Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jesus Cesarin perintö

Aloittaja DX, 12 lokakuu 11, 17:26:10

« edellinen - seuraava »

jesse

Lainaus käyttäjältä: erakko - 06 lokakuu 12, 23:04:17
Äkkiä katsottuna näyttäis olevan Motoscope Motogadget Tiny.  Dx varmaan oikaisee jos oon väärässä..

kiitos! sehän se on googlen kuvahaun kertomana
ei kyllä meikäläisen resursseilla googlen kertomia hintoja pysty  ???
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

DX

ihan kaikkea ei pysty ite tekemään,taisin tuonkin pikku-simoissa tilata ja sain niitä kaksi.

tuuba

Lainaus käyttäjältä: DXtaisin tuonkin pikku-simoissa tilata ja sain niitä kaksi.
no etkai ;D
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

DX

siivosin/järjestelin tallia..rautakasa koitti ottaa katsekontaktia,lopun 2 tuntia tuijoteltiin toisiamme.Kasa vei jälleen voiton,vähän saumaa,jarrut,sähköt,tinaa,pakkelia,maalia,nippeleitä,ja kone ennen nuita.kunhan sais ton tallin ensin siihen kondikseen että mahtuis siellä tolskaamaan. ::)

DX

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 14 syyskuu 12, 23:33:42
Lainaus käyttäjältä: DX - 14 syyskuu 12, 23:28:41...Mulla vaan pistään silmään(ei,siihen sokeaan ;D) toi etuosa,kun takahaarukalta tulevat putket pilkistää reunoilta...

Just ton saman syyn takia mä aikoinaan tein oman rautapään takahaarukan yläputket uusiksi sopimaan satulan muotoon. Ei kestäny kattella sitä leveetä etuosaa.
tämäkin vielä pitää tuijottaa kuntoon,satula kun olis mieleinen vaan runko ei yksinkertaisesti istu niin se ei istu.hitto mikä iisakin kirkko.3x?on hyvä...täh

DX

joteski tollai sen vois koittaa tehdä,mikäli putket suostuu taipumaan haluttuun kurvaan.
Ei satulan alta pilkottais enään niin pahasti..

DX

Tollainenkin vaihtoehto kävi mielessä,ei välttis olis ollenkaan hullumpi..

Hemuli

Takahaarukan yläputket on kyllä hankalat tuollaisen siron jousisatulan kanssa. Itse taistelin rautiaisen kanssa saman ongelman parissa ja päädyin juuri tuollaiseen trumpettityyliseen ratkaisuun.

Viimeinen kuva kiinteästä satulasta on kyllä sikäli jees että se tasoittaa runkolinjaa. Mutta kyllä tuon tyyliseen pyörään sopii paremmin jousijakkara.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rezi

Tuo kuvan peltinen pohjalevy on aika massiivinen. Ääni piirroksen mukaiselle kiinteälle jakkaralle.Tuommoset sitsit ei tosiaankaan ole hullumpia.

DX

Tiukat sovitukset on pop! mulla loppuu kohta älli,ois kait tossakin vielä pari milliä varaa jotenkin niistää.Näyttääkin pöljältä kun jarrulaikka melkein kihnuttaa haarukkaa vasten ja toisella puolella olis tilaa vaikka huru mykke,kumi pois pinnat irti,sorvia navalle.Varaa olis varmaan sen 10mm sipasta,mut ahistaa..ahistaa..

Sammy

Eikös tuo mene ihan pinnaamalla? Eli käytännössä pinnaa navalle offsettiä...

Hemuli

Onko sitä tilaa pinnojen puolella vielä senkin jälkeen kun satula on paikallaan? Jos vieläkin on liikaa niin Sammyn ehdottama uudelleen rihtaus vois auttaa. Pinnat tasaisesti löysälle siltä puolelta mistä vannetta halutaan pois päin (napaa ulospäin) ja yhtä tasaisesti kirien sieltä mistä kehää halutaan lähemmäksi. Mä oon joskus onnistunu rihtaamaan 16" kehän 18 mm offsettiin, ei oo enää kovin kaunis mutta tollanen kymmenen milliä voi kokemattomalla rihtaajalla tulla jo vahingossa ;D...

DX

Tilanne on sama toisellakin puolella rengasta (ilman jarrua),ja rengas on linjassa. ::)

Hemuli

Eihän renkaan asema muutu mihinkään rihtauksessa - tai siis muuttuisi, mutta sen jälkeen pitää akselilla olevat holkit mitoittaa uudestaan niin että rengas osuu keskelle mutta napa taas enemmän vetopuolelle. Tietty siitä seuraa ketjulinjan tarkistus...

Näitkö muuten DX eilen kun vastasin siihen sun jarrulevykysymykseen ja laitoin vielä yhden hyödyllisen linkin jatkoksi?

DX

Napaa ei ole tilaa rihdata sivuun,toisella puolella ei ole myöskään tilaa ja rengas on keskellä tällä hetkellä,silloin en saa rengasta enään keskilinjaan.Eihän tämä tekemätön paikka ole,täytyy vkl vähän tuumailla,ja muuten tähän ei tule etuvetoa,ainakaan toistaiseksi ;D Huomasin linkin,kiitoksia.