Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Joo, käytin vahingossa taskulamppua väärinpäin ;D

jesse

Lainaus käyttäjältä: regee - 21 joulukuu 11, 19:18:55
Tää on voittaja, keltaiset ajokengat ja ..........

tämä kuva aiheutti kyllä totaalisen repeilyn  ;D
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Natking

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 15 tammikuu 12, 19:12:43
Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 15 tammikuu 12, 15:58:04
Ei vaan, ite oon ruvennu haaveilemaan Tuusulan Shopper Syndikaatin rajoissa olevaa pyörää, pitänee myydä toi töpö buelli pois.

Olet siis nähnyt valon, hienoa! :)
Kun ei se valo vaan nyt olis tunnelissa vastaan tulevan junan etuvalo  ;D
Just trying to be different (like everyone else)

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Natking - 16 tammikuu 12, 06:07:29
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 15 tammikuu 12, 19:12:43
Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 15 tammikuu 12, 15:58:04
Ei vaan, ite oon ruvennu haaveilemaan Tuusulan Shopper Syndikaatin rajoissa olevaa pyörää, pitänee myydä toi töpö buelli pois.

Olet siis nähnyt valon, hienoa! :)
Kun ei se valo vaan nyt olis tunnelissa vastaan tulevan junan etuvalo  ;D

Eiei, se on chopperin perävalo.
Long John Stroker

jesse

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 15 tammikuu 12, 05:39:33
Lainaus käyttäjältä: Juvakka - 14 tammikuu 12, 21:47:50
Tuossa on kyllä mennyt astinlaudat niin hukkaan kuin vain voi.

Totta, ja vielä enemmän häiritsee tuo keula, ei tainnut olla putkea tarjolla niin piti tyytyä 3mm plootuun, kukkasilla koristeltu, pisteet siitä... Ja vielä mainittava, tuo aurinkoetunapa, ihanko oli pakko keksiä jotain uutta ja jännää tähtinavan korvikkeeksi, vai hä?

minä taas tykkää astinlautojen sijoittelusta :D
tosin hiukan kulma saisi olla enemmän vaaterissa...
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 15 tammikuu 12, 13:01:00
Ai niin, nehän oli nimen omaan käyttöfillareita mitä silloin näyttelyihin tuotiin ;D

Niin.. Sitä just monesti tulee ihmeteltyä, että miks rakentaa hieno fillari ja vouhottaa netissä sitä kuinka hieno ja hyvä se on ajaa, vaikka ei kuitenkaan koskaan aja sillä. Kaiken huipuks sitte vedetään jollain v-rodilla ees takas motaria tampereen ja helsingin väliä kerran kuussa lauantaina. Ja illalla huudetaan baarissa kuinka on tullu taas siihen ainaki kolme metriä pitkään knuckle-tsopperiin niin ja niin kovasti kilsoja. Ja, ai että, miten se on muuten hyvä ajaa vaikka on jäykkä ja matala ja pitkä ja vielä oikein näyttelyssäki käyny... Tietysti pitää muistaa vähän dissata niitä jotka ajaa väärällä merkillä/mallilla/vaatteilla/vaatteitta.

Melko paljon tulee ralleja ja tapahtumia kesällä kierrettyä, ja ne samat tyypit hienoine "ajo"-pyörineen aina on joka paikassa. 90% näistä viime vuosina suomen näyttelyjä kiertäneistä pyöristä ei varmaan ees käynnisty ajokauden aikana. Mihin se rällääminen "paskoilla vehkeillä ja vähillä rahoilla" on oikein jääny? Rahalla saa ja kärryn kans pääsee. Semmosenki jutun oon vierestä joutunu kuuntelemaan, että herra ei oikein uskalla sillä rakennetulla shovelillaan ajaa kun se perkele saattaa hajota ja sitte joutuu soittaa jonku hakemaan... Että mielummin käy ajelulla sillä uudella sportserilla ku siinä on takuutaki vielä.

