Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jesus Cesarin perintö

Aloittaja DX, 12 lokakuu 11, 17:26:10

« edellinen - seuraava »

DX

Satula meni mietintämyssyn alle,vaihteeks stongia ja raisereita.Tuntuu menevän jotenkin päin vittua,toi stongan ala-osa on ihan möhkäle,raisereiden mutterit näyttää ihan papink....lta.
Mitäs mä sit tohon teepalan natsoihin laitan,vilkut?,vara-stongat,uus t-pala?
Pitäis vissiin vaan keskittyä tohon tallin siivoomiseen,ja taloremontin loppuunsaattamiseen.

Don Quijote

Hieno on muoto stongassa. Mä olisin jättänyt sen lattaraudan kappaleen pois siitä stongan ja alaputken välistä ja vetänyt tangon kiinni suoraan siihen putkeen. Ei ehkä ottaisi silmään niin pahasti. Nyt se suora kappale rikkoo tangon kaarevat linjat. Tai jotain...
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

DX

Se ei mahdu raisereihin jos sen suoraan hitsais ilman mitään korotusta,jos sen latan sipaisis pois ja jotkut putkenmutkat/natsat siihen sitten kivasti.raisereihin pienemmät mutterit.
Hitto kun joka saakelin asia pitää tehdä vähintään kolmesti että sais edes jotenkin siedettävän tuloksen ;D

Rezi

Onhan tuo tangon alaosa aika massiivinen vaikka hienosti toteutettu onkin. Tanko itsessään on hienon mallinen. Miten olis seurravat jutut:

1. T-kappale kiinni normipulteilla
2. Raisereille reiät t-kappaleeseen lähelle ohjausakselin mutteria.
3. Tangosta alaosan hässäkkä kokonaan veke ja tanko suoraan kapealla oleviin raisereihin. Snurralla raiserien modaus niin että kaareva tanko menee niihin sopivasti. Raiserit vois laittaa myös kallellen ikäänkuin nojaamaan toisiinsa että ne olis valmiiksi lähempänä tangon kaarevaa linjaa.
4. Vilkut t-kappaleen päihin tai mieluummin alarunkoon koneen lähelle ja t-kappaleiden päistä natsat pois rälläkällä.

DX

*hehkulamppuhymiö tähän*
Mähän katkasen noi raiserit tosta välistä ja laitan pultti kiinnityksella,niin niitä voi keikutella minne sattuu.Klampin puolelle reikä ja upotus kuusiokolopultille,ja isompaan klönttiin sitten jenkat,vois kait sen hitsatakkin sitten...

Don Quijote

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

tuuba

Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

DX

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 05 lokakuu 12, 11:23:05
3. Tangosta alaosan hässäkkä kokonaan veke ja tanko suoraan kapealla oleviin raisereihin. Snurralla raiserien modaus niin että kaareva tanko menee niihin sopivasti. Raiserit vois laittaa myös kallellen ikäänkuin nojaamaan toisiinsa että ne olis valmiiksi lähempänä tangon kaarevaa linjaa.
osui ja uppos ;D

DX

No nyt istuu kuin isi äidin seljässä..

-väiski-

Nyt näyttää hyvältä! Kuinka paksuilla pulteilla laitoit raiserit kiinni, vai meinaatko hitsata?
If it has tits or wheels, it will give you problems.

DX

Kasimillisillä pulteilla laitoin,niillä saa kirrattua kohdalleen sitten vaan hitsiliimaa päälle.
Parempi siitä tuli kuin arvasinkaan,papink....n nupitkin pienentyi.
sorvasin nailonista kumien tilalle tommoset plätkätkin.

tase

Miksi ei tankoa suoraan raisereihin putken natsoilla tai kylkeen hitsillä?

DX

Siinä olis ideaa,tulis ainakin kliinimmän näkönen,pannaan pipon alle hautumaan.
Jäykät niistä tulis joka tapauksessa,ei ne tossa enään mihinkään taivu,niin samahan se olis hitsata ne kiinni. Tää olis sit se evo-3,oliskohan sit jo hyvä... ;D

jesse

onko tuo nopeusmittari mistä?
jotain tuollaista olen haeskellut
tuossa kun ei ole mopon asteikko joka loppuu 70kymppiin
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

erakko

Äkkiä katsottuna näyttäis olevan Motoscope Motogadget Tiny.  Dx varmaan oikaisee jos oon väärässä..
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.