Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Blowfly, eli raatokärpänen

Aloittaja ezmo, 21 helmikuu 13, 20:30:37

« edellinen - seuraava »

Jarde1

Shovelhead FLH80 -80

Make

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 07 huhtikuu 15, 17:13:19
Näkyykö nyt??

On tää nykyteknologia perseestä... Lähetä kuvat Lumiasta gmailiin, siirrä Drivelle, avaa Google Plussasta kuva ja sit saat näkyvän linkin.... Driven linkit ei näy upotettuna... Ja Lumian ekosysteemistä en oo saanu toimimaan.

70luvulla oli kaikki paremmin ja oli keksitty jo kaikki mitä elämiseen tarvitaan....

70-luvulla laitettiin vaan sovelluksen avustuksella kännystä photobucketiin ja siitä jaettiin linkkiä eteenpäin.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Rezi

Erittäin hyvältä näyttää pyörä!! Ajossa taatusti vielä paremmalta.

Kiiltävän uutukaista laukkua vois yrittää vähän vanhentaa sitsin sävyn suuntaan, siihen hommaan sopivaa mustaa ketjurasvaa löytyy laukun takaa. Myös keulaputkien heijastimet vois vääntää puukolla veks jos ei jaksa putkia kokonaan sheivata.

Mutta tyylikäs on pyörä. Kyllä tuolla kelpaa päristellä.

ezmo

Kiitos... Todellakin, niistä omien taitojeni lähtökohdista, kun tämä projekti lähti, en vieläkään aina usko todeksi, että tämä on tässä ja vieläpä toimii. Fillarimekaanikko oon ollut nuorempana ja bolt on osia asennellu ennen tätä... Kyllä aluksi pelotti, mutta sit projekti vei mukanaan sillä intensiteetillä, että huh. Suurkiitos vielä kaikille apuja tarjonneille ja virtuaalisesti neuvoja jakaneille ja osiansa myyneille ;) ...

Valjasrasvalla tummenuksen 3 kierros edessä. Väri tummentunut jo monta astetta lähtökohdasta, mutta arvasit oikein, tavoite on saada lähes penkin väriseksi. Laukku ostettu tuliaisena Köpiksestä Customs from Jamesvillen tallista, kun kävin siellä viime kesänä. Oli just loppunut se patinamalli, niin en viittinyt tyhjin käsin lähteä, mutta sain vähän käytetyn sopuhintaan ;). Hauska ja asiansa osaava hemmo.

http://customsfromjamesville.blogspot.fi/

Ja noi heijastimet, perskuta oon tottunu niihin jo niin, että on unohtunut ottaa pois ;). Alajalkojen sorvausta miettiny, mut sit karkaa iän tuoma patina ja hapettumat .... ;)

Ja ei tää tähän tuu jäämään. Jos tää patinastyle alkaa pänniä jossain vaiheessa, alan opetella maalausta ;)... Sit menee paljon muutakin uusiksi varmasti ja taidot taas karttuvat.

E
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jack

heijastimia EI SAA ottaa pois, höpisee se retsi mitä vaan. Mäkin valkkasin alaputket heijastimien sävyn mukaan :-D
Flatheads!!!

ezmo

;) Teenkö äänestyksen ;) ?

Ai niin, yks asia on ollut mielessä, josko ton jarrukahvan asettais stongan vaakaputkeen sen pystyputkien väliseen osaan ja pätkäsis stongan vielä kapeemmaksi  ja veis tupit niin kapeelle, kuin mahdollista, eli kiinni pystyputkiin... Pystyputket ovat kapeammalla yläpäästään muutaman sentin verrattuna alapäästään... Sit ois vastaohjaus muutakin kuin vain selkäytimestä tuleva automaatio ;)...

Mut on mun yks kalleimmista stongista ikinä. Sitä on modattu jo niin monta kertaa kahvirahalla, että on siitäkin hintaa kertynyt, että jos se kokeilu ei ole halutunlainen, menee takaisin lähtötilanteesen parsimisessa stongan hinta prätkän lunastusarvoa isommaksi ;) . Stonga on rosteria ja mulla ei siihen lankaa saati kaasua MIGissä...

