Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Toi ManniMikan exä o hieno.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

...ja myynnissä V-Twin Cityssä: http://www.motopalsta.fi/kauppiaat/V-Twin+City+Oy/41/1/120154/0

Kyllä hävettää kuinka halvalla hienosti rakennetut pyörät tänä päivänä menee. Ei noita omiakaan tee mieli pistää myyntiin kun tietää että ei niistä saa sitäkään vähää kuin vastaavasta vakiokuntoisesta pyörästä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Soikkeli

Mikäs pakko se kiertoon on laittaa?   ;D
C.O.G. 
Lifemember

Make

Olikstäätäälläjo?

Hipheijaa!!! Tonnikuussatanen Sportsteri.

http://mulemotorcycles.net/100-cubic-inch-1.html
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

-väiski-

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 30 joulukuu 11, 21:31:30
Kyllä hävettää kuinka halvalla hienosti rakennetut pyörät tänä päivänä menee.

Tuo on kyllä totta, tosin jokainen varmaan on tietoinen että ajoneuvot harvoin ovat hyviä sijoituskohteita...
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Hemuli

Juu, eihän näitä rikastumismielessä rakenneta :D. Jotenkin vaan hassua että jos joku teettää chopperin pajalla, tulee se maksamaan paidankin päältä. Kuitenkin jos sama pyörä halutaan joskus laittaa eteenpäin niin siitä ei tosiaan saa senkään vertaa kuin vakiosta. Ehkä hiukan kärjistettyä mutta noin sen suurin piirtein menee. Itse kun tekee niin ei onneksi mene niin paljon rahaa että vituttais seisottaa sitä tallin nurkassa. Ja kyllähän noihin romuihin rakastuu, ei niistä enää raaski luopua kuin pakosta...

Muuli olis kiva, onhan mulla kyllä toi moottori jo tossa sohvan vieressä...

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: ManniMika - 30 joulukuu 11, 19:24:42
Huomasin vasta nyt täältä nämä viikon raitiovaunu ja bigtwin sivut ja aattelin täräyttää pari kuvaa mun ex-pyörästä, joka oli 883 custom raitiovaunu vm:2000

Menikös tää sulta suoraan Ruoveden suuntaan sillon ku möit? Vai onko tuo kulkenu jo montaki tallia ennen ku pääty loimaalle?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 28 joulukuu 11, 22:39:55
pyörässä taitaa olla KR replica penkki, omasta mielestä H-D:n paras penkki istua (ja sopii sporttiin paremmin ku perinteine norsunkorva)
Tuo penkki on ollut kaiketi olemassa 1954-70 ainakin Sportsterin osaluettelon mukaan ja käytössä pienempänä versiona vuoteen 64 ja hieman suurempana vuoteen 1970. Minulla on tuollaisen replica  '71 rautiksessa ja '78 125 SST:ssä ja on hyvä istua.

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Joe Cool - 31 joulukuu 11, 01:32:04
Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 28 joulukuu 11, 22:39:55
pyörässä taitaa olla KR replica penkki, omasta mielestä H-D:n paras penkki istua (ja sopii sporttiin paremmin ku perinteine norsunkorva)
Tuo penkki on ollut kaiketi olemassa 1954-70 ainakin Sportsterin osaluettelon mukaan ja käytössä pienempänä versiona vuoteen 64 ja hieman suurempana vuoteen 1970. Minulla on tuollaisen replica  '71 rautiksessa ja '78 125 SST:ssä ja on hyvä istua.

Mulla on kans ton K-mallin penkiks tulossa tommone, pitäis vaa tehä siihe kiinnike...

ManniMika

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 30 joulukuu 11, 23:54:06
Lainaus käyttäjältä: ManniMika - 30 joulukuu 11, 19:24:42
Huomasin vasta nyt täältä nämä viikon raitiovaunu ja bigtwin sivut ja aattelin täräyttää pari kuvaa mun ex-pyörästä, joka oli 883 custom raitiovaunu vm:2000

Menikös tää sulta suoraan Ruoveden suuntaan sillon ku möit? Vai onko tuo kulkenu jo montaki tallia ennen ku pääty loimaalle?

Ruovedelle se ensin meni ja sitten loimaalle... toivottavasti joku pelastaa sen hyvään kotiin, oli se niin mainio ja toimintavarma pyörä ;)

ManniMika

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 30 joulukuu 11, 21:31:30
...ja myynnissä V-Twin Cityssä: http://www.motopalsta.fi/kauppiaat/V-Twin+City+Oy/41/1/120154/0

Kyllä hävettää kuinka halvalla hienosti rakennetut pyörät tänä päivänä menee. Ei noita omiakaan tee mieli pistää myyntiin kun tietää että ei niistä saa sitäkään vähää kuin vastaavasta vakiokuntoisesta pyörästä.

Joo itekki oon pohtinu monasti tuota samaa asiaa.
En minä ois raaskinu tuota speedsteriä myydäkkään, mutta perse on auki ku horsmankukka :) Aina on pakko myydä entinen pois jos meinaa jotakin uutta tehdä.

sporttivartti

Hemuli

Muuten hieno pyörä mutta mahtaa olla muikea ajettava kun on noin reilusti keulakulmaa mutta suorat kappaleet. Aika reilusti jättöä ::)...

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 03 tammikuu 12, 14:58:05
Muuten hieno pyörä mutta mahtaa olla muikea ajettava kun on noin reilusti keulakulmaa mutta suorat kappaleet. Aika reilusti jättöä ::)...
Olisko jopa yli 20cm. Mahtaa tuota rakentajaa ottaa pattiin jos löytää pyöränsä kuvan tältä saitilta ja huomaa etujättökuvatukset ;D

Tuusulan T-Bone

^Mut onneks tilanteen korjaa ton stongan asennus siten, että peukalot ei missään nimessä jää stongan ja tankin väliin... ;D
Long John Stroker