautiksessa oikein ok, samoin matalilla. Kiihdyttäessä ja kierriksilla ääni nousee. Olen tyytyväinen.

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

Minkä paksut on sun putket, 1 3/4?

En tiiä missä vika, mutta läpsyttää mun peli ilman minkäänlaista matalampaa kuminaa. Kuin kuplafolkkari tai tuunattu monkey...

-94 Sportster Hugger

ma^ko

Ei se tuuma kolome varttisilla drag pipeillä kuulosta oikein kumisevalta, suorina ääni terävä ja vaimennettuna räpinä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

-Teme-

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 28 heinäkuu 13, 00:00:28
Ei se tuuma kolome varttisilla drag pipeillä kuulosta oikein kumisevalta, suorina ääni terävä ja vaimennettuna räpinä.
itsellä just em.putket ja siihen rakennettu jäsen mielikuvan mainitsemasta materiaalista huilu sisälle.
Ääni muuttui terävästä kuplavolkkarin räpinäksi, mutta alavääntöä tuli kuitenni että ei ihan turhaan tullut huiluja väkerrettyä.
Seuraavat putket tulee 2,25 - 2,5 putkesta ja niihin sovitan saa sitten vaimennusmattoa huilujen ympärille, jos sitten saisi ääniin vähän syvyyttä