Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jesus Cesarin perintö

Aloittaja DX, 12 lokakuu 11, 17:26:10

« edellinen - seuraava »

filtteri

ei sillä ole nauloja enää..ne on päässä ;D

DX

Tohon kait tuo mollykkä pitäis liimata.Täytyy tuijotella syssympään,jos sen sitten liimailis kiinni.
Mittaria ehkä aavistus alaspäin käännettävä niin olis naamataulua kohden.
Tankinkorkin vanhasta hanasta ja mässingistä nypläsin :D

Rezi

Minkä ikäinen tämä pyörä on? Onko tässä pakko olla vilkut? Jotenin vilkut ja leafer ei sovi samaan kuvaan ;D

Tangon Spiderwebbi kuuluu OCC-teemapyöriin, mutta ei minusta tähän.

Hieno lamppu ja tankinkorkki!!

DX

Arvasin että tosta stongasta tulee sanomista ;D,pilkoin sen siihen ihan fiilistelyn,mittailun ja mallailun vuoksi.
-81 toi on,mutta mulla on käyttöönotto vasta -85 noissa liettuan papereissa,ja toi pitäs vielä joskus rek.ja muutoskatsastaa.

Rezi

Jos saisit tuon jotenkin keploteltua 81:ksi niin voisit jättää vilkut pois. Muistaakseni vilkkupakon raja menee vuodessa -83. Voihan se olla, että vuosimallin muutos otteeseen ei onnistu millään, mutta kannattaa yrittää.

Hemuli

1.1.1984 jälkeen ensirekisteröidyissä on pakko olla vilkut.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

DX

hantaakin arestissa(iltavuorossa)veistelin 8)

ay20

DX

Saiskohan tosta satulan,jotenkin se on päin persettä vaikkei siinä istuiskaan.Noi pahkurat tuntuis istumalla olevan ihan turhakkeet.Täytyy koittaa vaan mallailla tai naputella toisenmallinen.Lasin läpi katsottuna se vielä menettelee ;)

Jack

Paa noitten pahkuroitten paikalle sitä geelikamaa, sit ei oo turhat.

Mun Racing Mesinger on vitun hieno, mut maailman hirvein satula ajaa yli 100km.

toka 100 perse puutuu, kolmas sata alkaa sattuu niin saatanasti, et toivois ettei olis persettä ollenkaan.

Vedin vikan reissun sellasen fillarin irtogeelipehmusteen kanssa ja 350 meniihan heittämällä, eikä tuntunu missään, edes perseessä ;D
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jack - 14 syyskuu 12, 21:11:23
toka 100 perse puutuu, kolmas sata alkaa sattuu niin saatanasti, et toivois ettei olis persettä ollenkaan.

Siinä 500-600 paikkeilla alkaa myös tuntua siltä, ettei persettä ole ollenkaan. Seuraava 1000 menee jo ihan mukavasti. Mutta seuraavat viis päivää joutuu hieromaan Mobilaattia perseeseen.
Long John Stroker

Rezi

Sitsissä ei kai koskaan ole liikaa pehmusteita. Tuo sitsin etuosa on aika massiivinen. Etuosallahan ei ole muuta virkaa kuin istuimen saranan kiinnitys runkoon ja sitsiin. Sitsin etuosa voisi olla kapeampi ja vähemmän syvä ( vähemmän paksu/korkea).

Piese

Jos jakkara muuten miellyttää omaa silmää, suosittelisin hakemaan pehmustetut pyöräilyshortsit ajohousujen alle, voi joistakin olla homojen hommaa noi pyöräilyshortsit mutta kummasti auttaa pidentään ajomatkaa ja vähentää mobilaatin käyttöä ;D

DX

Sen siis täytyy miellyttää kaikkia kolmea silmää,hankala yhtälö...
Mulla vaan pistään silmään(ei,siihen sokeaan ;D) toi etuosa,kun takahaarukalta tulevat putket pilkistää reunoilta.Rezi laittais kaposemmaksi,toinen keelipussit perseeseen,mä taidan jättää kaikki pehmusteet pois ja teetätän sen itselläni persauksiin sopivaksi joko peltiä tai persettä muokkaamalla  :-X vielä yksi ässöntössöni,seitinohut siivu....

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: DX - 14 syyskuu 12, 23:28:41...Mulla vaan pistään silmään(ei,siihen sokeaan ;D) toi etuosa,kun takahaarukalta tulevat putket pilkistää reunoilta...

Just ton saman syyn takia mä aikoinaan tein oman rautapään takahaarukan yläputket uusiksi sopimaan satulan muotoon. Ei kestäny kattella sitä leveetä etuosaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957