Voiko stonga olla liian kapea ;)

-94 Sportster Hugger

Rezi

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 08 huhtikuu 15, 13:21:41

Voiko stonga olla liian kapea ;)
Voi se olla liian kapea, jos jättö on pielessä. Mun prätkässä tangon leveys 40 cm ja se on ajossa hyvä. Tangon kääntely pyörää työnnettäessä on vähän raskasta, mutta eihän näitä työnnetä ;)

Sikamaisen kapealla tangolla ajamisessa ON niin paljon fiilistä, eli kapeaa tankoa kannattaa ainakin testata.

Siirrä jarrukahva pystyputken toisella puolelle. Useimmissa kaasukahvoissa on pääty auki, eli ilman grippiä sen voi siirtää keskemmäs tankoa. Sitten erkkarista "gripit" ja ajelet pikku lenkin pitämällä käsiä erkkarigripeillä. Jos tuntuu, että kapealla tangolla voi ajaa, niin sitte rälläkällä päistä ylimääräiset pois. Hitsiä hommaan ei pitäisi tarvita jos ei joskus myöhemmin tule katumapäälle ;D

ezmo

No näinpä teen, en taas ole nähnyt metsää puilta ;). Kapeessa tangossa on sitä jotain 

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

Sika-kapee:

;D

Kuva kopsattu netistä omalla luvalla.

Make

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 08 huhtikuu 15, 13:21:41

Mut on mun yks kalleimmista stongista ikinä. Sitä on modattu jo niin monta kertaa kahvirahalla, että on siitäkin hintaa kertynyt, että jos se kokeilu ei ole halutunlainen, menee takaisin lähtötilanteesen parsimisessa stongan hinta prätkän lunastusarvoa isommaksi ;) . Stonga on rosteria ja mulla ei siihen lankaa saati kaasua MIGissä...

Itse askartellut koeajostångat mustasta juurikin samoista syistä. Sitten kun miellyttää, niin kiiltäväst. Ja tohonhan nyt saattais sopia vähän muukin väri kuin kiiltävä.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ezmo

Raakaputkipinnalla kaikki paitti vaakaputki, joka on karhunkielellä hangattu mahd kiillottomaksi ;). Täytyy vielä ketjurasvasilla hanskoilla vähän sipasta, niin eiköhän se siitä tokene...

-94 Sportster Hugger

ezmo

Yksi kyssäri, mitens toi jalkakytkimen kettinkivälitys, onkohan se myrkkyä painelaakerille??? se lootasta tulevassa kytkinvarressa ei ole sitä muutaman millin löysää, kun ei ole kytkin päällä, vaan roikkuva ketju syö löysät pois. Syökö toi nyt pitkällä juoksulla painelaakeria??

-94 Sportster Hugger

Jack

jos se ketju on löysä ja käyttävivpuun on säädetty ne löysät ei se mun nähdäkseni mitään tee. Ei ainakaan mun pannussa mitään probleemia ollu tollasella systeemillä

Kumpi painelaakeri ?
Flatheads!!!

ezmo

Öö. Se pieni painelaakerisetti siellä kytkinasetelman työntäjän päässä (kiksin takapuolella).

Toi roikkuva vaijerihan painollaan syö kaiken vapaan pois. Paino on hento, voisi verrata jos yhtä sormea lepuuttaa kytkinkahvalla niin että kahvalla välys katoaa

-94 Sportster Hugger

Jack

eli uuden mallinen painelaakeri. Sen kestosta en tiedä. Vanhanmallisen kanssa oli itellä.
Mut todennäkösesti se kumminkin liikkuu, koska ketju "elää", eli ei ole painoa koko ajan päällä, eli sanosin, ettei huolen häivää. (ne kuuluisat viimeset sanat)
Flatheads!!!