2002 TC 88 FLHR jolla ajettu ~50 tonttua. Tehty jakopääkonversio SE osilla, samalla vaihdettiin alhaalta vääntävät Anteron 27 ketjunokat. SE:n säädettävät cromomoly tönärit. K&N vapari ja Keihinissä suutinkitti. Putkina Vance&Hinesin ovalsit. Noilla muutoksilla piristyi yllättävän paljon.
Nälkä kasvaa syödessä. Mielessä kummittelee konversio 88 -> 97. Valmiita kohtuuhintaisia kittejä on saatavilla eikä asennuskaan ole kummoinen homma. Samalla voisi tietty käydä läpi kannet, tässähän on se ahtaampi kansikonstruktio.
Onko Sössön kitti hintansa arvoinen? Revtechin settiä saa pari sataa halvemmalla. Säästääkö väärässä paikassa? Kestääkö näiden alakerta (tietty käyttö ratkaisee, mutta jos ei vedetä tuppi nurin)? Kuitenkin pyörä on tarkoitus pitää touringhenkisenä.
Toinen vaihtoehto on halkaista lohko jolloin kuutioitakin saa sitten enemmän, mutta menee siinä jo massiakin sitten niin paljon että joku valmis kokonainen mörkömosa alkaa olla vaihtoehto.
Järkeähän tässä ei ole, mutta ei tuo kromin pulttaaminenkaan ole kovin kaksista.
