Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Hemuli

...sanoo mies joka ei omaa minkäänlaista makua ;D.

Mä oon tota nyt pari päivää kattellu ja muuten tykkään paitsi peräosasta. Siihen pitäis keksiä jotain muuta, toi swingiin kiinnitetty lokari on just vähän sen näköinen että ideat loppui kesken.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

Mä odotan mielenkiinnolla miltä tämä projekti näyttää valmiina.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Spöke

Tuo tankki on....öh.....erikoinen? :o
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Rezi

Tankki on kyllä aikas tokerö ja edessä pitais olla samanlainen renagas kuin takana. Tai toisinpäin. Mieluummin kliinit renkaat kuin nuo nappulat. Pisteet isosta takarenkaasta.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 06 tammikuu 12, 20:45:24
...sanoo mies joka ei omaa minkäänlaista makua ;D.

Ja vitun marjat, mulla on absoluuttinen chopper-silmä! :P
Long John Stroker

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 06 tammikuu 12, 22:29:58
Tankki on kyllä aikas tokerö ja edessä pitais olla samanlainen renagas kuin takana. Tai toisinpäin. Mieluummin kliinit renkaat kuin nuo nappulat. Pisteet isosta takarenkaasta.

Renkaissa ongelma lienee se, että etuvanne on 23" ja siihen ei noin kapeana saa kuin rupulikumia (joissain enskoissa vakiokoko).

Natking

Pikkusen nayttas etta kyseisen laitoksen rakentaja on lievasti sanottuna liikaa ihastellut limp dick lotin satoksia. Suoraan sanottuna aika kauheen nakonen.

Just trying to be different (like everyone else)

Don Quijote

Tässä yksi aika hauskan näköinen laite.

Ja sama pyörä hieman korkeammalla tangolla..

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Redneck

Varsin hieno..olenkohan ollut harakka edellisessä elossa kun kiiltävä metalli on  8)
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

ma^ko

Harakka on hieno lintu? Mut on tuo britti henkinen sportykin ihan hieno. Mä en persaatteessa pidä noista jäykistä takarungoista jotka tekee luupin, mut ei se tuossa pahasti osu silmään.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiwi

Ja rengastuskin on sopiva, vaikkakaan ei paras mahdollinen, ainakaan tohon pyörään.

Tuukka

onks toi nyt sitten caferacer,bobber,scrambler , kolme yhden hinnalla? Toi evo kone ainakin
tökkii pahasti loppu kuosin kanssa.
C.O.G.

twinspeed

Tässä olis rautiksesta väsätty baikki, jonka luulis käyvän harakoille... minä ainakin tykkään.

Tykkäisin kyllä enempi, jos olis hinkattua alumiinia vaan nuo kiillot.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

ma^ko

Hirrmu piiiiiiiiiiiitkä takarunko, tai ainakin tuossa kokonaisuudessa näyttää siltä. Muuten ihan ok.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Sehän noissa monasti on ongelma, yritetään saada suora linja ohjauslaakeriputkelta taka-akselille ilman pystysuuntaista stretsausta - perästä tulee holtittoman pitkä. Muuten kyllä silmää miellyttävä rautapää.