laturi

Aloittaja mjojal, 26 toukokuu 10, 11:34:09

« edellinen - seuraava »

mjojal

Moro, mistäs sais Rautaseen vaihtovirta laturin, olet yrittänyt etsiä mutta huonolla menestyksellä. -Mikko-

Hemuli

Mectec niitä kauppaa (käytännössä Kubotan laturi) mutta suosittelen pysymään tasavirtalaturissa...

Tässä pari ylistyslaulua:

http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=561.0

http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=131.0
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rautapannu

juu joskus ajattelin itekkin pistää sellasen mut kyseisestä värkistä on ollut jopa haljenneita lohkojakin tuloksena mitä juttui on kuullut!! onhan se tasavirta laturi vähän kanssa laite mut ehkäpä sill sit kuitenkin!! liike mistä kyselin vaihtovirtalaturii ei suostunut edes alkaa tilaan sitä just ton huonojen kokemuksien tähden!!

mjojal

Okei eli taidetaampa unohtaa mokoma viritelmä...   ;)

jaska 1

Itsellä oli edellisessä rautiksessa mec-tec vaihtovirtalaturi 4-kautta , makso käytettynä  jotain 90 euroo siihen aikaan. Itse olin erittäin tyytyväinen siihen. En vaihtais takaisin tasavirtaan.

Lapioukko

Miksi haluat vaihtaa? Meillä meni mectecin myötä 2 kertaa rautapäästä jakopää, ja toisen kerran jälkeen lähti laturi vaihtoon. Tasavirtalaturiin saa myös elektronisia säätimiä, ja ainakin tähän asti on toiminut ihan ok. Toisessa rautapäässä mekaaninen säädin, joka toimii sekin hyvin ja sille sentään voi tehdä jotain myös reissun päällä tarvittaessa.

Elwari

Mitenkähän tuossa lie on hammasrattaiden välysten laita?  Tuli tässä mieleen toinen vanhan vallan laite. Uralissa laturi ottaa käyttövoiman nokka-akselin hammaspyörältä, mutta laturin akseli on sijoitettu epäkeskeisesti laturin kiinnityslaippaan nähden ja laturia kiertämällä hammaskosketuksen saa säädettyä, vonkunasta kuulee kyllä jos on välykset liian kireällä :p

Nakkeus

Aihetta sivuten: Miten tapahtuu helpoiten rautiksen tasavirtalaturin laakereiden vaihto? Kuvassa merkitty nuolella kyseinen laakeri, ongelmana tuo edessä näkyvä ratas minkä kautta jakopäästä liike välittyy... Kierteitä ei mulikassa ainakaan näy eli lähteekö ihan ulosvetäjällä?

rautapannu

juu kyl se siitä lähtee ulosvetimellä irti helposti

Nakkeus

sporty kartsa

rautapään latureissa välillä toisilla ollu ongelmia ja toisilla vähän enempi ;Ditellä kesti 15 vuotta laturi ja lataus ilman huolen häivää.eikä kertaakaan tarvinnu edes polarisoida sinä aikana.kilsoja ehkä mun aikana n.60 tuhatta.ja mitä tiedän pyörän taustaa niin kyllä se laturi varmaan sen 80-90 tuhatta pyöri ennen kun rupes ankkuri kahnaan kenttiin ja se oli sitten siinä.vissiin laakerivika.olis ehkä päässy halvemmalla rempalla jos olis älynny vaihtaa laakerit ajoissa.nyt joutuu uusiin ankkurin ja kentät kans.mut ei hirveesti voi latauksen toimivuutta moittia mun osalta.välillä kehuja :D ;Dja sama elektroninen säädin ollu koko ajan.akkuja kyllä vaihdettuja aika monta.ai niin hiilet kerran uusittu mut nekin ehkä turhan takia :D ;D,niin kyseessä siis taiwanin tasavirta tarvikelaturi.ihan hyvin palveli mun mielestä.

Enok

Onko kenelläkään halvasti myydä kelvottomaksi todettua Mecteckiä? Myös lahjoituksia otetaan vastaan.
o4o5563146/Kimmo