Pitkälle viety, rakennettu, viimeistelty, teltat ja kaljalaatikot päälle pakattu tsopperi/bobberi/rakennettu laite tiellä on aina pysäyttävä näky niiden tehdaspyörien joukossa. Henkilökohtasesti en pidä yhtään minään, vaikka ois kuinka cbs- ja acs-pyttyjä kaapin päällä, jollei se vehje koskaan liiku muutoin ku pakussa.
ns. paperittomat kippuraiset ei-kilometriä-pidempään-ajettavissa olevat vehkeet on asia erikseen, nehän ne on niitä taideteoksia ja showstoppereita. 
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 16 tammikuu 12, 20:27:31
Sitä just monesti tulee ihmeteltyä, että miks rakentaa hieno fillari ja vouhottaa netissä sitä kuinka hieno ja hyvä se on ajaa, vaikka ei kuitenkaan koskaan aja sillä.

Samaa mieltä. Olen ennenkin sanonut, että näyttelyissä pitäs olla joku km-raja siten, että vähemmän kuin 10000 kilsaa ajetuilla ei olis sinne mitään asiaa.
Long John Stroker

Jack

tähän ei oo muuta sanottavaa kuin JIIHAAA:...
Flatheads!!!

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 16 tammikuu 12, 20:27:31...90% näistä viime vuosina suomen näyttelyjä kiertäneistä pyöristä ei varmaan ees käynnisty ajokauden aikana....

Jumaliste, pitääkö mun nyt ommella 10% patchi liiveihin ;D. Kieltämättä lämmitti mieltä kun Norrtäljessä suurin osa pyöristä työnnettiin palkintolavalta pakuun - itse vedin säkin kiinni springeriin ja lähdin kotiin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

-väiski-

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 16 tammikuu 12, 22:26:09
itse vedin säkin kiinni springeriin ja lähdin kotiin.

Taas tarvitaan tännekin sitä "tykkää" nappulaa...
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Tuukka

Jyrggä puhuu kyllä asiaa. Mun mielestä, jos mikä tahansa taideteos tuodaan moottoripyöränäyttelyyn pitää sillä pystyä ajamaan. vaikka sitten edes sinne podiumille. Harmittavan paljon myös noihin ns. drive in näyttelyihinkin tuodaan pyöriä pakuilla...
C.O.G.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 16 tammikuu 12, 22:52:25
...Harmittavan paljon myös noihin ns. drive in näyttelyihinkin tuodaan pyöriä pakuilla...

Aikoinaanhan Norrtäljessäkin oli vissiin tiukempi syyni. Kotosuomessa otettiin Helsinki Bike Showssa löysempi ote ihan sen takia että moni pelkää ajaa tänne kehäkolmosen sisäpuolelle rakennetulla pyörällä. Mutta on ne kaikki tähän asti oman moottorin voimin tulleet tontille. Takavuosina hurjimmat laitteet taidettiin ajaa paikalle ennen auringonnousua ;)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiwi

Isältä kuullu juttuja että Norrtäljessä meni homma tiukaks ku olis ollu männättömiä pyöriä bodiumilla... Tiiä siitä sitte ::)

Monesti kylläkään kaikkiin rakennettuihin pyöriin ei vain jostain kumman syystä saada leimaa, jolloin toi 10000 ei helpolla tuu täytee, toisaalta kaikilla ei oo kesäsin siihen aikaakaan. Ite arvostan pyörien käyttöä ja huomioin sen myös näyttelyissä.

jokerpoint

Jumaliste, pitääkö mun nyt ommella 10% patchi liiveihin ;D. Kieltämättä lämmitti mieltä kun Norrtäljessä suurin osa pyöristä työnnettiin palkintolavalta pakuun - itse vedin säkin kiinni springeriin ja lähdin kotiin.
[/quote]

ööö... Kapellskärin satamaan vai oikeinko Stokiksen rantaan asti...?  ::)  ;D  :o

No enhän mä nyt tosissani, ei vaan voinu vastustaa kiusausta...

Natking

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 16 tammikuu 12, 22:31:01
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 16 tammikuu 12, 22:26:09
itse vedin säkin kiinni springeriin ja lähdin kotiin.

Taas tarvitaan tännekin sitä "tykkää" nappulaa...
Unohda se nappula, totuus kuitenkin on se etta Hemulin oli pakko vetaa se sakki kiinni sprinkeriin iskariksi kun se saatanan krupulikumi pomppii niin helvetisti etta muuten lahtee kiinantennarit jalasta ja rullalauta putoo repusta.
Just trying to be different (like everyone else)