Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportsterin jäykistelyä

Aloittaja Mopopoika, 21 marraskuu 10, 16:12:54

« edellinen - seuraava »

rodchop

Hyvältä näyttää & kuulostaa.
HOG Forever Forever HOG

bootsi

Kyllä!  Hyvältä näyttää ja kuulostaa. :)

Jake

Mopopoika

Kiitoksia, itsekin olen tyytyväinen tuotokseen.

Vaikka maalaus onkin vain tätä kesää varten niin silti alkoi vituttamaan kun maali irtoaa melkein itsestään. Jos vetää maalarinteipin runkoon kiinni niin poisottaessa lähtee osa maalista mukaan. Pakkamaalasin runkoa spry-maalilla jonka sävy ei ole sinnepäinkään  >:(

Kokkonen

Tepit pitäs ottaa pois ennekuin maali kuivuu kokonaan, lähtee siistimmin, ei revi mitään mukanaan. Noin on mulla onnistunu.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Mopopoika

En tarkoita että se raja lohkeaa vaan lähtee teipin mukana maali eli maalista on liima unohtunut  ::)

Jude

Random veikkaus että pohjamaalissa on päällemaalattavuusaika mennyt umpeen (norm 24h.)
, siksi ei ole tarttunut eli pohja ollu liian kuiva.
Anyway, hieno zopperi !!

Mopopoika

Voipi olla Jude oikeassa, en mä tollaisia aikoja edes tiennyt olevan  ??? mut aina oppii kun hakkaa päätään seinään. Syksyllä maalaan täydellisen pinnan  ;D
ja kiitos kehuista

Mopopoika

Tässä vielä muutama kuva:

flhx

Hieno laite ! Stuukki kohillaan ja pitkä springeri, toimii...(tosin myönnän että värin ehkä ite vaihtasin toiseen...)Löysin taas yhen palstalaisen pyörän lisää jonka haluan nähä livenä.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Hemuli

Itseäni miellyttää kovasti takarungon maltillinen pituus - pysyy koko pyörä sopusuhtaisena. Myös rungon stretsi on hienosti linjassa keulan kulman ja pituuden kanssa. Kaiken kaikkiaan harmoninen kokonaisuus.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Itse asiassa toi stuukki muistuttaa yhtä hiljattaista näyttelyiden palkintohaavia. Mikä siis on vain positiivinen asia. :)
Long John Stroker

ma^ko

Toi väri on ihka söpö tuossa, hauska sopperi.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Miikka